hoi meiden,
zo jullie kletesen wat af zeg, moest weer een heel boekwerk door.
He mootje, gezellig dat je hebt aangesloten bij ons, nou mijn NOD is een beetje verschoven, als je terugleest in dit topic dan kan je zien dat er het een en ander niet klopt in mijn cyclus en dat ik als nieuwe NOD 8 aug.heb.
Rimke en mootje, ook ik heb last van slijm, al zon 2 dagen vroeg mij ook af wat dat was?? want ik geloof ook mijn ei al gehad te hebben.
Tja functioneel klussen, nou gisteren was niet echt funcioneel he als ik me ei al heb gehad, maar dat maakt het niet minder prettig haaha.
Ik weet of het nut had ,maar anders voelt het ook zo verloren als we helemaal niet klussen, weet niet eens of het van de maand zal lukken, want door die schuiving in me cyclus is me vruchtbare periode natuulijk al geweest en we hebben daar niet zo goed gebruik van gemaakt miss maar 1x voor me ei. oke genoeg details. hihih
had gisteren avond een heel gzellige verjaardag, mega veel oude koeien van onze jeugd uit de sloot gehaald, das nou leuk als je vriendinnen heb die je al zo lang kent, dan heb je samen leuke dingen mee gemaakt. 1e vriendje, 1e zoentje enz. echt zo gelachen, die mannen van ons begrepen er niks van. en ik heb heel de avond aan het water gezeten en toch mega leuk.
nou meiden wie heeft er nog wat leuks te vertellen.
xxx Bambi