tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Haha, zaterdagavond, klusavond gaat voor mij niet op vanaaf...
Mijn mannetje zit in de nachtdienst....
Zit dus helemaal alleen thuis, met mijn 2 honden.....
Ach ja, het klussen is nu toch niet funcioneel voor mij....haha...
Morgen weer een dag.
Fijn weekend iedereen!!!

Liefs Mootje

Hahaha! We willen alleen nog maar functionele sex! Fraai is dat! Zullen de heren blij van worden als ze dat horen....
Ook ik zit in de nachtdienst dus voor mij gaat het ook niet op..........en het mannetje staat het hele weekend bij een evenement.
Ga ik net naar de wc, lekker verhaal, heb ik slijmverlies.................wat is dat dan weer!
Ip ben je dan op zijn vruchtbaarst...................volgende ronde nieuwe kansen!!!
Fijne avond allemaal!

Hey Bambi,

Hoe gaat het nu met jou??
Volgens mij zaten wij ongeveer op dezelfde dag van onze NOD.
Was benieuwd hoe je je voelde en of de rode duivels bij jou al op bezoek waren geweest. Bij mij nog niet!!!! spannend......Het is vandaag mijn NOD dag, maar dan ga ik wel uit van het gemiddelde van mijn cylus. Het kan dus 3 dagen verschillen......
Ih hoor het wel van je....

Liefs Mootje

Hey Rimke,

Haha, wij hebben tegenwoordig idd wel erg vaak functionele sex, zeker omdat ik niet weet wanneer mijn eisprong is....dus klussen we om de dag!!! Erug vermoeiend kan ik je vertellen...haha....
En mijn vriendinnen maar raar staan te kijken als ik niet meer mee ga naar de sportschool....Ze moetsen eens weten wat voor sportactiviteiten ik allemaal onderneem in een week .
Ik weet niet of dat wel zo is, dat als je meer slijm verliest dat je dan vruchtbaar bent....
Ik heb dat de laaste paar dagen namelijk ook en ik ben nu echt niet vruchtbaar hoor!!!
Maar goed, we blijven gewoon vrolijk doorklussen en we zien wel wat er van komt....
Geduld, geduld, geduld....tot je er bij neer valt!!!

Fijn weekend en werk ze, jij bent ook verpleegkundige????
Ik heb ook weekenddiest...

Liefs,

Mootje

Hoi rimke,

Toen ik slijmverlies had was dat wel in mn vruchtbare periode. Je kan het wel zien aan het soort slijm. In je vruchtbare periode is het een soort rekbaar slijm  We moeten er wel wat voor over hebben he, dit klinkt niet echt lekker !!!!!
Als je dit op google intikt (cervixslijm ) krijg je een aantal pagina s die je precies vertellen hoe je slijm  veranderd tijdens je cyclus. Toedeloe .....

liefs happy

Oe, dat klinkt interessant, ga ik vannnacht maar eens googelen.
Ik ben idd ook verpleegkundige, op een IC, wel leuk hoor!
Op wat voor afdeling werk jij?
Is niet leuk he, weekenddienst! Maar wij zijn doordeweeks dan weer eens vrij!
Liefs Rimke

Hey Rimke,

Jij ligt nu nog vast in je bedje bij te komen van je nachtdienst. Ik werk met verstandelijk gehandicapten. Heb dus geen nachtdiensten, maar wel weekenddiensten....mag dadelijk weer gaan werken.
Vandaag nog geen rode duivel te bekennen. Vannacht in mijn bed steken links in mijn onderbuik....??!! Wat zou dat kunnen zijn?? Ook heb ik meer last van "bultjes" op mijn tepels.....??!! Ik ga er gewoon vanuit dat het van de rode duivels komt, want ik heb mezelf in de vorige ronde ook al zwanger gepraat!! Het gevolg: misselijk, bijna moeten overgeven van bepaalde geuren,    5 testen in de prullenbak en zowat een bijbaantje om het te kunnen financieren..... Daarna gewoon weer ongi!!!!!
Ik wacht gewoon af....als ik over een week nog geen rode duivel heb gezien, ga ik de test maar weer uit de kast halen.

Tot later!!!

Liefs, Mootje

hoi meiden,

zo jullie kletesen wat af zeg, moest weer een heel boekwerk door.

He mootje, gezellig dat je hebt aangesloten bij ons, nou mijn NOD is een beetje verschoven, als je terugleest in dit topic dan kan je zien dat er het een en ander niet klopt in mijn cyclus en dat ik als nieuwe NOD 8 aug.heb.

Rimke en mootje, ook ik heb last van slijm, al zon 2 dagen vroeg mij ook af wat dat was?? want ik geloof ook mijn ei al gehad te hebben.

Tja functioneel klussen, nou gisteren was niet echt funcioneel he als ik me ei al heb gehad, maar dat maakt het niet minder prettig haaha.

Ik weet of het nut had ,maar anders voelt het ook zo verloren als we helemaal niet klussen, weet niet eens of het van de maand zal lukken, want door die schuiving in me cyclus is me vruchtbare periode natuulijk al geweest en we hebben daar niet zo goed gebruik van gemaakt miss maar 1x voor me ei.  oke genoeg details. hihih

had gisteren avond een heel gzellige verjaardag, mega veel oude koeien van onze jeugd uit de sloot gehaald, das nou leuk als je vriendinnen heb die je al zo lang kent, dan heb je samen leuke dingen mee gemaakt. 1e vriendje, 1e zoentje enz. echt zo gelachen, die mannen van ons begrepen er niks van. en ik heb heel de avond aan het water gezeten en toch mega leuk.

nou meiden wie heeft er nog wat leuks te vertellen.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan