tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Hoi Delive,

Fijn dat alles geod gaat, tja dat zwanger gevoel kan je hellaas niet met ond delen. haha wij zullen niet weten hoe dat voelt.
Super dat je ons nog volgt en hou ons maar op de hoogte hoor.

He pip en sterretje,

Wij moeten ook nog een nieuw bed. als is het aleen maar voor de praktische zaken.
Ik heb zon chinees bed heel laag dus. en dat is met een bevalling ( ja loop al vast op de zaken vooruit he) niet handig, als je dit bed ophoogd met blokken dan is het nog te laag.
Heb al een paar mooie gezien, maar wachten nog even.

He ik bedenk me net, dat ik eerst blijf hangen in 1e ronde, dat nu blijkt dat ik al in de 2e zit en miss, nog wel sneller dan de meeste hier naar de 3e gaat  snappen jullie hem nog. Nod is dan 8 aug. Wie zit daar nog voor ????
Anders toch wel raar he ???

dikke X Bambi

Leuk DELEVE! hou je ons de komende tijd een beetje op de hoogte?

Bambi: Ik volg je nog! Je hele "schema" is helemaal anders geworden. Als je dit nu aanhoudt is je NOD idd eerder dan de meeste hier!

Mijn matcare testen zijn vandaag met de post gekomen...uiteraard heb ik er meteen eentje gedaan...en wederom niet zwanger. Heb met mijn man afgesproken dat ik pas over twee weken weer een test doe want ik denk dat ik mijn onregelmatie cyclus van voor de pil ga voortzetten...

Ga nu maar even hardlopen (die kilo's moeten er weer af!) Vanavond een loge, morgen verjaardag: kortom lekker veel andere dingen even!!

X Pip

He meiden,
Jullie hebben dus allemaal een lekker druk weekend! Gezellig hoor! Wachten op nieuwe bedden, logees vertroetelen, klinkt goed!
Ik heb lekker tot half 4 geslapen, het mannetje is niet thuis, heb lekker een masker op mijn gezicht gekwakt (is heel hard nodig want de pukkels zijn niet te tellen..............zucht), ga zo lekker onder de douche en me dan weer psychisch voorbereiden op de volgende nachtdienst (lees chocola en chips eten, troostvoer want in de nachtdienst zitten is heeeeeeel zielig).
Echt jammer voor je bambi, dat ook deze test negatief is, maar je kan het ook positief zien, nu kan je met mij mee naar ronde drie..............................
Pipstip, heb jij al iets meer door over hoe je cyclus in elkaar zit?
Ik moet ip komende week ergens (eigenlijk maandag of dinsdag) ongesteld worden..........we gaan het wel merken!
Liefs Rimke

Hoi Rimke

Succes met je nachtdienst

en natuurlijk met het afwachten op je NOD dag

Nadia

Dank je wel nadia!
Hoest met jou? Tijdje even niets gehoord, of heb ik er over heen gelezen?
Is je cyclus al wat op gang of is het net zo'n gemodder als bij de rest hier?

Straal over heen gelezen dus............sorry!
Nog niets van de RD's te bekennen dus.........vervelend he, dat afwachten..........

Hoi meiden,

Drukke dag hier geweest zeg. Heb heel wat bij te lezen. Ben nu lekker tien dagen vrij!!!! Grappig dat jullie het over die namen hebben, wij zijn ook al druk in de weer hihi. Gelukkig heb ik ook drukke dagen voor de boeg en volgend weekend even lekker weekendje weg ( heb ik precies mn ei ). Bambi jammer dat je nega getest hebt, maar als die bloeding je ongie was ben je alweer bijna bij je NOD  Dat jullie allemaal een nieuw bed nodig hebben komt toch niet door het klussen he  deleve leuk dat je ons nog volgt en hou ons ook maar van jou toestand op de hoogte, kunnen we vast een beetje wennen. Toedeloe

liefs happy

Hoi meiden,

Ben toch echt blij dat ik bij dit topic zit en dat het hier gezellig is. Lees net en topic van karin die een positieve test heeft in ronde vier. Weet niet of jullie het al gelezen hebben maar, gaat er weer gezellig aan toe. Leuk hhor als je verteld dat je zwanger bent. Dus kort samen gevat ; meiden, ben blij met jullie !!!!!

liefs happy

Terug
Bovenaan