tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Hey hallo allemaal,

Vinden jullie het goed als ik ook gezellig mee ga kletsen op deze topic...
Ik zit nu in de 4de ronde van ons eerste kindje.
zoals jullie op mijn banner kunnen zien zouden de rode duivels vandaag moeten komen....

Nog niets gesignaleerd gelukkig maar ik heb echt (ongi) krampen dus ik vrees het ergste.
Aan de andere kant, we hebben deze week een ander huisje gekocht waar we nog heeeel veel aan moeten gaan klussen.
Is allemaal een beetje dubbel. Ik houd jullie op de hoogte of de rode duivels op bezoek komen of misscnien helemaal niet!!!!

Liefs,

Mootje

Hoi mootje,

Gezellig dat je ook bij ons komt kletsen. Spannende dagen voor jou hoor zo rond je NOD!!! Gefeliciteerd met je nieuwe huis. Jij moet dus op twee fronten klussen

liefs happy

Hey Happy,

Heb ik idd gelezen ja....Erg he!!!
Ik heb ook gelezen dat het op deze topic echt bere gezellie is, waar je met vragen, teleurstellingen maar ook met goed nieuws terecht kan!!
Echt superrrr!!!!!
Hopen dat het nog lang gezellig  mag blijven en dat we elkaar kunnen steunen en onze vreugde kunnen delen!!

Liefs,

Mootje

Hey Happy....

Ja, Ja daar heb je helemaal gelijkt in!!!!
Ik vind het ene klussen leuker dan het andere  hihi.
In welke ronde zit jij?? Breken er bij jou ook al spannende tijden aan??

Liefs,

Mootje

Hoi hoi,

Ik zit in de tweede ronde en mn NOD is 18 augustus. Ik heb rond 4 aug. mn ei dus de klusweek is in aantocht!!!!! Ben ik precies met heel mn familie een weekend weg, dus rustig klussen daar  Ik hoop dat ze daar erg vruchtbare grond hebben haha

liefs happy

Hihi, Ik herken dat ergens van....Net in mijn vruchtbare periode ben ik een weekje weg geweest met mijn werk. Van te voren flink geklust, in de hoop dat er wat bleef hangen...haha.....Bij thuiskomst weer verder gegaan met klussen.
Ik denk niet dat ik zwanger ben....heb namelijk helemaal geen klachten of zoiets. Wel krampen onderin mijn buik, maar ja, dat kunnen ook de rode duivels zijn die zich aankondigen.
Ik heb ook niet echt een regelmatige cyclus. 31-26-31. Ik ben nu uitgegaan van 29 dagen........
Ik hou je op de hoogte.

Groetjes, Mootje

Hoi mootje,

Raar he dat we er toch zo mee bezig zijn. Ik had van te voren gezegd dat ik dat niet zo doen .... we zien wel hoe het loopt. Nou dit is dus ronde twee en kijk nu toch ( in ronde 1 ook ) wanner ik het vruchtbaars ben. Wat die klachten betreft, je weet het toch niet. Bij de ene hoor je als ze positief testen dat ze helemaal geen klachten hebben en andere juist wel. Ik had van de week al geschreven ( weet niet of je het gelezen hebt ) over een vriendin die gewoon ongesteld is geworden en toch zwanger is. We hebben maar een raar lijf hoor ! Ik was voor mn vorige NOD ook zelfs aan het overgeven als ik bepaalde dingen rook !!! Succes en we horen het wel. Leuk dat je er ook bij bent gekomen.

liefs happy

Meiden,
gezellig dat jullie hier komen mee kletsen!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Geniet van jullie zaterdag avond, zaterdagavond = klusavond!!!!
Dikke kus Rimke

Terug
Bovenaan