hoi meiden ben ik weer,
Stelletje kletskousen, hihih ben weer bijgelezen hoor,
He pip, je kan pas testen net voor of vanaf je nod, dus ong, 2 weken na de bevruchting. Want het moet natuurlijk eerst nog een weg naaar de baarmoeder afleggen en dat duurt nog een week tot 10 dagen, we kunne dan al vanalles voelen, maar we weten het pas rond nod. Jammer he anders kunne we er allemaal super vroeg bij zijn hahah.
Me buikpijn is wat gezakt, heb zon last van een moeilijke stoelgang altijd al wel hoor, heb namelijk een spastische darm. das soms wel lastig en kan ik goed last van hebben, maar dan moet ik er gewoon ff voor gaan zitten hihih. vandaar dat ik me nu pas meld heb net zeker 3 kwartier in het kleine kamertje doorgebracht. hahaha
sorry beetje ranzig. maar ik had wel een leuk boekje mee over de kraamkliniek hahah.
Ja een leuk idee om ons een naam te geven, mmm ff denken waar we het meest over praten. iets wat er bij past natuurlijk.
He rimke lekker he zo weinig werken ik werk ook maar 3 dagen. dinsdag t/m donderdag, dus altijd lekker lang weekend.
Ik heb bewust een parttime baan gezocht, ik zat een tijdje zonder werk en toen allemaal van die korte baantjes gehad en ik zat allemaal maar te balen, omdat ik die kinderwens had. Maar vond wel dat ik eerst een baan moest hebben. Nou heb ik echt een hele leuke baan gevonden in een mini team, we zijn maar met zijn 3en. me werkgever en een leuke vrouwelijke colega met 2 kleine kindjes, zijn echt schatjes.
Heb er zuper naar me zin en heb al een beetje begrepen dat als ik zwanger zou zijn het geen problemen gaat opleveren.
zo ff genoeg gekletst, nu jullie weer.
xxx Bambi