tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Hallo   meiden,

Het lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen alleen zit ik nu in ronde 3...
Wij zijn nu ruim 2 jaar getrouwd en  gaan voor ons eerste kindje, mijn NOD is 12 augustus, spannend...........

Wie nog meer rond deze tijd??

Groetjes Miekje

Hallo lieve meiden!!

Het is de laatste dagen echt niet bij te houden hoor zoveel berichtjes per dag!

@Suuzje: ik las vandaag dat er ook branden op Tenerife zijn. Heb je al gelezen of het bij jullie gereserveerde in de buurt is? Ik hoop het niet voor je!

@Kleintje: Ook ik heb 9 matcare testen. Inmiddels 2 gebruikt en beide negatief. Het zijn dus stomme testen hahaha. Grapje hoor, ze doen het prima!! En lekker goedkoop. Het is alleen wel zo dat ze er goedkoop uitzien!

@ Bambi en Nadia: Foei dames, mailen vanaf het werk ...dat durf ik echt niet hoor! Ook al is de verleiding erg groot nu het wat rustiger is!!

@Mootje:  Ik denk dat we jou maar slijmbal gaan noemen    Je bent toch wel extra aan het klussen ook al weten we niet zeker wat het is?

@Rimke: Ik ben jaloers, 3,5 dag per week werken! wat heerlijk! Wat doe je voor werk (is vast al eerder genoemd maar ik weet het niet meer...). Succes morgen met de acupunctuur. Misschien gebruikt ze wel breinaalden nu...

en tot slot..

@happy: wat een WERELDIDEE: ik zal even broeden op m'n ei...uh op suggesties bedoel ik!!

Oh en nog even iets over mezelf: Vandaag had ik vanaf een uur of 11 om het half uur (het was niet zo druk op het werk en telkens als ik het had noteerde ik het tijdstip) buikpijn, echte ongesteldheidsbuikpijn (zo voelde het in ieder geval). Kweenie of het dat was maar wie weet is het onderweg!!

Vraagje: vanaf hoeveel weken geeft een zwangerschapstest positief aan? Is dat meteen na de bevruchting of pas na  2 weken? Omdat bij een normale cyclus te pas op of na je NOD test je in principe al 2 weken zwanger bent (officieel 4 weken omdat je de eerste 2 weken cadeau krijgt, toch?).

Ga nu even wat kampeerspullen bij elkaar zoeken: we gaan kamperen dit weekend!!!
Tot later vanavond!

X Pip

Hoi mieke

Gezellig dat je erbij bent gekomen, mijn NOD is 18 augustus

@pip; het idee is inderdaad wel leuk maar, kan even niks verzinnen hihi We komen er wel een keer uit .......

liefs happy

hoi meiden ben ik weer,

Stelletje kletskousen, hihih ben weer bijgelezen hoor,

He pip, je kan pas testen net voor of vanaf je nod, dus ong, 2 weken na de bevruchting. Want het moet natuurlijk eerst nog een weg naaar de baarmoeder afleggen en dat duurt nog een week tot 10 dagen, we kunne dan al vanalles voelen, maar we weten het pas rond nod. Jammer he anders kunne we er allemaal super vroeg bij zijn hahah.

Me buikpijn is wat gezakt, heb zon last van een moeilijke stoelgang  altijd al wel hoor, heb namelijk een spastische darm. das soms wel lastig en kan ik goed last van hebben, maar dan moet ik er gewoon ff voor gaan zitten  hihih. vandaar dat ik me nu pas meld heb net zeker 3 kwartier in het kleine kamertje doorgebracht. hahaha
sorry beetje ranzig. maar ik had wel een leuk boekje mee over de kraamkliniek hahah.

Ja een leuk idee om ons een naam te geven, mmm ff denken waar we het meest over praten. iets wat er bij past natuurlijk.

He rimke lekker he zo weinig werken ik werk ook maar 3 dagen. dinsdag t/m donderdag, dus altijd lekker lang weekend.
Ik heb bewust een parttime baan gezocht, ik zat een tijdje zonder werk en toen allemaal van die korte baantjes gehad en ik zat allemaal maar te balen, omdat ik die kinderwens had. Maar vond wel dat ik eerst een baan moest hebben. Nou heb ik echt een hele leuke baan gevonden in een mini team, we zijn maar met zijn 3en. me werkgever en een leuke vrouwelijke colega met 2 kleine kindjes, zijn echt schatjes.
Heb er zuper naar me zin en heb al een beetje begrepen dat als ik zwanger zou zijn het geen problemen gaat opleveren.

zo ff genoeg gekletst, nu jullie weer.

xxx Bambi

Breinaalden Pip????!!!!!! Moet uitkijken bij jou denk ik, zometeen kom je nog met tentstokken aan....................AU!!!!!  Veel plezier van het weekend met kamperen! Wordt er mooi weer voor!

Ik werk op een Intensive Care, als verpleegkundige. In de zorg is het makkelijk om parttime te werken he? En aangezien ik heel veel last heb van migraine, dacht ik dat iets minder van dat onregelmatige werk wel goed voor me zou zijn. Je raakt echter snel verwend want nu vind ik zelfs nog dat ik veel werk............zou wel 2 dagen in het jaar willen werken of zo...................gemotiveerd he?

Trouwens over die matcare testen, ik vind ze ook vrij waardeloos. Ze doen het niet goed. Geven elke keer maar 1 streepje aan.........................

He happy: wat dacht je van de eierzoeksters.......................niemand hier heeft een regelmatige cyclus volgens mij............whahahaha!!!

Tijd voor dinsdagavond=woonavond!

Bis gleich!!!

Hey pipstip...

extra klussen heeft nu toch geen zin??!!
Ik ben aan het wachten of ik nog ongi ga worden dit jaar.....
Ik heb nog nergens geen last van....in ieder geval zeker niet van het gevoel dat de rode duivels gaan komen.

Ik heb me voorgenomen om maar te stoppen met mijn slijmverhalen....Ik denk dat jullie er wel genoeg over hebben gehoord.

Ik heb lekker vakantie. Heb ik net ingezet door mezelf te trakteren met een overheerlijke massage.  Tuinamassage???!! maar wel erg lekker. Dat is het stimuleren van je meridianen. Ze vroeg of ik last had van mijn maag....?? Misscnien toch zwanger???....

Nou ik moet nog ff geduld hebben. Misschien ga ik morgen vroeg een test doen. Ik hou jullie allemaal op de hoogte.

Liefs, Mootje  

ach joh, vertel zoveel slijmerige verhalen als je wil!!! Als je dat nou kwijt moet!
Ik begrijp er ook geen snars van hoor, misschien hebben anderen een antwoord.

he rimke,
Ik zat ook net te denken dat vele van ons een onragelmatige cyclus hebben of 1 waar geen peil uit te trekken is.

Ik dacht aan de jojo's ofzo.

ff denken dan kom ik zo met nog meer.

Terug
Bovenaan