tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Hoi hoi,

Ja dat verhaal van een kussen onder je kont na het klussen ken ik. Heb alleen zoveel en vaak een blaasontsteking...........moet nog even bedenken wat ik daarmee gaan doen. Ben nu natuurlijk mijn toekomstige kindertjes door de plee aan het spoelen.., da's behoorlijk zonde.

Ik ben nog steeds vol spanning aan het wachten op mijn RD's, wel koppijn maar eventjes geen buikpijn.......da's effe wennen dus............vind het al zo normaal die zere buik....dat ik hem nu bijna mis...

Werkze zometeen marleen!

Hoi rimke,

Fijn zeg dat je even van je buikpijn af bent ........ waarschijnlijk heb ik het van je overgenomen  heb echt last onder in mijn buik, een zeurderig gevoel en met vlagen echt onwijs veel last. Mijn NOD is pas 18 augustus  Maar ja, zal wel weer over gaan.

tot straks
liefs happy

Heee meiden, ben ik weer....

Hier weer ff een update over mijn rare lijf!!!
Ben nog steeds niet ongesteld......Had vanmorgen wel erge buikkrampen dus ik dacht...hey shit, ze zijn in aantocht maar toch niet dus....
Ik snap er helemaal niets van!!
Zal morgenvroeg nog maar eens een test doen...Nu die van clear blue. Gisteren had ik die van matcare gedaan. Zal ook wel goed zijn hoor, maar vind het er zo goedkoop uit zien....Ja, ja het is ook nooit goed met me he!! die van matcare zien er te goedkoop uit en die van clear blue vind ik weer te duur....
verder nog steeds bultjes op mijn tepels...
Hoop dat ik snel duidelijkheid krijg want dit vind ik ook niet fijn.

jezus, wat wordt hier veel gekletst zeg!!! Ik kan het niet bijhouden met lezen!!!
Tot strax maar weer...

Liefs, Mootje

Oh ja, nog een pikant detail, ik heb nog steeds last van veel slijm verlies......hihi.....Toch raar...????
Eet smakelijk dadelijk allemaal!!!!!!

Mootje

Heeeee,

Zo, mijn mannetje op de trein gezet naar schiphol, dus de computer weer voor mezelf!!!!

He happy, da's niet zo fijn he die buikpijn, is het bij jou je eisprong???!!!! Da's wel goed!

Mootje, gadverdamme! hou nou eens op met die slijmverhalen! Nee, just kiddin', vind het wel raar hoor. Had jou ook alle kansen gegeven om zwanger te zijn..........wie weet over een paar dagen, en anders weet ik het ook niet wat dat slijm kan zijn! Ik denk dat jij hele aparte sinterklaasgedichtjes gaat krijgen dit jaar. Alles rijm (t) zo leuk op slijm.......en het klinkt zo goor! Smerig woord.

Nou ja,
verder hier niets nieuws. Hoop echt op mijn rd's. Heb morgen weer een afspraak bij de acupunctuur, die heeft vorige week zoveel naalden gezet om mijn menstuatie op gang te krijgen, ze moet er morgen met sate prikkers in denk ik.............ohoh!

Kus Rimke

Hoi meiden,

@rimke, zou wel snel zijn mn eisprong zou pas 4 aug moeten zijn maar ja, je weet het niet vanaaf maar weer aan de klus

@mootje, je lijkt wel een slak met al dat slijm whahaha  grapje hoor !!!

Verder rustig hier, net even lekker van het zonnetje zitten genieten. Ga morgen lekker ook helemaal niks doen en heeerlijk in de zon zitten !!! Fijn vooruitzicht moet ik zeggen

liefs happy

Hoi meiden,

Zat net ff op het forum te snuffelen en zag het topic van de wiebel meiden. Misschien is het wel leuk als wij ons ook een naam geven. Is misschien ook leuker boven het topic .....  Ik hoor wel of jullie het iets vinden

liefs happy

Dat vind ik nou een heel leuk idee happy!
Had je zelf al wat verzonnen?
Ik zal er ook even mijn  over laten schijnen......................ben alleen niet zo heel creatief..............

Terug
Bovenaan