tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

quote: kleintje82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2007 09:52:52'));

ja inderdaad 15 graden, warmer wordt het hier niet, je moet zowat je dikke trui aan doen, zo koud is het hier!!

hebben jullie trouwens mijn stukje gelezen hierboven over mijn vraag van de matcare testen??
had er namelijk van niemand antwoord op gekregen..
en heeft hier iemand een positieve ervaring mee??

liefs kleintje..

Hoi kleintje

Ik heb ook de testen van matcare via internet besteld en ja heb er 2 gebruikt en allebei negatief maar mijn zus is nu 16 weken zwanger en hefet ze ook gebruikt en ja werken gewoon lijken me betrouwbare testen en ze kunnen al vroeg zeggen of je zwanger bent

nadia

Hoi Mootje

Oh wat jammer voor je dat de test negatief was had ik eerlijk gezegd niet gedacht

ja kan ontpillen zijn ik heb 11 jaar pil geslikt en aj mijn verhaal ken je al dik 18 weken niet ongesteld geweest

nadia

hoi meiden,

hier een berichtje van af me werk. hahah
Heb zon buikpijn niet normaal meer, geen idee wast het is echt ter hoogte van me blindedarm, alleen heb ik die neit meer.

He nadia heb ook die matcare testen heb er al een stuk of 5 verbruikt en waren   nega, maar ze werkte wel goed want de test was goed uitgevoerd, denk ook wel dat het gewoon goede testen zijn.

Verveel me een beetje hier, rustig, maar moet wel oppassen natuurlijk dat ze me niet snappen, want denk niet dat dit mah. ooeeef foei.

vanaaf kom ik zoiezo.

xxx Bambi

Jemig!!!! Ben een dag niet op het forum en ik kan me gewoon weer inlezen!!!
Wat een gezelligheid!
He shit zeg mootje: maar wie weet komt het nog!
Pip: Long time no hear!!! Hoe'sie?
Bambi: Als je nou in het vervolg iets lekkers gaat koken: nodig ons dan uit of hou het voor je! ! Je maakt iedereen jaloers..............
Nieuwe meiden: gezellig!!!! Klets lekker mee! Maar houhet bij dat je hier komt lezen want na een dag is het dus al niet meer bij te houden.

Ja, wij klussen ook om de dag als het lukt natuurlijk, mijn mannetje zit veel in het buitenland dus het lukt niet altijd. Ik ben hem nu aan het pushen dat zodra ik een regelmatige cyclus heb, hij in mijn vruchtbare tijd geen vluchten heeft..........whahaha!
Ik ben gisteren lekker met een vriendin naar de sauna geweest en was om 1 uur thuis, daarna natuurlijk wel geklust maar daarna als een blok inslaap gevallen. Lang leve de nachtdiensten................heb nu vandaag en morgen nog wel vrij maar daarna weer 2 dagdiensten en twee avonddiensten...........en dat terwijl ik parttime werk. (luxe he? ik werk maar 3,5 dag per week!!!)

Dikke kus Rimke

Hallo meiden,

Ook ik ga vandaag mijn tweede ronde in voor ons eerste kindje. Vandaag ongesteld geworden, dus volgende ronde - nieuwe kansen.

Ook al wist ik dat de eerste keer bijna nooit meteen raak is, bleef het wel in mijn hoofd rondspoken dat de mogelijk bestond dat het wel kon.... Hebben jullie dat ook?
Toch was ik niet geheel verbaasd vanmorgen mijn ongi op te merken, want tenslotte voelde ik verder niets geks aan mijn lijf als anders. Maar een miniscule teleurstelling is het toch ook weer wel.

Tja als je iets heel graag wilt, dan nog liever gister dan vandaag...

Succes allen deze maand.

Groetjes

heej goeimorgen meiden
je ik ben pas net wakker hebben vanacht geklust (sorry klinkt echt smeirg) en is nogal laat geworden waarbij mijn mannetje bedacht van ach ik ben haar rond 1 uur vandaag pas wakker, echt lief.
voor dat wij voor een kindje begonnen deden wij het echt niet zo vaak 1 keer in de week misschien. is nu dus echt een hele verandering niet dat ik het erg vind , hahahaha.
verder heb ik in veel boeken gelezen dat het slim is om iets van een kussen onder je kont te leggen tijdens het klussen en dan als het klaar is een half uur te blijven liggen kan namelijk het zaad er niet zo snel uitlopen dankzij de zwaartekracht.
en niet gelijk gaan plassen als het klaar is, zeggen dat dat niet goed is.
verder slik ik van de etos een multitablet zwanger worden.
zit echt alles in van foliumzuur tot iets wat er voor zorgt dat je cyclus regelmatig blijft/word.
er zit echt van alles in dat een vrouw nodig schijnt te hebben om wat makkelijker zwanger te worden.

@mootje jammer dat de test nega was had hem eigelijk posi verwacht bij jou.

groetjes en tot vanacht want moet zo naar mijn werk en moet tot 12 uur werken.
marleen

Hoi Marleen

Even over sneller zwanger raken ik moet altijd meteen na het klussen plassen kan dara nisk aan helpen en blijf altijd erna 5 minuten liggen zeggen op zijn hndjes ook goed zou zijn

'denk ej te kort is dan?

Ik slik vitaal zwanger van kruidvat

nadia

Hoi Bambi

Ook ik even vanfa werk snel

oh dat is minder die buikpijn zou gen blaasontsteking kunnen zijn?

Ja ik ook gne kalgen over de testen ja aleeen dat negatief steeds is ajmmer genoeg

nadia

Terug
Bovenaan