tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Wahahaha meiden ik lach me echt slap om jullie en vind jullie allemaal te gek! Maar m'n man wil nu echt ook wat aandacht en vroeg of ik de laptop niet even opzij wilde zetten...vooruit dan maar.

Dames, niet ziek worden allemaal!! Slaap lekker en tot snel!

X Pip

Gedverdemme!
Zit net, uit nieuwsgierigheid even op het forum van verlies en verdriet te lezen...............ik heb heel hard gehuild...............wat een treurige verhalen..........laat me wel even 10 keer nadenken over mijn buikpijnklachten enzo...............jezus!

Bambi: jij ja!!!! Al die rode mannetjes in beeld! Whahaha! Moet je best wat tijd gekost hebben!

Pip: ga je kereltje maar lekker verwennen hoor!

Welterusten zometeen!!!!

dat was ik niet

dat was pip !!!

kom nou, wil helemaal geen bloed. hahaha

wahahah, geef niks

he ga ook me bedje opzoeken, ben kapot moe.
Was gister nog laat geworden. had nadat ik al een half uur in bed lag ineens enorme behoefte om me mannetje te bespringen, wat ik dan ook gedaan heb. alleen dus een beetje kort gelapen hahah. daarom nu maar naar bed, want morgen weer vroeg op.

slaap lekker allemaal.

xxx Bambi

He hallo allemaal,

niet iedereen op dit forum wil bloed zien he!!!!
Ik hoop dat er nog maar ff wegblijft. Ga morgenvroeg weer een test doen. Misschien zitten we wel in onze geluksmaand. Huisje gekocht, huisje verkocht, en dan misschien nog wel zwanger ook!!!! Dat kan toch niet mooier zou je zeggen!!!!
Doe dan ook maar gelijk de 1000000 bij de staatsloterij...hihi...
Ik ga ook lekker slapen. Ben er moe van.
Tot morgen allemaal, dan kletsen we weer gezellig verder.

dikke kus aan iedereen,

Mootje  

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2007 20:35:05'));

die is goed ..... de klus babes

liefs happy

heej happy die vind ik ook super goed.
dat is ook het enige waar we het zo ongeveer over hebben klussen eieren.
groetjes marleen

Terug
Bovenaan