tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

hey meiden,
hoe is het met jullie?
ben gisteren ziek naar huis gekomen.. T werd me even teveel.. We hebben een baby-boom op het werk en ik heb het er ff mee gehad. Ben er achter dat ik de mk nog niet helemaal achter me heb gelaten..Kan ook niet, want het is nog maar 2 weken geleden en ik mag morgen naar de gyneacoloog.. Nog een weekje wachten en dan ben ik er vanaf.. lichamelijk dan!
pfff....

Sorry! Dat moest er ff uit...

Liefs Debby

He Debby dat lijkt me idd geen makkelijke situatie op je werk, het is al moelijk genoeg zonder die baby boom om je heen.

@happy , heb idd goed geklust maar of het genoeg was en op het goede moment???
                            hoop het maar..... veel succes de komende dagen!!

Grtz Miekje

Hoi meiden,

@rimke; jeetje zeg wist niet er zoveel mogelijk was ivm je cyclus. Je lichaam schrikt straks zo dat het eruit plonst hihi grapje hoor ...hoop echt voor je dat dit allemaal gaat werken....blijf voor je duimen

@marleen; jou vriendin die gewoon ongesteld werd, heeft zij tussendoor ook getest of niet. Mijn vriendin namelijk wel en pas na twee of drie ongie s en een heleboel testen bleek toch dat ze zwanger was

@debby; echt heel vervelend voor je. Snap dat dit je even teveel werd. Sterkte meid

@miekje; bedankt voor je steun, moeilijk he om te weten of we het goed doen en op het goede moment. Zo blijft het na iedere klus  afvragen of het gelukt is he

@bambi; dat is een leuke droom, misschien zegt het wel wat. Zal heel hard voor je gaan  en blijf van de koffie af hoor whahaha

Zo meiden ga weer even de zon in  ik vind nog steeds klus babes het leukst en als we het eens kunnen worden starten we een nieuw topic. Vanaaf ben ik er niet, probeer voor zessen nog even hier langs te komen
doeiiiii meiden

liefs happy

Hoi meiden,

Nou het is stil aan het front ..... ga nu weg en weet niet hoe laat ik thuis ben. Had gehoopt nog ff gezellig te kunnen kletsen maar helaas  Heb enorm veel last van duizelingen, iemand van jullie misschien ervaring mee ? Toedeloe, fijne avond

liefs happy

Bonjour!

Debby, lijkt me ook een hele moeilijke situatie waarin je nu zit. Het is al moeilijk en in zo'n werkomgeving wordt het nog moeilijker. Sterkte, en je weet dat je hier je hart kan luchten (schelden, of gewoon van je afschrijven)

@Mootje: Wat een goed begin van je vakantie met dit weer!! Nu nog duidelijkheid...stomme cyclussen ook!

@Rimke: Nog geen bloed gezien dus...misschien had ze toch breinaalden moeten gebruiken

@Miekje: hoop voor je dat je klussen van de afgelopen dagen effect heeft! Ik  voor je!

@Happy: ben je al voorbereid op je klusweek?? hihi

En nog een nieuwtje van deze zijde: Ik heb BLOED GEZIEN   !!! Vanochtend had ik enorme buikpijn (kon niet rechtop zitten) en had (er komen nu geen frisse details dus je bent gewaarschuwd..) stukjes bloed als ik moest plassen. Dacht eerst aan blaasontsteking maar had geen pijn bij het plassen. Daarna kwam er echt bloed! Het voelt anders dan een ongesteldheid met pil en het lijkt net of het soort bloed ook anders is (kleur etc), normaal had ik  in het begin altijd donkerbruin/rood bloed maar nu is het vooral rood. Hebben jullie ook het idee dat een menstruatie zonder pil anders is dan met???

Maar goed ik heb besloten dat dit mijn RD zijn en heb nu een cyclus gehad van 37 dagen wat ik toch heel keurig vind van mezelf....(of vertel ik me nu? is de laatste cyclus dat de dag voor je ongesteld wordt? want de eerste cyclusdag is de dag waarop je ongesteld wordt)

Tot zover....

X Pip

jeeeh! Pip heeft bloed!!!!! Das goed nieuws! Op naar de volgende ronde dus..........
He shit happy! Vind het vervelend dat je je niet zo lekker voelt deze dagen! Nu weer duizelingen..............wanneer komen jouw rd's of moeten ze uitblijven?? Wie weet...................oe.........spannend!

Wat was het een lekker weer vandaag!!! Heb lekker veel buiten gezeten, in het zonnetje........poezen helemaal blij want als het vrouwtje buiten is gaan ze altijd lekker keten en als ze dan om een aai komen vragen ben ik nooit ver weg!!!! Joepie!!!!

hier nog steeds niets te bekennen............heb nu een cyclus van 8 weken..............buiten twee druppels bloed om ongeveer 4 weken geleden.
Ondanks de acupunctuur, provera (waarvan ik toch echt een ontrekkingsbloeding had moeten krijgen), monnikspeper, teunisbloemolie.........enz enz enz : NIETS< NADA< NIENTE< NOPPES! Is toch om gestoord van te worden?
Ik duik vanavond vroeg mijn bedje in , koppijn, moe en morgen om half 6 de wekker..........................BLEHHHHHHH!!!!!

Fijne avond meiden,
Dikke kus Rimk

Jemig! Wat een stilte hier!!! Betekent normaal gesproken niet zo heel veel goeds............
of zijn jullie allemaal aan het klussen??? Zit ik in mijn eentje thuis, mannetje in Egypte............................
Gezellig!!
Ga effe de afwas doen en dan kruip ik denk ik lekker mijn mandje in met een kruik, de buikpijn is weer niet te harden....................

O, en zullen we een tijd ofzoiets afspreken om over te gaan naar de nieuwe topic?
happy, heb jij zin om die in te luiden? Het was jouw goede idee!!!! Lijkt me leuk, met een gezellig verhaaltje van jou getikt.............Whahaha! "Hierbij open ik officieel het nieuwe topic..............., klets een eind raak zou ik zeggen!!!"

Terug
Bovenaan