tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

hoi meiden,

Nou valt mee hier, niet zo druk he.

@mootje : oooh jij heb al vakantie, ik moet nog ff einde aug pas, maar je heb indd. lekker weer. Helaas nega test voor jou, balen, laat dan die ongie indd. maar komen ,weet je tenminste iets he.

@ marleen: Jij klust wat af s'nachts  dan hoor je te slapen hoor. !!!

@debby: Echt rot voor je dat je door deze periode moet, wij hopen je erdoor heen te kunne helpen, vraagje zit het nu nog in je ?? Sorry als dit niet kan moet je het zeggen hoor, maar moeten ze het nog gaan cureteren ?? succes ermee   meid.

@ Pip: Eindelijk ze zijn er, heb je bloed geroep van gistern toch geholpen meid , wat was jij op dreef zeg.

@rimke: Ach meissie ben je zo alleen nu, das wat minder dat het mannetje er niet is, knuffel maar lekker met de poeze beessies.
ff afwachten waneer je naalden hun werk gaan doen he.

@ happy: aan jou de eer indd. voor het openen van nieuw topic, Hoop dat je duizeligheid wat minder is. Gisteren al overgeven, gaat niet helemaal super met je he.??

Nou Ik kwam er net achter dat ik nog 1 week moet wachten, bleggg. ben het nu al zat. Ik weet niet hoe ik het moet beschrijven, maar ik heb geen erge klachten momenteel, alleen zo af en toe buikpijn en misselijk, maar dat heb ik elke dag, dus wen er al aan hahah. Maar dat gevoel over me heen, echt een ik ben zwanger gevoel, Das heel gevaarlijk om te roepen, want stel dat het niet zo is .
Maar die  meiden, niet te zuipen, vandaag nog een paar keer geprobeerd, dacht echt dat het tussen me oren zat, maar ging bekand over me nek. En ook me reukvermogen is veel sterker, Me mannetje werkt met auto's en ruikt niet zo fris als hij thuis komt, normaal ben ik het gewent, nu moet ik kokken als ie binnen komt.

Echt ik weet niet wat ik er van denken moet, hopen natuurlijk wel. zucht.!!!!

xxx Bambi

@pipstip: bedankt voor je steun, ja nu afwachten spannend weer, ben altijd wel heel regelmatig heb 12 aug mijn nod
Ik had niet zo veel verschil met ongesteld zijn met wel of niet aan de pil, alleen dat het nu meestal iets langer duurt dan wanneer ik nog aan de pil was.

@bambi: nou dat klinkt idd wel of je zwanger bent al die tekenen, ik hoop het voor je!

Miekje

@ mieke: duim je mee ?? moet nog een hele week wachten tot me NOD. blleeggg

Jaaaaaaaaaaa ik duim mee!!!!!!!!!!!!!!!

Moet zelf nog 11/12 dagen wachten, dit is onze derde ronde en jullie???

He meiden,

Hier ben ik weer ff tussen de bedrijven door!!
Nog steeds geen  rode duivels te bekennen. Nu gaan mijn borsten ook nog eens pijn doen. Ik ga idd volgende week maar eens naar de doter als ik dan nog steeds niet ongi ben geworden.
Jezus, hoe kunnen jullie allemaal onthouden wie wat en waar mee bezig is.... Als je een bericht typt kun je niets meer van andere verhalen lezen he!!!
Ik weet allemaal niet meer werk verhaal nou bij wie hoort hoor....of ben ik nou echt de enige??

Ga nu gezellig naar mijn vriendin, die is vandaag terug gekomen van turkije. FF cheken of ze niet geruild is voor een paar kamelen...haha...

Nou meiden tot later maar weer

Liefs Mootje  

hoi,

@mieke: Dit is de 2e ronde, zie naam topic hahaha. mijn eerste zyzlus was maar 16 dagen  vaag he !!!

@ mootje: Ja hahaha ik vroeg me dat ook af, hoe ik dat moes doen, ik heb er pen en papier bijgepakt ben gaan lezen en heb aantekeningen gemaakt, whahaha, maar het werkt wel.

Hi meiden

@ Debby: Wat rot voor je...neem lekker ff de tijd voor jezelf hoor! Ik hoop ook voor je dat je collega's dat wel begrijpen! Het is niet nix geestelijk en ook lichamelijk. Sterkte meid!

@ Mootje jammer zeg van die nega test! Misschien over een paar dagen nog 1tje proberen als de RD's nog niet om de hoek zijn gekomen..

Ik had trouwens die digi testen van clear blue maar die vind ik toch nix hoor.. er staat dan echt zo hard NIET ZWANGER nou das nix dan toch maar liever de ouderwetse met streepjes. Vinden jullie niet? Of zit het gewoon tussen mn oren

Als we trouwens een nieuwe topic beginnen is het misschien een idee om allemaal als eerste onze banners erop te zetten??? Ik heb namelijk de laatste tijd een geheugen als een zeef. en dan kan je altijd ff terug kijken in welke periode iedereen zit. Handig toch!!

x suuz

Voor mij is het weekend begonnen! Heb vrijdag lekker vrij genomen dus hopen op strandweer!
Gelukkig komt mn mannetje vannacht weer thuis (werkt als vrachtwagenchauffeur in buitenland).kunnen we weer klussen! Helaas gat het om de dag voor mij  niet op dus dan maar het hele weekend whahaha.

hoi suusje,

Wil dat best met die banner, maar hoe ??? heb het al eens geprobeerd, maar waar en hoe ???

oooh lekker al weekend, gelukkig hoef ik nog maar 1 dag hahaha en ik mag niet klagen heb altijd een lang weekend elke maanndag en vrijdag vrij

Terug
Bovenaan