Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

melanie, bedankt dat je mij erbij hebt gezet, alles klopt.
ben benieuwd of het deze maand al lukt. Ben net gestopt met de pil (heb ik maar 3 maanden geslikt na de borstvoeding) maar ik weet niet of je dan meteen weer een eisprong hebt en zeker niet wanneer, weet iemand dit????
Nou ja, anders volgende maand maar weer, we wachten het af.

Succes iedereen, groetjes Tessel

Hallo Tessel,

Volgens mij krijg je gewoon gelijk weer een eisprong als je stopt met de pil. Er zijn genoeg vrouwen die gelijk na het stoppen van de pil zwanger zijn. Ik heb laatst in een tijdschrift gelezen dat je na het stoppen van de pil zelfs een iets verhoogde kans hebt om zwanger te worden,omdat de eisprong steeds ondrukt wordt door de pil en zodra je stopt er daardoor snel een eitje "gaat springen"(laat ik het zo maar noemen). Toen ik met de pil ben gestopt was ik gelijk na   5 weken weer ongi en vervolgens gelijk weer regelmatige cycli. Had je voor de pil ook regematige cyclussen? Zou er gewoon maar vanuit gaan dat je toch redelijk weer een eisprong krijgt. Mijn cylus is momenteel niet heel regelmatig, ik had deze maand een cylus van 25 dgn en daarvoor een cylus van 31 dgn. Ik schrijf de data's dat ik ongi wordt toch maar op alvast, want als we er over 3-4 mndje voor gaan weet ik ongeveer hoe mijn cyclussen zijn.
Nou hopelijk mag je snel zwanger worden.
groetjes melanie

haihai!

Leuk dat jullie je ook in het lijstje hebben ingeschreven hebben!
Gezellige groep hebben we zo!
Hier heeft de menstruatie trouwens echt doorgezet, dus echt door naar ronde 3! Succes allemaal!

Ik ga snel boodschappen doen...

Liefs Mup

p.s. 1 de lijntjes kun je rechts bovenaan zetten, links van de kleurbepaling!
p.s. 2 Met de eisprong en de pil, als je de pil niet lang geslikt hebt ben je over het algemeen snel weer vruchtbaar.... het kan echter wel zijn dat bij sommige vrouwen een ritme moet komen in de cycli. Dat had ik namelijk ook tussen mijn zoon en dochter in...... succes!

Nu echt; Doei

Hoi allemaal,

Even een klein berichtje van mij.
Alles gaat prima, heb wel hoofdpijn. Maar dat schijnt normaal te zijn.
Ook een vaag misselijk gevoel. Had ik bij de vorige twee keer niet. Ook heb ik het super warm de hele dag!

Ik kwam er ook achter dat ik inderdaad wel heel erg snel getest heb. Maar de symptomen waren zo duidelijk. Ook de test gaf twee duidelijke strepen. Vraag me dus wel af hoe lang ik nu zwanger ben.
Weet dat mijn eisprong rond 11 augustus was. Volgens de berekeningen (mijn laaste nod was op 25 juli) ben ik nu 4 weken en 2 dagen zwanger!

Verder hoop ik natuurlijk dat er snel iemand bij mij aansluit! Hoe meer zwangere hoe beter, hahaha

groetjes

Naam    
----------------

Kind
-----------
kind
-------------
ronde
--------
nod
-----

Kimvg

dochter (4 jaar)

dochter
(20 maanden)

3

7
september

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

3

ca. 20 sept.

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

zwanger!

Mup01

Mamaloe                

zoon
(5jaar)      

zoon (5 jaar)

dochter
(bijna 3)

zoon (2jr-10 mnd

3

13

20  sept

denk 16 aug

Glas-kraaltje      

Femmie
zoon (6 jaar)

zoon  (3 jaar)
dochter (4 jaar)

zoon (1 jaar)
1

-
denkt 5 sept

Start in januari!

tessel

dochter(2jaar)

dochter(10mnd)

1

denkt 6 sept

melanie07

dochter(3jr)

zoon (1jaar)

-

start in januari!

Hallo Meiden,

Heb even de lijst aangepast, ook mijn NOD datum, zat een week te vroeg , tja wachten duurt ook zo lang, geloof nooit dat ik kan wachten tot 13 sept om te testen (als ik dan nog geen RD heb gehad).
Gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn, hopenlijk inderdaad snel meer meiden zwanger.

Mup: welkom in ronde 3, we gaan er maar weer voor !
De nieuwe meiden: welkom erbij, gezellig.

Zit nu 2 weken na mijn ongie, dus verwacht komende week ergens mijn ei. (als ik dus weinig op het forum ben, weten jullie dat ik vroeg naar bed ben ).

Verder gaat het hier zijn gangentje. Volgende week weer aan het werk na ruim 3 weken vakantie. Weet nog niet goed of ik er zin in heb. De oudste heeft nog een week schoolvakantie,   ze mag volgende week een paar dagen logeren bij de opa's en oma's. Daarna begint het "normale" leven weer.

groetjes Melanie

Hallo Allemaal,

He Mup01, jammer weer. Ik dacht dat de rd
er bij jou al waren. Verkeert gelezen.
Ik voel me al een stuk beter.
Heb even lekker tegen mijn vriendin aan zitten
kletsen, en dat luchte enorm op.
Ik wil even reageren op ik dacht Tessel,
over de pil,
Ik was na het stoppen met de pil gelijk
de eerste ronde zwanger van mijn dochter.
Zo zie je maar het is bij iedereen weer anders.
En ik had hem zo'n 12 jaar geslikt.
Dus wie weet meid.
Het zou gezellig en leuk zijn als we allemaal
snel zwanger mogen zijn.
Nou Natascha ik hoop dat het bij jou allemaal
goed mag blijven gaan.
Alleen jammer van die hoofdpijn, ik hoop voor jou
dat het snel minder wordt.
Nou meiden, ik ga even naar mijn kids.
Ze willen graag buiten spelen, het is ook zulk
lekker weer. Gelijk hebben ze.
Tot later, doeg smaartje