Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hoi Lillian,

Tja, wat die babyspullen betreft, dat moeten we allemaal weer aanschaffen.
(als het zwanger worden gaat lukken natuurlijk)
Bij onze andere kinderen heb ik vrijwel alles via Marktplaats gekocht en daarna weer verkocht. Dus ik kan me hopelijk over niet al te lange tijd weer op MP storten!
Ideaal hoor, ik vind het onzin om alles nieuw te kopen. Als je soms die prijzen ziet!
Het enige wat we nog hebben is een schommelwiegje, een badje en wat babyspeelgoed. Verder was alles al weg.
Ach, het is ook wel weer leuk om voor een 3e weer andere spullen te hebben. Zeker wat betreft kleertjes. We hebben 2 meiden die qua maten behoorlijk overeen kwamen, waardoor er toch veel kleding wordt doorgeschoven.
Stel dat de 3e ook een meisje wordt, wil ik wel weer eens wat andere kleertjes.
Anders worden al die foto's hetzelfde! Maar ach, dat is meer een luxeprobleem.
Wel spannend allemaal, kan me niet herinneren dat ik er bij die andere 2 ook zo mee bezig was. Voorlopig nog even geduld.
Liefs, Vis79

Ik heb vanochtend toch maar weer een test gedaan, weer negatief, maar we wachten af, probeer het zaterdagochtend nog eens, ben ook pas 6 dagen overtijd (miss krijg ik nog wel mijn menstruatie). weet er iemand wanneer zo'n test positief aangeeft? Bedoel er staat dat je direct na de dag dat je menstruatie zou moeten beginnen al kunt testen, maar geloof nooit dat het dan al zichtbaar is, bij mij dus niet in ieder geval. Dit is pas de 1ste ronde, dus opzich heb ik nog niks te klagen, kan alleen zo moeilijk wachten met testen, tis dat die dingen gruwelijk duur zijn anders zou ik iedere dag kijken haha.

Ik heb alles net gelezen en jeetje wat is er weer veel geschreven, ik moet zo werken dus ik kijk morgen wel even dan kan ik ook beter reageren.

Groetjes van Kyra

Hoi allemaal,

Melanie, ik kan me wel voorstellen dat je er moeite mee hebt dat iedereen om je heen zwanger wordt, terwijl je zelf ook zo graag wilt. Dat was bij ons met nr 2 ook zo, dat duurde dus 1jr9md en heb dus heel wat zwangeren meegemaakt. Het huilen stond me soms aan nader bij dan het lachen. Elke maand die enorme teleurstelling als ik weer ongi werd. Zat dan soms echt even in een dip. Daar kijk toch ook wel een beetje tegen op als we voor nr 3 gaan, want dat zal ook wrsch wel weer een poos duren en ik weet uit ervaring als je er voor gaat die wens ook steeds dieper gaat zitten. Nou ik hoop echt voor je dat de RD niet komen.
Hebben jullie dat ook dat je aan de ene kant erg verlangt naar een 3de, maar soms als je het erg druk hebt met de andere 2 en ze soms dagen wat dwars zijn mn de oudste soms helemaal niet snapt dat  je dan verlang naar nr 3 en als ze dan super lief zijn ik weer helemaal smelt en zo uit kijk naar zo'n kleintje erbij. Raar is dat, nietwaar?
Mamavan2kids, bij mijn beide kids was de zwangerschapstest pas positief bij 33 dagen cylus. Ik had namelijk toen altijd rond dag 19 de eisprong. Dat was dan ongeveer dus 14 dgn na de eisprong. De test meestal pas rond dag 14 na de eisprong positef. Het is dus even afhankelijk wanneer je de eisprongt hebt. Spannend hoor.
groetjes melanie

Hey Vis79,

Best wel leuk dat je bij nr3 lekker rond kunt snuffelen voor nieuwe dingetjes. Dat lijkt mij ook wel leuk. Het meeste is bij mij nu ook afgedragen. Vooral alle rompertjes zijn nu echt stuk en dan kan lekker nieuwe aanschaffen. Dat geldt ook voor de babykleertje die ze in het begin aan het hebben. Dat is wel een leuke bijkomstigheid

Hey Lillian,

Een verschil is het zeker bij jou na nr1 en 2. De jongste wou ook niet zo aan de tepel drinken, moest ik een tepelhoedje gebruiken, maar dat ging ook wel moeilijk. Ik hoop dat als we in de toekomst al nog een kindje krijgen dat die de tepel wel goed pakt, want lijkt we erg bijzonder om nog een keer borstvoeding te geven.
groetjes melanie

kweet eigenlijk niet wanneer mijn eisprong was, want mijn laatste menstruatie (15 aug.)kwam al na ong 15- 19 dagen en was erg kort van duur, vlak erna is, mits ik zwanger ben, het verwekt ;) , nou en dat was rond 19 aug. sindsdien geen menstr. meer gehad...:s     kweet het ook allemaal niet :(

maargoed, het enige wat ik kan doen is afwachten, alleen dat is zo moeilijk :)

Hey mamav2kids,

Moeilijk is dat afwachten, hoe was jouw menstruatie daarvoor? regelmatig? Of ben je net met de pil gestopt? Ik weet toen ik zwanger van de 1ste wilde worden en toen stopte met de pil dat mijn 1ste cyclus iets van 42 dagen was en daarna werd het pas wat regelmatiger, maar ja ik weet niet wat bij jou het geval is. Je kunt ook best wel zwanger zijn en dat je wat later  de eisprong hebt gehad en dat daarom de test nog negatief is. Wel spannend en inderdaad dan wil je nog wel een keer testen, maar ja zoals je al zei die testen zijn niet goedkoop. Hopelijk mag je wachten beloond worden,
groetjes melanie

Terug
Bovenaan