Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

hoi Kyra,
Snap je verhaal helemaal. Mijn eerste zwangerschap was ook na clomid, 6 maanden. De tweede was een spontane, en nu voor de 3e zijn we al weer een tijdje bezig. Begin volgend jaar mogen we ook de MM in, maar ik zie er nu al tegen op. Wil eigenlijk helemaal niet aan de hormonen, maar de wens is toch wel heel groot. Maar bij IVF of IUI ligt bij ons toch ook wel de grens (zeg ik nu, maar grenzen kun je heel makkelijk verleggen natuurlijk).
Ik roep ook steeds dat we gelukkig moeten zijn met wat we hebben, maar mijn huisarts gaf ook aan dat als de wens er is, je er voor moet gaan.
Jij veel succes, en hopelijk ben je snel zwanger.
groetjes Mel

Hoi allemaal,

Ik wil me ook even voorstelen.
Mijn naam is Jolanda, 28 jaar oud en moeder van 2 meiden. (4jr en ruim 2 1/2jr)
Tot een maand geleden waren we er vrij zeker van dat we het hierbij zouden laten.
De babyspullen waren allemaal verkocht en we genoten ook wel weer van het feit dat we meer vrijheid kregen. Zonder voedingstijden, slaapjes overdag etc.
Echter, het begon bij ons toch weer te kriebelen. En nu gaan we er helemaal voor!!
Vorige week heb ik het spiraaltje laten verwijderen (Mirena), 2 dagen daarna werd ik meteen ongesteld. Had ik niet verwacht, omdat het door het spiraal bijna een jaar is weggeweest. Hopelijk is de cyclus meteen weer zo voorspelbaar als voorheen, dat rekent wel zo makkelijk!
Bij onze 2 meiden was het beide keren meteen de 1e ronde raak. Ik ga er vanuit dat dat nu niet meteen het geval zal zijn. Alleen al vanwege het feit dat manlief deze maand erg veel voor zijn werk in het buitenland zit.
Hebben jullie het ook dat jullie steeds zitten te rekenen wanneer het kindje geboren zal worden?(zo van, stel dat ik in oktober zwanger wordt, dan wordt het een juli kindje etc). Ik zal daar vast niet de enige in zijn.
Hopelijk kunnen we allemaal spoedig door naar het "zwangeren-forum"!!!

Liefs, vis79

Hoi mup
Hoe is het ? Hebben de RD doorgezet, of toch innestelingsbloeding.
Ik heb dit bij mijn oudste niet gehad, bij de 2e wel. De dag ervoor had ik een test gedaan, dus was ontzettend blij, de volgende ochtend bloedverlies. Heb eerder een mk gehad, dus dacht gelijk dat het weer mis was, maar bleek toch een innesteling te zijn.   Ik duim voor je.

Afvallen gaat nog steeds goed. Nu ruim 5 kilo kwijt, 4 weken bezig en nog niet echt het moeilijk gehad. Met sonja mag je best nog veel eten, veel variatie en ook veel lekkere dingen. En met een bord aardappels, vlees groente en dan nog rauwkost heb je toch echt een bord vol (en je buikje rond). Heb al een paar keer gehad dat ik echt vol zat en niet meer op kon.

groetjes Mel

Hoi Jolanda (vis79)
Welkom erbij.
Ik ben moeder van twee meiden, 4,5 en bijna 3 jaar. Wij hebben altijd al wel 3 kids gewild, en sinds  mei gaan we er nu voor.
Dat rekenen ken ik wel ja. We gingen eigenlijk voor een voorjaarskindje, maar ben nu al blij als het zomer 2008 wordt.

groetjes Mel

Vandaag een beetje een baaldag.
Gisteren kwamen met zwager en schoonzus met het nieuws dat ze zwanger zijn van hun 3e kindje. De oudste 2 zijn via de MM, en ze hadden dus ook niet op een derde gerekend. En nu spontaan zwanger.
Ik ben heel blij voor ze, gun ze het ook van harte, maar IK WIL ZELF OOK !
En vandaag op mijn werk kwam de zoveelste collega vertellen dat ze zwanger is van haar 1e kindje. Uiteraard ook weer van harte gegund, maar het lijkt zo langzamerhand wel besmettelijk bij ons. In een half jaar tijd straks 4 collega's bevallen. Mijn baas zit wel met een probleem, en vraagt hij ook nog of ik soms van plan ben om een derde te krijgen (wel als grap bedoeld, maar oh zo pijnlijk).   Ik ben maar gauw van onderwerp veranderd.

Verder heb ik het gevoel dat de RD er aan komen. Dus dat wordt dan ronde 4.

Vanavond maar vroeg naar bed, voel me morgen vast weer beter.

groetjes Mel

Hi melanie,
Gezellig dat  je alvast mee kletst. Tja wat is een ideale leeftijd. Voor iedereen ook persoonlijk denk ik.
Bij de oudste heb ik 4 maanden gekolft omdat hij de tepel niet wilde. En de 1e 6 maanden non stop gevloeid...dus dat was percies tegenover gestelt.
Had ook nooit verwacht zolang door te gaan met bv, maar liep zo goed. En nu krijg ik der niet van af tis af en toe een kleine heks die tietie gilt hihi.
Ja bv is leuk als het goed gaat. Anders was ik er dus ook niet zoalng mee door gegaan, 1 keer 4 maanden kolven was meer dna leuk genoeg.
Groetjes Lillian

hi vis 79,
Zo hee spannend of het nu ook in 1 keer raak is. Grappig dat het toch weer is gaan kriebelen terwijl je de boel allemaal al weg had gedaan. Ga je alles weer nieuw aanschaffen?
Ik heb dat ook wel van dat rekenen. Wat als en wanneer dan haha.
Succes!
Groetjes Lillian

hi mel,
Ja dan lijkt ineens wel iedereen zwanger he.Ik zou me echt geen gezicht weten te geven als me baas zo'n opmerking maakt pfff enerzijds ja haha grappig maar anderzijds zo neus op de feiten.   Vooral als zo'n rd zich meld.
Succes! Hopelijk mag je je snel bij de grote groep bekende zwangeren aansluiten.
Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan