Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Kind
-----------
kind
-------------
kind
--------
             ronde                nod
-----

Kimvg

dochter (4 jaar)

dochter 1 jaar en
20 maanden

4

6 oktober

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2
3

mk
?

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

3

ca. 20 sept.

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

zwanger!

Mup01

Mamaloe                

zoon
(5jaar)      

zoon (5 jaar)

dochter
(bijna 3)

zoon (2jr-10 mnd

3

13

20  sept

denk 16 aug

Glas-kraaltje      

Femmie
zoon (6 jaar)

zoon  (3 jaar)
dochter (4 jaar)

zoon (1 jaar)
1

-
zwanger!

Start in januari!

tessel

dochter(2jaar)

dochter(10mnd)

1

denkt 6 sept

melanie07

dochter(3jr)

zoon (1jaar)

-

start in januari!

Ik zet het lijstje hier weer even neer, dan kunnen we die bijwerken en kunnen de   nieuwe dames hun gegevens neerzetten! Ik laat mijn datum nog even staan tot het goed doorzet....

Melanie moeilijk hoor in de mm.... sterkte en succes allemaal ermee, en wat balen van de onregelmatige cyclus...

groetjes Mup.

Oh mama van 2 kids wat spannend zeg. Zo raar hoe bewust je  je van je buik kunt zijn in zo'n periode. Ik voel nu ook ieder tikje en prikje ( zou het een eisprong zijn,, of wat dan?) Ik hoop voor je dat je test snel positief aangeeft!

Balen zeg Kyra dat je man er nu al tegenop ziet. Wat je zegt hij heeft nog de minste lasten en daarbij is 3 maanden toch nog niets. Ik hoop dat hij snel de lol er weer van in ziet en ook dat je eitje zich goed ontwikkelt. Succes!

Hi mup...23 dagen is wel heeeeel weinig. Ik hoop voor je dat het toch wat anders is. Succes!

Melanie succes met je rd..gooi er een flinke reep chocolade tegenaan!

Hoi,

Hey Lillian,
Ja inderdaad een chocolade reep lust ik wel in deze periode haha! Ik las dat jouw kindjes ook 3 en 1 jr zijn. Die van mij ook. De oudste  van  mij is  ruim 3,5 jr en de jongste bijna 15 maand. Jij hebt net zoals mij ook snel weer een wens voor 3de, leuk is dat. Wanneer is jouw jongste 1 jr geworden? Hopelijk krijg je snel een eisprong, zodat je zwanger kunt raken,
groetjes van melanie

hi Melanie,
Mijn zoon is van 19 april 2004 en mijn dochter van 6 augustus 2006. Tussen hun zit dus 2 jaar en een paar maanden. Zo iets zou ik nu weer prima vinden. Tja weet ook niet hoelang het deze keer gaat duren. Bij mijn zoon 5 ongi''s ( maar wel 7 maanden ivm onregelmatigheid) bij mijn dochter 3 maanden.
'Hoelang zijn jullie al bezig?
Groetjes

Hey Lillian,

Bij mijn de oudste  heeft 5 maand geduurd voor ik zwanger was en bij de jongste ongeveer 1 jaar en 9 mnd. Dus dat is een heel verschil.   Wij willen eind v/h jaar/ begin januari voor nr 3 gaan. Ik klets alvast mee, omdat ik het leuk vindt om de ervaringen en deze wens met anderen te delen. Het begint daardoor stees meer te kriebelen. Juist omdat de 2de erg lang op zich heeft laten wachten maakt het wel moeilijker om te beslissen wanneer er voor te gaan, maar heb nu het gevoel dat toch nog heel even wil wachten. In dec gaat de oudste naar school en dan heb ik ook nog even tijd helemaal alleen voor de jongste voordat evt nr 3 misschien in aantocht is(als het ons gegund is). Er zit dan in ieder geval wat meer dan 2 jaar tussen en dat vindt ik ook wel weer prettig. Nou ja een ideaal leeftijdsverschil is er denk ook niet, maar dan is de jongste al iets zelfstandiger. Wel spannend voor jou, want je weet nu niet wanneer je de eisprong hebt. Wanneer   was je na de 1ste weer ongi geworden? Heb je de oudste ook lang borstvoeding gegeven? Die van mij hebben beide een paar weken borstvoeding gegeven en hoop als we nog een derde krijgen dat ik  die dan langer bortvoeding kan geven. Lijkt me erg bijzonder.
Tot horens,groetjes melanie

Terug
Bovenaan