Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

quote: Lillian reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2008 09:23:03'));

Jee suusie dat schiet echt niet op....misschien is zo'n kuurtje wel beter.   Dan kun je weer aan een nieuwe cyclus beginnen en wieweet als ze weten dat je zulke cyclussen hebben dat ze nog meer voor je kunnen betekenen. Heel veel succes meis.

Ik heb 17 maart mijn 1e afspraak. Ik mocht eerder maar dat wil ik niet omdat je dan misschien wel amper wat kan zien en dat maakt me alleen maar meer onzeker. Ik heb vandaag wel weer eenirritante dag van bandenpijn pfff snap niet dat ik daar zo vroeg al zoveel last van kan hebben. Ik had het al voordat ik een positieve test had zeg maar en nu nog af en toe. Ik hoop maar dat dat geen slecht voorteken is.

Ja, ik hoop erop dat zo'n kuurtje de boel weer even op gang kan brengen. Lastig hoor, ik wil er niet teveel mee bezig zijn, maar die uitblijvende menstruatie en steeds negatieve testen maken het me niet makkelijker. Het klint misschien gek, maar ik verlang nu wel weer naar de tijd dat ik juist zulke korte cyclussen had.

Ik snap wel dat je wat later wil. Dan heb je tenminste echt zekerheid.
Maar wel spannend dat afwachten!
Ik heb me de vorige zwangerschap laten vertellen dat het normaal is dat je bij volgende zwangerschappen eerder en meer bandenpijn hebt, omdat je baarmoeder in het begin harder groeid, omdat  ie het zich 'herinnerd' dat ie moet groeien. Ik zou me dus maar niet teveel zorgen maken hoor.
Weet je omgeving er al van? En je kindjes?

Hoi allemaal, Ik ben 29 jaar en heb 2 zonen van 5 en 3 jaar oud. Momenteel zit ik in ronde 6 terwijl het bij de vorige 2 al met de eerste keer klaar was. Dus voor mijn gevoel duurt het al lang. Nu ben ik er ook erg mee bezig de laatste tijd en vooral op internet. Maar de twijvels slaan daardoor ook wel eens toe. Dat ik denk dat dit ook eigenlijk wel goed is zo met 2 kinderen, wie heeft dit ook? Ik denk namelijk dat ik mijzelf onbewust wil beschermen, voor het geval het niet meer lukt.

Ook volg ik de chinese horoscopen en pendel wel eens met een ring en ketting of naald en draad. Wie gelooft hier in? Maar ik kan mij wel voorstellen als je al 2 van hetzelfde geslacht hebt dat een ander geslacht leuk zal zijn. Ook al ga je voor een kind en niet voor een geslacht. Een beetje nieuwschierigheid voor deze theorie mag er toch zijn?
Groetjes Mirre

Hoihoi,

Meiden het lijkt erop dat m'n ongi vandaag toch een feit is geworden en wel op dag 25! Gewoon niet te geloven, is nog nooit gebeurd. Van dag 50 naar dag 25, dat slaat toch helemaal nergens op. Heb je bij een innestelingsbloeding helder bloedverlies? Ik had vanochtend wel wat ongi-achtige buikpijn, maar dat is nu verdwenen. Ik blijf 't er maar op houden dat 't gewoon m'n ongi is.

Mirre, leuk dat jij ook voor nr 3 gaat! Ik heb zelf 2 meiden van 4 en 1,5. En tja voor wat betreft jouw twijfels. Ik ben er op dit forum wel achtergekomen dat ik in ieder geval niet de enige ben die haar twijfels heeft.  Met pendelen heb ik verder geen ervaring mee. Wel ken ik de Chinese conceptietabel en die klopt bij mij beide keren! Ik zou voor mijn man een jongetje heel erg leuk vinden, maar vind zelf 3 meiden ook top!

Fijn weekend allemaal!

Hoi espritfreak,

Ja, ik heb beide keren helder rood bloedverlies gehad, wat achteraf dus een innesteling was. Dus het zou toch zomaar eens kunnen!
Nu maar hopen dat dat het is dan he!
Ik duim voor je!
Het was wel bij mij maar 1 dagje wat bloedverlies en de volgende dag een klein beetje oud.

quote: mirre183 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2008 13:42:03'));

Hoi allemaal, Ik ben 29 jaar en heb 2 zonen van 5 en 3 jaar oud. Momenteel zit ik in ronde 6 terwijl het bij de vorige 2 al met de eerste keer klaar was. Dus voor mijn gevoel duurt het al lang. Nu ben ik er ook erg mee bezig de laatste tijd en vooral op internet. Maar de twijvels slaan daardoor ook wel eens toe. Dat ik denk dat dit ook eigenlijk wel goed is zo met 2 kinderen, wie heeft dit ook? Ik denk namelijk dat ik mijzelf onbewust wil beschermen, voor het geval het niet meer lukt.

Ook volg ik de chinese horoscopen en pendel wel eens met een ring en ketting of naald en draad. Wie gelooft hier in? Maar ik kan mij wel voorstellen als je al 2 van hetzelfde geslacht hebt dat een ander geslacht leuk zal zijn. Ook al ga je voor een kind en niet voor een geslacht. Een beetje nieuwschierigheid voor deze theorie mag er toch zijn?
Groetjes Mirre

Hoi Mirre,

Die twijfels, meid, volgens mij hebben we daar allemaal last van!
Wel balen he, dat het nu zo lang duurt!
Heb je wel een regelmatige cyclus?

Ik heb een dochter van bijna 4 en een zoon van bijna 2.
Ook wij zijn een half jaar bezig, zonder resultaat tot nu toe. Mijn cyclus doet ook erg vaag dit keer. Zelfs zo vaag, dat ik overweeg naar de HA te gaan.
Maar goed, genoeg over mij. Leuk dat jij ook mee komt kletsen. En hopelijk is het snel raak!
En tuurlijk ga je voor een derde, maar ik snap ook heel goed dat het extra speciaal zal zijn als er een meiske bij komt.
Mijn zus is net bevallen van een meiske na 2 zoons. Ik vind dat wel erg leuk voor d'r!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan