Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hoi Kim,

Jeetje, dat dat zoveel uitmaakt qua tijd zeg! Nu maar hopen dat je snel geholpen wodrt! Des te eerder kan je weer aan een derde denken

Heel veel succes in ieder geval!

Groetjes suus

quote: melanie07 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 19:18:15'));

Ik heb hier net mijn eisprong in het weekend gehad en het is dus weer 14 dagen afwachten. Ga er maar vanuit dat ik weer ongi wordt.
groetjes van melanie

Heee, spannend hoor!
Wat kunnen 2 weken dan lang duren he!?!
Succes met wachten!

Groetjes Suus

Hier helaas nog steeds niks te melden. 61 dagen en nog steeds niks op komst.
Maandag moet ik een uitsrijkje laten maken. Wacht dat nu eerst nog even af.
Als alles in orde is en mijn menstruatie is nog steeds niet gekomen, dan ga ik zo'kuurtje vragen om de menstruatie op gang te brengen in de hoop dat dat wat doet.
Zo niet, dan wil ik het verder onderzocht hebben.
Ik hou jullie op de hoogte.
Bedankt voor jullie meeleven in ieder geval. Helaas weten velen van jullie wat het is om lange onregelmatige cyclussen te hebben.

Groetjes Suus

Hey,

Suusie, ik hoop dat er maandag voor jou wat meer duidelijkheid komt en dat de huisarts inderdaad iets voor je kan betekenen en dat je dan op kunt naar de volgende ronde. Pff 61 dagen, ik vond 50 dagen al echt niet leuk meer. Ik heb overigens vandaag (dag 25 vqn m'n cyclus) weer wat tussentijds?? bloedverlies, net als vorige maand, heel erg vaag, maar ja ook voor mij zit er weer niets anders op dan maar gewoon af te wachten.

Jee suusie dat schiet echt niet op....misschien is zo'n kuurtje wel beter.   Dan kun je weer aan een nieuwe cyclus beginnen en wieweet als ze weten dat je zulke cyclussen hebben dat ze nog meer voor je kunnen betekenen. Heel veel succes meis.

Ik heb 17 maart mijn 1e afspraak. Ik mocht eerder maar dat wil ik niet omdat je dan misschien wel amper wat kan zien en dat maakt me alleen maar meer onzeker. Ik heb vandaag wel weer eenirritante dag van bandenpijn pfff snap niet dat ik daar zo vroeg al zoveel last van kan hebben. Ik had het al voordat ik een positieve test had zeg maar en nu nog af en toe. Ik hoop maar dat dat geen slecht voorteken is.

raar esprit van dat bloedverlies weer....is het oud of nieuw bloed?

raar esprit van dat bloedverlies weer....is het oud of nieuw bloed?

Hoi Espritfreak,

Het zou natuurlijk heel goed een innesteling kunnen zijn he!
Ik hoop het voor je, zou wel helemaal gewldig zijn!
Dat wachten duurt altijd lang he.

Terug
Bovenaan