Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Haihai,

Suusie, ik heb altijd lange cyclussen gehad, ik kon nooit precies nagaan wanneer ik ongi werd, erg lastig. Afgelopen jaar, ben ik iedere vakantie nog ongi geweest. Nu hebben we halverwege maart weer een midweekje gepland en als ik uitga van een cyclus van 50 dagen dan ja, je raadt het al, ben ik dus ook weer ongi (hoop ik niet natuurlijk).

Lillian, dat is ook weer een nadeel van zo'n cyclus hè, je weet nooit precies wanneer je uitgerekend bent, maar het heeft ook weer als voordeel dat je 1st een termijnbepaling krijgt en daarna nog een keer de 12 weken echo (was tenminste bij mijn 2e wel zo).

Melanie, leuk dat je er weer bent! Jij kunt dus weer aftellen, je hebt wel goed geklust?. Dat afwachten is 't meest vervelende vind ik, vooral als je lichaam je voor de gek houdt en je van die zwangerschapskwaaltjes krijgt.

Groetjes!

Hoi allemaal,

Lillian, van harte gefeliciteerd, super inderdaad weer iemand zwanger.
Ik heb het er nog steeds best wel moeilijk mee, als het goed is word ik a.s. woensdag voor het eerst weer ongi met de pil. Zo niet dan heb ik een probleem. Maar dat kan ik me haast niet voorstellen want zelfs intiem zijn/doen doet flink pijn. Zeker de volgende dag.
Vorige week te horen gekregen dat als ze gaan opereren dat het nu nog zo'n 40 weken duurt voordat ze eventueel gaan opereren, Dat is toch niet normaal meer!!!!! Dat is een hele zwangerschap.
Ik heb gelijk met CZ gebeld en ze hadden 1 alternatief en dat is Belgie. Ik heb gelijk gebeld vorige week maandag. Ik moet morgen om 17:45 op gesprek komen, als hij wil gaan opereren lig ik waarschijnlijk binnen 3 a 4 weken op de OK. Zo kan het dus ook. Ik ben best al wel een beetje nerveus, het gaat zo hard ineens.
Ik krijg steeds meer pijn dus het zou me eigenlijk zeer tegenvallen dat als hij zou zeggen dat ze er niets aan gaan doen. M'n afspraak in het Erasmus staat ook nog 17 maart en als ze er in Belgie niets aan gaan doen laat ik ze in Rotterdam ook nog maar even kijken. We vertrekken morgenmiddag rond 3 uur richting Antwerpen, bizar he?
Ik hou jullie op de hoogte.
Succes hoor allemaal.

Groetjes Kim

Hai espritfreak
ja ik ken het ook wel van het bijstellen van de datum omdat er door een onregelmatige cyclus geen pijl op te trekken is totdat je een echo hebt. Helaas bij mijn zoon toen alleen een echo met 9 weken wat 13 had moeten zijn en daarna was het klaar. Bij mijn    dochter zat ik bij  de gyn(ivm ks van mijn zoon) en werd de 20 weken echo ingevoerd dus toen heb ik wel veel echo's gehad.
Groetjes en succes!!

Hai kim
Bedankt voor de felicitaties!
Kan me voorstellen dat je giga baalt dat je ongi moet gaan worden. Maar pfff als ene evt operatie nog zo lang kan duren...irritant zeg en eiegenlijk belachelijk dat je als nederlander voor zoiets maar beter over de grens kan gaan.
Heel veel succes!

Hey Kim,

Het is toch eigenlijk te zot voor woorden dat je hier in Nederland zo ontzettend lang moet wachten en dat je in Belgie zo snel aan de beurt bent. Gewoon belachelijk als je ziet wat je de afgelopen jaren meer aan kosten moet betalen voor de zorgverzekering en daar staan alleen nog meer en langere wachtlijsten tegenover. Ik vraag me af waar dat geld allemaal blijft. Maar goed, ben blij voor je dat je in België zo snel terecht kunt. Ik wens je veel succes morgen, laat je nog even wat van je horen?

Groetjes!

Hoihoi,

Lillian, hoe is 't met jou, heb je al een afspraak bij de vk? En heb je het al verteld dat je zwanger bent?

Hier valt niets te melden, behalve dan dat ik ziek ben heb al dagen hele hoge koorts en dat voelt echt niet fijn. Waarschijnlijk straks weer een ronde verder, want van klussen is dezer dagen niks gekomen (moet er echt niet aan denken).

Nou doegiedoegie!

Hoi Espritfreak,

Dat is balen zeg!
Ziek zijn is zowiezo niet leuk, maar straks ben je dus misschien zomaar een ronde verder.
Beterschap!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan