tweeling

Ik ben ook zo benieuwd wat het wordt.. kan echt niet meer wachten!

Mijn  broer is ook zwanger en met 12 weken hebben ze al gezegd dat het een jongetje word.. vind ik zo gek...

Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap.

Ook ik ben zwanger van een tweeling ben nu 20wkn en 3 dagen. Vanmiddag om 17 uur hebben we de 20wkn echo. Bij ons is het ook nog niet geheel duidelijk of het een- of twee eiig is.

In het begin ben ik extreem moe geweest tot futloos aan toe. Werkte 4 dagen per week 9 uurtjes per dag, dat is inmiddels aangepast naar 7 uurtjes per dag en dat scheelt zo ontzettend veel :)

Groetjes Moniek

moniek..

welkom en gefeliciteerd.. weet je al wel wat het gaat worden? jongens, meisjes, beide?

ik ben ook zo ontzettend moe.. ik hoef me ogen maar dicht te doen en ik val neer...

en zijn jullie lid van de tweelingouders fb? ik wel heel veel onzin en foto's van andere ouders maar ook leuke en handige tips. als je wil kun je je fb naam geven dan kan ik je toevoegen!

Goedemorgen,

gisteren de 20 weken echo gehad en te hiren gekregen dat we twee gezonde meisjes krijgen. Ook heeft de echoscopiste naar de placenta gekeken en het blijkt een een eiige tweeling te zijn

Ik wilde jullie ook nog even laten weten hoe het hier gaat. Met een zwangerschapsduur van 22 weken en 2 dagen zijn wij papa en mama geworden van onze knappe dochters. Aangezien ze nog niet levensvatbaar waren hebben ze het tot ons grote verdriet niet gered. Afgelopen vrijdag hebben we in besloten kring afscheid van ze genomen. Wat overblijft is de leegte en het verdriet.

Voor jullie heel veel succes in de verdere zwangerschap.

Terug
Bovenaan