tweeling

Ow mij god.. weet niet wat ik moet zeggen behalve heeeeeeeel veel sterkte.. moet heel moeilijk zijn zeg!

Krijg de tranen in me ogen ook al ken ik je niet eens echt!

Hopelijk hebben jullie veel steun om jullie heen en natuurlijk aan elkaar!

Ik wil jullie toch nog even op de hoogte brengen. Afgelopen week was een heftige week!

Een zwangerschap zonder problemen!! Een super zwangerschap tot afgelopen dinsdag..  zonder weeën of harde buiken toch even op controle omdat ik wat bloedverlies had. Overgebracht vanuit Weert naar de Nicu in Veldhoven. Aan de weeën remmers, magnesium & long rijping spuitjes is in de avond zonder enig voorteken (gehel dag rustige buik niets te zien op de ctg) zijn met een zwangerschap van 24+2 onze prachtige meisjes Bo en Isa geboren. Ze hadden ondanks de termijn en nog niet ingewerkte long rijping spuitjes een super start! Alles op alles om onze meisjes groot te zien worden. Na 2 heftige dagen in angst hebben we savonds afscheid moeten nemen van onze lieve Bo. Een nacht vol verdriet en angst hoe het met onze lieve Isa zou gaan verlopen bleek een dag later dat ook onze Isa de strijd niet ging overwinnen en hebben we vrijdag ook Isa verloren. Onze twee kanjes hebben hard gevochten en gestreden. Maar de strijd was te zwaar en hebben wij tot onze grote spijt en verdriet afscheid moeten nemen van onze prachtige meisjes.

Jesus... ik weet niet wat ik moet zeggen... wat heftig..!! leek alles zo mooi en goed te gaan en dan nu opeens dit! ik kan voorstellen dat jullie op het moment door een hel gaan!

ik wens jullie super veel sterkte de komende tijd!

Hallo!

Wat heftig om de verhalen te lezen van de verloren tweelingen.

Ik ben ondertussen 32 weken en 3 dagen zwanger van een tweeiige tweeling. Geslachten weten we niet.

Het wordt met de dag /week spannender.

Hoever ben jij ondertussen Karlijn?

Hallo debbie,

Ik ben nu 25.5 weken zwanger gaat goed maar begin het nu wel zwaar te krijgen met me buik en slapen..

Hoe is dat met jou?

Hoi Karlijn,

Dat het zwaar begint te worden geloof ik meteen.

Slapen is inderdaad een crime.. kussentje tussen mijn knieën en onder mijn buik, maar dan nog ieder uur wel een keer wakker worden.

Kunnen we vast wennen aan de gebroken nachten

Terug
Bovenaan