tweeling

hoi Debbie,

ja doe nu nog alleen tussen me knieën, gisteren nacht wel toen ik net terug was van vakantie midden in de nacht naar zh gemoeten omdat ik zoveel pijn heb aan me buik.. alles onderzocht maar kunnen geen ernstige oorzaken vinden. GELUKKIG doen de babys het nog hartstikke goed!

vandaag dagje werken en morgen halve dag.. hoop dat ik het vol kan houden want mijn man is vandaag aan het overhuizen dus ik kan thuis ook niet echt lekker uitrusten ofzo.. PFFF altijd fijn als alles tegelijker tijd komt.

Hoi Karlijn,

Dat is inderdaad veel tegelijk. Wel knap dat je nog aan het werk bent, ik ben met 25 weken al volledig gestopt met werken omdat het te zwaar werd.

Momenteel lig in voor de tweede keer in korte tijd opgenomen in het ziekenhuis, onze kleintjes hebben een groei achterstand en 1 van de placenta's werkt niet goed waardoor de doorbloeding in de navelstreng niet goed is.

Wordt hier goed in de gaten gehouden maar maakt alles wel extra spannend.

oow dat is echt helemaal niet leuk!! tuurlijk is het spannend! hopelijk blijven ze toch nog goed groeien vanaf nu! laat je goed verzorgen want de kleintjes zijn natuurlijk heel belangrijk.

ja deze week gewerkt maar eerder naar huis gegaan.. ben er stiekem een beetje klaar mee de 3e naar de gyn dus denk dat hij gaat zeggen dat ik moet stoppen met werken!

Hoi dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap van een tweeling ik ben zelf 8,5 week zwanger van 1, maar las de eerste verhalen hier en wil beide dames die hun tweelingen verloren zijn ontzettend veel sterkte wensen..... wat een verlies :(

Terug
Bovenaan