Twijfels 22 weken prik

<p>Wie van jullie heeft de 22 prik wel of niet gedaan? Wat is jullie ervaring. Ik hoor positieve en negatieve verhalen. Daarom zijn er twijfels gekomen!</p>

Hi, 
Bedoel je de kinkhoest vaccinatie?
Ik heb hem beide keren gehaald, moet er niet aan denken zo'n klein baby'tje met kinkhoest, hartstikke gevaarlijk. 
Mag ik vragen wat je twijfels zijn? 

Ik heb hem ook gehaald! Ben eerlijk gezegd ook niet bekend met de negatieve verhalen erover. Vooral heel fijn dat je kindje er direct tegen beschermd is. 
Ook de prik zelf vond ik peanuts en ik heb wel serieuze prikangst ?

Wat voor negatieve verhalen hoor je dan? Ik heb hem ook gehaald. Nergens last van gehad en m'n zoontje hoeft nu pas met 3 maanden z'n eerste inenting. Wel zo fijn!

Je moet er toch niet aan denken dat je kindje kinkhoest krijgt in die eerste 3 maanden. Dat kun je voorkomen met een vaccinatie die je ook nog eens gratis mag halen, geweldig toch, dat dit kan?  Wat ik nog een extra plus vind is dat je je kindje een vaccinatie bespaard... Die neem jij voor je rekening :)
Edit: ik heb 'm ook gehaald, had 3 dagen een zere arm als ik iets tilde ofzo, verder nergens last van!

Hoi hoi ik heb ook de 22 weeken prik gehaald. Na de prik heb ik nergens last van gehad maar denk dat het gewoon persoon verschillend  is.
En het scheeld de kleine weer een prikje extra .

Succes 

Ik ga het denk ik niet doen. Ik denk dat er te weinig over bekend is. Je mag immers zo veel niet wanneer je zwanger bent. 
Na de bevalling kom ik eerst niet in aanraking met veel mensen en wanneer ik weer ga werken blijf ik mij gewoon houden aan de corona maatregelen zoals ze nu gelden. 
Ik begrijp dat iedereen een andere mening heeft. Succes met je keuze en doe wat goed voelt! 

Terug
Bovenaan