Twijfels 22 weken prik

@joan17 ik mag hopen dat ze je spier raakt anders is het niet best ? De prik wordt namelijk in je spier gezet ? Dus ja spierpijn is logisch.. Het is gewoon een gemene vloeistof

Ik heb hem ook gehaald en ga nu ook weer. Heb de vorige keer nergens last van gehad en nooit negatieve verhalen gehoord over de prik. Wel van een kindje dat kinkhoest kreeg. Er overlijden jaarlijks nog baby's aan in NL. Ik zou het mezelf nooit vergeven wanneer mijn kind ziek werd terwijl ik haar zo simpel had kunnen beschermen. De kans is klein, maar het is voor die kleintjes echt heel gevaarlijk.

Ik heb hem ook gehaald, met dezelfde redenen als die allemaal al genoemd zijn! Wel heb ik de prik pad gehaald met 32 weken omdat ik 22 weken nog wel erg vroeg vond! :) 

Ik heb het beide zwangerschappen niet gedaan. Bij de eerste had ik er geen goed gevoel bij. Het idee dat het kindje eventueel een negatieve reactie erop zou krijgen in m'n buik... Slaat misschien nergens op hoor, maar voor mij voelde dat niet goed. Bij de 2e had ik hetzelfde gevoel.
Laat je iig geen schuldgevoel aanpraten over dat extra prikje. Zo gebeurt en zo weer over 

Ik zit met de zelfde twijfel. Vorige zwangerschap niet gedaan omdat ik het een eng idee vond iets inspuiten tijdens je zwangerschap. Nu twijfel ik wel wel of ik de prik zal laten zetten en eventueel wat later. Kinkhoest zelf heb ik als baby gehad na de eerste vaccinatie en weet van mijn moeder dat het heel beangstigend en gevaarlijk is bij zo'n kleintje. 

Een vriendin van me is 4jaar geleden haar kindje verloren. Toen was er nog niet veel bekend over een vaccinatiemogelijkheid en werd het nog niet standaard aangeboden zoals nu..
Met 1,5 maand oud bleek de kleine meid kinkhoest te hebben, en na daarna 1,5 maand te hebben gevochten in het ziekenhuis heeft het meisje het helaas niet gehaald.. ? Voor mij dus geen twijfel geweest. Maar ik ben wel heel benieuwd naar wat jou aan het twijfelen brengt, wil je dat delen?

Nergens last van gehad eerlijk gezegd. 
en mn zoontje krijgt als goed is een prik minder ✌️ dus dat is altijd fijn. 
maar ben je sowieso twijfelachtig over alle vaccinaties of?? 

Ik heb hem ook gehaald met 22 weken. Prik heb ik niks van gevoeld, alleen wat spierpijn daarna. Alles beter dan een kindje met kinkhoest! Succes met je keuze maken! Jij bent degene die tenslotte beslist :)

Terug
Bovenaan