Twijfels 22 weken prik

Ik vind het fantastisch dat we de prik gratis kunnen krijgen. De prikjes die ons zoontje bij drie en vijf maanden kreeg daarbij brak m’n hart door het gehuil en gegil. Helemaal overstuur. Zo blij dat ik die eerste prik voor hem heb kunnen halen zodat dit niet al bij twee maanden hoefde te gebeuren. 

Ik vraag mij zelf af waarom je zou twijfelen. Als je bekijkt wat de gevaren zijn voor een baby als die het krijgt en het dan jouw baby is. Zou je dan nog twijfelen? Ik denk het niet. 
Ik heb hem in ieder geval gewoon gehaald. Liever dit dan dat ik straks zo’n groot schuldgevoel krijg als het mijn kleine zou overkomen met alle gevolgen van dien. In mijn ogen begint de verantwoordelijkheid van een ouder al op het moment dat je zwanger wil worden. Dan heb je toch al het goede over voor je kleine. Dat zorgt er in ieder geval bij mij voor dat ik hem gewoon heb gehaald. 

Ik heb m gehaald! Was zo blij dat ik het had gedaan zodat mijn kleine meisje de eerste prik kon overslaan. Ik had wel lang last van mijn arm na de prik maar ik heb liever pijn dan ik mijn meisje pijn zie hebben.

Terug
Bovenaan