Twijfels thuis of in het ziekenhuis bevallen en combinatie werken in de zorg en

Ik ben vandaag 38+6 en wil graag thuis!! Maar bekijk het ook op het moment zelf.
voordeel lijkt mij; eigen omgeving, niet tientallen verschillende mensen aan je bed en naderhand niet meer naar buiten hoeven!
Wat misschien ook wel interessant is, is dat wij een speciale kraamhulp krijgen die is opgeleid specifiek voor thuis bevallingen! Daarnaast zegt mijj VK, als wij ook maar 1 klein beetje twijfelen zullen we meteen naar het zkh gaan!
Toch snap ik het wel dat mensen veilig kiezen voor het zkh! Kijk dus gewoon naar wat goed voelt. Je kunt altijd op het laatst nog beslissen!

Oh ja.. ik werk ook in de zorg! Mijn vriend is freelancer en werkt ook onregelmatig. Hij vindt z’n werk (journalistiek fotograaf) fantastisch maar ik ben niet reuze enthousiast over mijj huidige baan! Echter werk ik er pas per september en kwam ik zwanger binnen en zit ik nu natuurlijk in m’n verlof. Voel me dus een beetje bezwaard om verder te kijken! Toch denk ik dat ik na mijj verlof wel om me heen ga kijken voor een iets meer steady baan!  Ik gun het m’n vriend om z’n baan te blijven doen waar hij het zo naar z’n zin heeft :). Vind het wel spannend om straks weer te moeten werken én kolven, zie er al wel een beetje tegen op! Maar goed, eerst lekker genieten van de bevalling en ons wondertje ?

Terug
Bovenaan