uitblijven menstruatie

hoi hoi, Ik ben nieuw hier  ben nathalie ben 23 jaar.
ik heb een vraagje. ik ben vorig jaar november gestopt met de pil en nu ben ik 21 maartjl weer begonnen omdat we toch even wilde wachten maar nu moet in ongi worden maar dat ben ik nog niet en heb  al drie dagen last van krampen en moeheid en veel plassen. maar een test wijst negatief uit. weet niet wat eraan de hand is. hoop hier antwoord op te krijgen alvast bedankt.
groetjes en allemaal heel sterkte en hopen op een vruchtbaar jaar
nathalie

hallo dames ik zal mij even voor stellen want ik ben hier nieuw
ik ben nathalie ik ben 25 jaar en ik kom uit enschede

ik heb inmiddels vier miskramen gehad waaronder twee van een ivf behandeling
ik heb een vraagje aan jullie en meschien kunnen jullie mij helpen
ik moest 11 april mijn ongesteldheid hebben dus ik ben nu
achtdagen over tijd maar dat ben ik wel vaker
wanneer moetik een test gaan doen mijn buik doet wel vervelend en mijn tepels doen zeer
wie kan mij antwoord op geven want ik wil zo veel
geld uitgeven aan die zwangerschapstesten want die kosten mij ook al een
hoop geld

help   wat moet ik doen ik weet geen raad meer??????

groetjes nathalie

Hai nathalie25. Ik snap dat het je veel geld kost al die testen. De sensitesten (op sensitest.nl te bestellen) zijn echter zeer voordelig en naar het schijnt net zo betrouwbaar als de rest en zelfs gevoeliger als de rest want je kunt met de sensitest al 4 dagen voor je nod testen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt
xxx Annette

quote: Liza reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-04-2006 14:04:08'));

Hallo Allemaal ik ben Liza, 26 jaar en 2 1/2 getrouwd!!
We hebben al een hele lieve(wel hele drukke) dochter van 1 1/2 beina 2.
We zijn 5 maanden geleden gestopt met de pil voor een tweede kindje, maar ik snap er helemaal niets meer van!!
Met onze dochter was het de 8ste keer raak en alles ging volgens het boekje. Op tijd ongi en na overtijd de eerste dag test gewoon pos! Maar nu is het de 5de keer en ben ik 1 1/2 week overtijd maar de test zegt van niet zwanger???
Ik ben erg moe moet veel plassen en heb krampen om ongi te worden. Wel verlies ik wat vocht als ik moet niesen zit de broek vol zeg maar!!
Wat moet ik nu??
Ik weet het niet meer??
Help??

Groetjes Liza

Hoi, ik ben hier nieuw en heb een vraag , ik heb al 2 pracht kinderen maar we zijn nu weer 4maanden bezig voor een 3de na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap....
het lijkt nu alleen moeilijker...heb op dit moment veel symptonene zoals veel plassen zeere borsten en heb zon test gedaan die je 4 dagen voor menst. kan uitvoeren maar die was negatief.....ben ik te ongeduldig geweest...

Hallo

Ik ben hier nieuw, en ik wou graag weten of dit ook bij de dames is voor gekomen.
2jaar gelede ben ik gestopt met de pil en tja wil zwanger raken maar ongeveer 6mnd was ik niet ongesteld geworden daarna wel regel matig.
sinds 25januari 2006 was mijn laatste menstruatie.sinds dien tot nu toe ben ik niet ongesteld geworden.heb wel test gedaan maar NEGATIEF.wat dneken jullie dat het is of wie heb dit ook meegemaakt of maak het nu ook mee???

quote: ray reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-06-2005 00:36:48'));

hallo ,
ik ben gaan zoeken op internet naar iets over zwanger zijn .
allereerst , ik ben ray , 25 jaar oud..
ik zit met een enorm probleem , ik heb een maand of 14 een relatie gehad met een meisje , na lange tijd kwam ik er achter dat ze drugs gebruikte en eigenlijk verslaafd was, ook heeft ze schulden geen huis , woont bij haar ouders en totaal geen verrandwoordelijksheid gevoel , bv rijden in haar auto zonder dat deze verzekerd is .
nou is het fijt dat ze drie weken over tijd is , ze heeft 2 testen gedaan waarop een duidelijke streep is en een hele vage . dit alles zonder mijn aanwezigheid.
nou heb ik zaterdag een test gehaald van prodictor , ze zeggen de beste en de test met haar uit gevoerd . duidelijk niet   zwanger !
maandags gaat ze naar de dokter en die zegt wel zwanger !
ik weet echt niet of ze liegd of wat dan ook maar ik heb de relatie mehaar verbroken want wij samen werkte niet, nu weet ik dat ze al een lange tijd een kind van mij wil en abbortus is uit den boze .
wat moet ik hier nou mee , ze is echt totaal niet in staat om een kind op te voeden , ik voorspel een verschrikkelijke toekomst . heeft iemand tips of raad want ik wordt gek van het idee dat er misschien straks wel een klein wezentje rond loopt wat ook van mij is !!!
groetjes ray

Beste Ray,

Ik heb het stukje van jou nog even boven mijn verhaal gezet.
Het is duidelijk dat jou vriendin hulp nodig heeft om haar drugsgebruik onder controle te krijgen.
Als de dokter echt aangeeft (weet niet of jij met haar bent meegeweest?) dat zij zwanger is, dan is het risico erg groot dat jullie kindje ook moet afkicken na de geboorte, dan niet te spreken over wat jullie kindje kan overhouden aan lichamelijk letsel.
Mijn nicht is namelijk ook drugsverslaafd en bovenstaand verhaal geeft precies weer wat hun kindje is overkomen. Gelukkig is het allemaal goedgekomen en zit de baby nu bij een pleeggezin.

Ik hoop dat jij de stap neemt om dit allemaal te voorkomen!

Liefs, Angela

Terug
Bovenaan