uitblijven menstruatie

Hee meiden, spannend aan de Clomid. Het lijkt me allemaal hetzelfde, ook al heet het 1 net wat anders. Ik heb niet zo veel bijwerkingen gehad van de 50 mg, behalve wat zweten 's nachts en pukkels op mijn kin. Dus, dat geeft goede moed voor jullie!

Hier is het lange wachten begonnen. Ik weet gewoon niet of ik een eisprong heb gehad. Het heeft wel twee dagen gerommeld bij mijn rechter eierstok, waar het eitje zat. Mijn temp is wel iets hoger, maar mijn grafiek over de afgelopen 3 weken is niet heel duidelijk. Toch ga ik ervan uit dat ik 'm heb gehad, positief denken!! En, ik had voor het eerst in mijn leven echt gevoelige tepels.  Nu moet ik vlg week mandag bloed prikken en daar krijg ik woensdag uitslag van. Dat is om te zien of ik een eisprong heb gehad...  

Het is spannend en eerlijk gezegd maak ik  mezelf een beetje gek. De hele dag ben ik aan t voelen of ik iets voel! Vooral dit weekend, of ik mijn eisprong kon voelen...  

Anyway, dat was mijn update. Succes jullie! groetjes Lot  

Hoi Lot

Oh dat zou mooi zijn he en ja dat denk ik ook dat ik dan hele dag ga voelen en dneken voel ik al iets

Ik nu 2 adgen clomid geslikt heb het indredaad wel steeds warm hoop alleen op goede dag ben begonnen moest op 3de dag menstruatie starten maar ben pas afgelopen zondagavond ong geworden gyneacoloog zei meetellen als eerste dag als savonds is dus gedaan en ben ik gistermorgen begonnen voor het ontbijt neme ik hem hoop goed is gedaan.

Ja ik hoop ook eisprong ga krijgen maar gyneacoloog zei na 1ste ronde clomid kleine kans dus heb maar gene hoop ben vanmorgen ook weer begonnnen met tempen.

ben alleen nu vreemd ong normaal super veel nu bijna niks dan weer wle en dan niet heel gek hoop niet iets verkeerds is

Mara aj nu maar afwachten wanneer ong weg gaat en dan afwachten of eisprong heb en of ik hem voel of merk aan temp en anders weer afwcahten uit mezlef ong ga worden

wordt er een beetje moe van maar ja hoplijk voor goed doel

nadia

Hoi allemaal,

Lot, dat klinkt veelbelovend. wie weet heb je nu eindelijk een eisprong gehad. spannend hoor, maandag weet je of het zo is.
En die pukkels maken nu toch niet meer uit, ik zit al onder de pukkels sinds ik gestopt ben met de pil.

Nadia, ben benieuwd of de clomid werkt en of je last krijgt van bijwerkingen. Zelf heb ik een aantal ovulatietests via sensitest besteld om te kijken of ik een eisprong krijg. Dat temperaturen lijkt me erg lastig en als je weet of je een eisprong hebt gehad is het al te laat.

Vandaag heb ik de laatste pil provera ingenomen dus nu is het afwachten tot ik ongesteld wordt en dan kan ik ook aan de clomid beginnen. En dan ga ik denk ik elke dag testen of er al een eisprong is want ik denk niet dat ik 4 weken kan wachten tot ik weet of er iets is gebeurd.

groet,

Sas

hee, fijn om nog meer clomidgebruiksters te ontmoeten! ik ben zelf ook net begonnen.
ik voelde mijn eisprong heel duidelijk (deed pijn! kon nauwelijks lopen), maar ben nog niet ong geworden terwijl mijn nod vorige week woensdag was. Ook neg zwangersschapstest. Dus volgende week moet ik naar de gyn.
Ik vind het zo raar dat ik wel de eisprong voelde, maar er nu niets komt.
Zou ik dan toch....?
Wat is er anders met dat eitje gebeurd?

Hoi pipootje

Oh ik hoop dan ook maar dat ik mijn eisprong ga voelen en natuurlijk dat ik hem ga krijgen

Ja inderdaad vreemd maar kan he toch eisprong maar erna langer wachten tot ong wordt ik moet als ik na 35 dagen niet ong wordt gyneacoloog bellen

maar eerst nu mijn ei afwcahten hoop dat ong nu bijan weggaat zondag laatste dag maar vorige keer na stoppen van de pil ook 2 wekeen ong geweest en dan weet ik zeker geen ei ga krijgen

nadia

Lieve meiden,

Ik heb besloten om voorlopig niet meer in deze topic mee te schrijven. Dit is niet om jullie hoor, maar ik kan niet mee praten met jullie ontwikkelingen hoe graag ik dat ook zou willen. Ik ben zo blij voor jullie dat er bij jullie wel actie ondernomen wordt dat ik er zelf een beetje verdrietig van wordt als ik al jullie hoop en erwachtingen lees. Ik sta helaas eerst voor de moeilijke opdracht om kilo's kwijt te raken en dat gaat helaas niet zo makkelijk als dat  ik zou willen. Mijn wens is net zo groot als die van jullie dus heb ik besloten om even afstand te nemen.
Ik zal best nog regelmatig lezen hoe het met jullie gaat hoor, want ik mis de praatjes wel zeg maar. Ik hoop dat ik snel mag lezen dat er bij iemand een wondertje gebeurd is.

Bedankt meiden.

Dikke kus Taat

Hoi Taat,

Erg jammer, maar ik kan het me heel goed voorstellen hoor. Al dat wachten breekt je gewoon een beetje op. Volgens mij had ik ergens gelezen dat je 'maar' 9 kilo hoeft af te vallen. Ik moet zeggen dat ik dat niet veel kilo's vind waarna je eigen cyclus weer op gang zou moeten komen. (Daarmee bedoel ik niet te zeggen dat 9 kilo afvallen niet veel en makkelijk is want mij lukt dat niet, maar ik vraag me af of 9 kilo je cyclus weer op gang zou helpen.) En je hebt dan ook het gevoel dat je dan gewoon stil staat in het proces om zwanger te worden.

Misschien zou je toch een aan je gyn uit kunnen leggen wat het met je doet en dat je er bv depri van wordt. Wie weet mag je wel eerder aan de medicijnen/hormonen. Of zou je eens kunnen kijken of je een second opinion kunt krijgen. Ik zou er in ieder geval niet goed tegen kunnen om zo lang te moeten wachten. Ik wordt nu al gek van al dat wachten.

In ieder geval succes met afvallen en hopen dat je eigen cyclus daarmee weer op gang komt.

groet, sas

Terug
Bovenaan