Hallo allemaal,
Eindelijk heb ik besloten om ook maar eens mee te schrijven op een forum. Het is zo herkenbaar allemaal. Vooral Nadia's ervaringen. Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Sas en m'n man en ik wilden ook graag zwanger worden. Ik ben sinds januari gestopt met de pil na ong. 15 jaar. Na ong. 2 maanden ben ik ong. geworden (in maart). Daarna nog 1 keer kort en heftig in mei (wat later bleek niet echt ongesteld) en daarna niets meer. Na ong. een half jaar naar de huisarts gegaan en bloedonderzoek. Er bleek niets uit, maar gelukkig doorgestuurd naar de gyn. Eerste onderzoek bleek dat m'n eitjes niet groeiden. Eerst dacht ik ook pcos of een hormoonprobleem. Weer wachten op bloedonderzoek (dat kon pas nadat ik 10 dgn provera had geslikt en ongesteld was geworden) en sperma onderzoek en in de tussentijd wordt je gek van de onzekerheid. Na ong 3 weken weer een afspraak. Alles bleek gelukkig goed, maar ik heb gewoon geen eisprong. Nu moet ik eerst 10 dgn aan de provera en daarna op de 3e dag van de cyclus 5 dgn. 50mg clomifen (is dat trouwens hetzelfde als clomid?) om een eisprong te forceren. Ik wordt inmiddels gek van het wachten en je kan het er met bijna niemand over hebben. Ik hoop dat het helpt om ervaringen met anderen te delen die hetzelfde doormaken.
groet,
sas
P.s. Lot ik hoop voor je dat je eindelijk een eisprong krijgt. Ik weet hoe erg je er op kan hopen.