uitblijven menstruatie

Hoi Lot

Ja ik ga voor je duimen dat je een goede vruchtbare eisprong gaat hebben

en ja moet maar gewoon gaan slikken en kijken hoe het loopt aj belangrijkste is dat er iets aan gedaan wordt nu en dat ik zwanger ga raken

nadia

Hee meiden, vanmorgen was 1 grote teleurstelling... Was/ben zoooo verdrietig! Er is sinds dinsdag niks veranderd, niks gegroeid... Ik heb bloed moeten laten prikken en maandag hebben we telefonisch overleg over hoe nu verder. We hadden zo veel zin in onze eerste 'kans'... Echt balen dit!

Hoi meiden

Even een update van mij. Ik ben gister met de primolut kuur begonnen. Ik heb nu al onwijze buikpijn. Heeft 1 van jullie ervaring met primolut?
Op de derde dag van mn menstruatie mag ik beginnen met clomid, dus ik ben benieuwd.

Hoe is het met iedereen?

groetjes flora

Hej allemaal

Blij te lezen dat er nog meer mensen zijn bij wie het allemaal niet zo gelijk gebeurt. (Dit niet voor jullie natuurlijk maar voor mezelf) haha
Sinds 9 mnd ben ik gestopt met de pil en toen onregelmatig ongesteld geweest. maar nu ben ik al 2 en halve mnd niet ongesteld geweest en ben (jammer genoeg) ook niet zwanger...raar he??
Ga morgen even bij de ha langs...
wel lekker wazig allemaal. ben ook niet zo erg lang aan de pil geweest; bijna 2 jr.
hoop snel wat van jullie te horen.... enne... succes natuurlijk allemaal!!

Hoi Lot

Ja dat is zeker balen voor je, maar heb op internet gelezen dat je door chlomid te gebruiken later je eisprong zou hebben dan zou de eisprong tussen de 17de en 19de dag van je cyclus liggen dus wellicht dat adt bij jou ook zo is

Ik heb vanavond mijn laatste pil en dan maar afwcahten wanneer ik ongesteld wordt hoop het weekend en dan begin ik aan mijn eerste clomid kuur.

Alleen ben nu door de pil weer aan het komen erg vreemd 2 kilo ofzo hoop niet door de clomid ook gebeurd. Bij jou niks gemerkt???

Nadia

Meiden: ik heb vandaag een ei van 24 mm!! Ineens een groeispurt sinds dinsdag!! Oh, hopen dat ie dit weekend springt!! Spannend!!!

Hallo allemaal,

Eindelijk heb ik besloten om ook maar eens mee te schrijven op een forum. Het is zo herkenbaar allemaal. Vooral Nadia's ervaringen. Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Sas en m'n man en ik wilden ook graag zwanger worden. Ik  ben sinds januari gestopt met de pil na ong. 15 jaar. Na ong. 2 maanden ben ik ong. geworden (in maart). Daarna nog 1 keer kort en heftig in mei (wat later bleek niet echt ongesteld) en daarna niets meer. Na ong. een half jaar naar de huisarts gegaan en bloedonderzoek. Er bleek niets uit, maar gelukkig doorgestuurd naar de gyn. Eerste onderzoek bleek dat m'n eitjes niet groeiden. Eerst dacht ik ook pcos of een hormoonprobleem. Weer wachten op bloedonderzoek (dat kon pas nadat ik 10 dgn provera had geslikt en ongesteld was geworden) en sperma onderzoek en in de tussentijd wordt je gek van de onzekerheid. Na ong 3 weken weer een afspraak. Alles bleek gelukkig goed, maar ik heb gewoon geen eisprong. Nu moet ik eerst 10 dgn aan de provera en daarna op de 3e dag van de cyclus 5 dgn. 50mg clomifen (is dat trouwens hetzelfde als clomid?) om een eisprong te forceren. Ik wordt inmiddels gek van het wachten en je kan het er met bijna niemand over hebben. Ik hoop dat het helpt om ervaringen met anderen te delen die hetzelfde doormaken.

groet,
sas

P.s. Lot ik hoop voor je dat je eindelijk een eisprong krijgt. Ik weet hoe erg je er op kan hopen.

Hoi meiden

welkom Sas

Ik ben gisteravond van de pil ongesteld geworden en moet dus morgen met clomid beginnnen is hetzlefde als wta jij zei dus ben beniuewd hoe ik dara op reageer. Mara ga ervanuit dat ik deze ronde geen eisprong ga hebben wnat mijn gyneacoloog zie dat waarschijnlijk dat deze maand nog niet gata lukken

Dus dan weer wcahten of ik na 4 a 5 weken ong ga worden en zo niet weer terug

inderdaad erg lang wachten en wordt er ook helemala gek van dan duurt een manad zo lang he

Nou Lot zou mooi zijn he duim voor je dat je ene eisprong gaat krijgen

nadia

Terug
Bovenaan