uitblijven menstruatie

hoi zal mij efen voorstellenn ben marijke 25 jaar 2 kids bijna 2 en 3 getrouwd met joop 16 juli 2004 zijn nu 7half jaar bij elkaar en zijn met de derde bezig sinds 8 maand ik ben nu 9 dagen overtijd ook getestmaar negetief mag vrijdag naar de dokter voor nog een test omdat mijn cyclus erg verschilt steeds en ik pas laat positief een test heb ga ik vrijdag dus maar naar de dokter   mijn cuclus tot nu toe

33 dagen
35 dagen
39
39
39
38
37dagen
ik moest 22 september ongi worden ik hoop dan ok dat ik te vroeg heb getest en vrijdag uitslag heb van positief

hallo allemaal,

wat een verhalen zeg en wat een spanning.
Ja ik zit eigenlijk met het zelfde probleem.
Gestopt met de pil... de eerste keer niet ongesteld, de teede keer wel en nu al weer een paar keer niet. Wat is dat toch voor iets raars?
Gelukkig zo te lezen ben ik niet de enige die er last van heeft maar brengt het jezelf wel in spanning.
Heb inderdaad ook al een aantal keer een test gedaan en allemaal negatief.
Hebben jullie in die tussentijd al een arts geraad pleegt of hebben jullie gewoon gewacht?
In ieder geval allemaal succes met zwanger worden.

Hoi Meiden

Nou vandaag terug bij de gyneacoloog geweest en gelukkig was met mijn bloedwaarden alles in orde.

Nu dus vanavond weer terug aan de pil ( raar idee zo na 7 maanden weer te moeten beginnen ermee dacht niet meer hoefde) en dat voor 10 dagen lang. Dan zou ik na aantal dagen ong moeten worden en dan moet ik op de derde dag starten met een kuur van 5 dagen chlomid. Ik dacht dus mooi heb ik dan tenminste erna een eisprong maar die kans was erg klein dat mijn eierstokken het meteen oppakken dus waarcshijnlijk niet. Dan moet ik dus weer wachten op mijn volgende ong en als dat langer dan 35 dagen gata duren moet ik bellen en anders weer op de 3de dag 5 dagen chlomid slikken en dan weer afwachten en zo door tot 3 keer toe en als ik dan nog niet zwnager ben heb ik 10 december weer een afspraak staan bij de gyneacoloog

Maar erg lang wcahten dus bah...

En als je de bijsluiter van chlomid leest wordt ej al niet vrolijker. Ook grote kans op meerling zwangerschap

Maar ja blijven hopen en afwachten en stiekem hoop ik dat ik toch bij eerste keer nu eisprong ga hebben.

Nou hou jullie op de hoogte

Heeft iemand van jullie bijwerkingen van de chlomid?? Lot Jij???

Liefs Nadia

Hallo meiden,

Ik ben nu 23, woon ruim een jaar samen en ben sinds 4 maanden gestopt met de pil. De eerste twee maanden werd ik toen nog gewoon ongesteld, wel iets later dan normaal, maar ik werd wel ongesteld... Nu heb ik echter al twee keer mijn menstruatie overgeslagen... Een beetje bruinachtige afscheiding, zoals ik mijn afscheiding kende vlak voordat ik ongesteld moest worden, maar meer ook niet...
Heb buikpijn en ben misselijk. Begin een bolle buik te krijgen en mijn tepels lekken... Meerdere malen heb ik een test gedaan, maar helaas bleven deze stuk voor stuk negatief... Wat kan dit zijn en wat moet ik nu doen?

Hee meiden, ik had een spannende afspraak in het ziekenhuis vanmorgen: zien of de Clomid zijn werk aan het doen is. En raad eens wat: er is een eitje groter aan het groeien dan de rest!! Ben erg blij, ook al zegt het nu nog niks. Het is nog klein (13 mm) en het kan ook zijn dat ie toch niet springt, vrijdag weer een echo en hopelijk is ie dan weer groter!! Wie weet heb ik dan dit weekend mijn eerste eisprong, net voordat mijn man naar het buitenland moet voor zijn werk.... Duimen dus!

Maar Nadia, Clomid werkt dus wel en bij zij  zijn mijn hormoonwaardes echt niet goed. Grote kans dat het bij jou zeker zijn werk gaat doen! Ga je nu aan de Primolut of Provera? Geen bijwerkingen van gehad. Van de Clomid ook niet echt, beetje nachtzweten en  misschien 1x wat verdrietig maar dat kan ook gewoon zijn zeg maar.

Sweety, jij kan last hebben van een teveel aan het hormoon lactine oid. Dan krijg je  minder vaak een  eisprong, net als vrouwen die borstvoeding geven. Je kan altijd even naar je huisarts.

En Sose, jij kan toch ook altijd even langs de huisarts met je verhaal? Als het dan over een paar maanden nog zo is, ben je er tenminste al eens geweest!

Taat, als je meeleest: succes enne... straks gaat die Clomid voor jou ook z'n werk  doen!

Meiden, vrijdag weet ik meer, dan laat ik wel weten of ik positief nieuws heb (een ei in aantocht!). Succes allemaal!

groetjes  Lot    

Hey meiden,

Ik wil even laten weten dat ik al jullie ontwikkelingen wel volg hoor!! Ondanks dat ik nu niet veel meer schrijf blijf ik wel op de hoogte. Vind het wel jammer dat er bij mij niet zo veel ontwikkelingen zijn als bij jullie maar het is niet anders. Kan jullie moeilijk op de hoogte houden van iedere gram die ik afval!! Hihihi.... Ik vind het leuk om te lezen dat het bij jullie de goede kant op gaat.

Lot, ik duim voor je vrijdag!! Ik hoop zo dat je eitje nog een beetje groeit!!

Nadia, al weer aan de pil?? Gek idee eigenlijk. Wil je zwanger worden moet je dat ding weer gaan slikken....

Voor de nieuwe meiden, (ben ff jullie namen kwijt) ik denk dat Lot gelijk heeft wat betreft de huisarts of de gynaecoloog. Ik heb ook pco en ben heel blij dat mijn huisarts me zo vroeg heeft doorgestuurd.

Succes meiden.

Dikke kus Taat

Hoi Lot en de rest

Oh dat is zeker goed nieuws voor je dat je eitje aan het groeien is zal voor je duimen dat je een eisprong gata krijgen

Nee ben niet aan de primolut of provera dat zou voor mij geen doel hebben omdat ik geen baarmoederslijm heb opgebouwd. Moets gewoon weer terug aan de anticonceptiepil. Was heel rara idee toen ik hem afgelopen manadag weer moest nemen. Maar gelukkig maar voor 10 dagen en dan maar hopen snel ongesteld wordt.

En ja dan met chlomid kuur starten.
Ja Lot vind je dat niet eng als je de bijsluiter ervan leest met al die bijwerkingen?? Ook grote kans staat er op meerlingzwangerschap??

En ik vind het vreemd dat ik nu bij elek cyclus dadelijk chlomid moet blijven slikken had gedacht maar 1 keer om op te wekken

Dus hoop maar dat ik snel zwanger ben en van het spul af ben

Mijn gyneacoloog zei dat ik na de eerste kuur chlomid waarschijnlijk geen eisprong zou hebebn helaas had ik wel gedacht

En hij gata bij mij niet steeds echo maken om te kijken of er iets gebeurt met een eitje moest afwachten wnat hij zei al die echo's niet goed ervoor en dan teveel ermee bezig en grote kans op infecties zou eerst eens zo 3 maanden met chlomid moeten proberen

Nadia

Hee Nadia, ik lees de besluiter maar niet al te goed... gatsie. Ik heb net dus de eerste keer gehad en had weinig bijwerkingen. Er is ook maar 1 eitje aan het groeien, dus dit keer ook geen kans op een meerling. Niet te veel zorgen maken, zoveel vrouwen slikken het en het gaat allemaal goed.
Een vriendin van mij had wel  een goede cyclus en  eisprong en ook zij moest aan de Clomid. Blijkbaar ondersteunt het gewoon een goede cyclus met een goede eisprong.
Ik zou eigenlijk ook niet teruggaan voor inwendige echo's hoor, maar ik heb er zelf om gevraagd aangezien ik PCOS heb. Ik wil wel weten of mijn lichaam er iets van snapt...haha. Als ik jou was, zou ik lekker voor de Clomid gaan en als je dan ongi wordt na 4 weken dan weet je dat je een eisprong hebt gehad. Dus.. dan  zijn jullie  weer een gezond stel die elke maand voor een kindje gaan!

En ik hoop idd dat we allemaal snelzwnager zijn......!

Oh wat hoop ik op een eisprong dit weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan