uitblijven menstruatie

Hey meiden,

Leontien, wat super meid!! Gefeliciteerd. Deed die van mij dan ook maar hahahaha.

Lot, weet je inmiddels al of je een eisprong gehad hebt?

Nadia, spannend meid. En ga maar vast naar positiekleding kijken voordat je je broeken helemaal niet meer past.. hihi. Maar wel leuk.

Ik ben vanochtend weer bij de gyn geweest. Er was niks verder gegroeid maar het baarmoederslijmvlies weer wel. De gyn denkt ook dat mijn lichaam zelf nog een eisprong gaat onttrekken. Ik moet nu ruim twee weken wachten of ik uit mezelf ongesteld wordt en anders moet ik een kuurtje provera slikken. Daarna gaan we naar de 100 mg Clomid. Ik ben dus benieuwd. Afwachten maar.

Als ik jullie niet meer spreek, hele fijne Paasdagen.

xxx
Taat

he meiden,

Nog ff een korte update. Ik heb donderdagavond laat  nog een ovulatie test gedaan en deze was toen eindelijk positief. Gisteren dus inderdaad een iesprong gehad. Ik heb 'm trouwens weer gevoeld. Een vroeg paas eitje dus  haha. Gister was het dus dag 23. Ik denk dat ik voor de toekomst rekening moet houden met een dag of 23. Ik ben in ieder geval opgelucht dat de clomid ook zonder de teunisbloemolie werkt. Nu is het dus afwachten.

Spannend hoor Taat. Hopen dat de clomid bij jou ook een eisprong op gaat wekken.

groetjes,

Sas

Wat een goed nieuws allemaal, ei sprongen die zijn geweest, waarschijnlijk zelf een ei sprong onttrekken zonder Glomid! goed bezig meiden. Die pasen en zijn eieren heeft toch een positieve invloed.
Lot ik heb inderdaad maat 36 dus gooi maar foto's door van je jurk
Ik moet zelf nog even wachten tot de 1e week van april of ik ga menstureren, heb totaal niets gevoelt deze keer wat er op kan wijzen dat er een ei sprong zal komen dus heb er weinig hoop op. Waarschijnlijk ga ik dan naar de 150mg of anders naar een andere methode. We wachten af!
succes allemaal, zal voor jullie duimen.

Meiden, ik vind deze dagen ZO moeilijk! Slaap er niet van en ben de hele dag zenuwachtig en ik wil t niet maar toch: kijk en voel de hele dag aan mn lichaam, babynamen vliegen te pas en te onpas door mn hoofd en denk al aan meubeltjes. NIET NORMAAL!!!!! Maar ja, ik kan dat knopje om mijn hoofd uit te zetten niet vinden!!

Ik vind mezelf dat zo'n sufferd, als ik ongi word zak ik weer aardig diep weg door deze hoop. Maar ja, hoop is ook goed! Morgen NOD..... Oh ja, ik had 2 eitjes dit keer!!!

Pfffffffffffffffffffffffffffft

Hoe is t bij jullie?

Hoi Meiden

Lot: Spannend zeg ik zal voor je duimen en dnek aan mij je hoeft niks te voelen ik had ook niks gemerkt dat ik zwanger was.

Sas: Dat is goed nieuws ook voor jou hopen eispring raak is geweest

Taat: hopelijk komt je eisprong snel zelf op gang of wordt je in ieder geval uit jezelf ong hou moed

Eisprong: jij ook veel succes

Ikzelf heb afgelopen dinsdag mijn 12 weken echo gehad en was alles in orde zover ze dat nu kunnen zeggen. heb ook de nekplooimeting gehad en daravan krijg ik volgende week de uitslag maar zo was de nekplooi goed allene kijken in combinatie met mijn bloed. Het kind eerst onrustig en erna wilde het niet meer meewerken dus bijna half uur gelegen voordat ze nekplooi konden doen heb ik wle lang ervan kunnen genieten. Echt onwerkelijk dat zoiets in je groeit en je merkt er niks van. Voel me verder goed heb nergens last van behalve dat ik goed aan het komen ben. (eet ook wel meer raar vanzelf).

nou succes allemaal en ik blijf voor jullie duimen

liefs nadia

he meiden,

Leontine, je hoeft je eisprong niet te voelen hoor. Misschien heb je ook wel een eisprong gehad zonder dat je het weet. Ben je onder controle of test je ook met ovulatietesten? Ik had ook geen reactie met 50 en 100 mg en heb dus voor het eerst een eisprong met 150 mg gehad. Geef de moed nog niet op.

Spannend hoor Lot. Ik denk dat iedereen hier wel eens wegdroomt over hoe het zou zijn als we zwanger zouden zijn. Ik denk ook wel eens aan babynamen of wat ik zou willen kopen voor de baby. Ik zal voor je duimen. Wanneer ga je testen? Heb je extra gevoelige testen gekocht of alleen een normale? twee eitjes, misschien wordt het wel een tweeling  Ik kon de vorige keer niet wachten om te testen. Nu ga ik proberen om toch 2 weken te wachten met testen. Misschien houdt ik het vol.

Taat, weet je al wat meer of er een eitje aan het groeien is?

Nadia, fijn dat alles ok is. Nou als de kleine nu al niet wil meewerken dan staat je straks nog wat te wachten hoor   Wel fijn dat je lekker lang naar de kleine hebt kunnen kijken.

groetjes,

Sas

MEIDEN! AAAGGGHHH...... DIT GELOOF IK ZELF NIET...!!

Vanmorgen om 5.00 was ik niet meer te houden, hahahahah. Temperatuur was nog hoog, ik dacht toch ergens dat ik zwanger zou zijn. Maar de test wees niks uit... Dicht bij elkaar gekropen, toch wat teleurgesteld maar ik was nog niet ongi. Vanmorgen die test nog eens bekeken... en ik zag toch een lichte streep. Echt licht, maar duidelijk een streep. Ik had nog een kruitvattest liggen, dus die gauw ook gedaan, en toen binnen 3 minuten weer een vage dunne streep. Maar hij staat er wel!

We durven er niet in te geloven! Assistente van gyn zegt dat ik volgende week beter zal testen en dat ik wel zwanger ben... 17 april een eerste echo!!!

Ik ga zo solliciteren, daar zal ik lekker met mn hoofd bij zijn... Aaaagghhhh! Eerst ff huisarts bellen en hopen dat alles goed gaat!!

Oh meiden, als dit echt waar is, dat ik zwanger ben, dan is dat zoooo fantastisch maar zooo moeilijk te geloven....

En ik gun het jullie ook allemaal! Hou jullie op de hoogte,

xxx

Hoi lot

Oh dat zou geweldig zijn ja streep is een streep bij mij bij alle 5 de testen ook andesr sommige lichter sommige donker en zeker omdat je morgen pas ong meost worden zou morgen nog eens doen dnek dan al donkerder is.

Spannend laat snel iets weten echt is hoop het voor je

liefs nadia

Terug
Bovenaan