uitblijven menstruatie

Lieve, lieve meiden, mijn digitale test vandaag zegt: ZWANGER!!!!!!

Wat een ongeloof! We zijn blij maar het is ook echt onwerkelijk hoor!!!

Ik gun het jullie ook, ik stuur mijn vruchtbare gelukje ook aan jullie door, ok!

Nu hopen dat ik echt gezond zwanger blijf!!!!

Oh wow...

Meiden, glitters voor jullie! Een streepje is een streepje hoor!
* * * * * * * *GLITTERSSSSSS * * * * * * * *
Van Harte Gefeliciteerddddddd!

Ontzettend fijn voor jullie? Wat lees ik het veel de afgelopen dagen zeg, hihih
Echt fijn die prille verhalen. Wij gaan nog ff door naar ronde 2. Mijn ongi is een week te vroeg. Hoelang zjn jullie al bezig?

Geniet er van en laat alles lekker op jullie af komen!

Liefs Nathalie

LOT WAT BEN IK BLIJ VOOR JE! gefeliciteerd
Vind het voor iedereen helemaal geweldig om te lezen, maar doet stiekum ook een beetje pijn. Moet binnen nu en 2 dagen o.g. worden.. als dat niet zo is gaan we weer naar de Gyn om wat testen te doen en te zien wat ik nu dan ga doen.. spuiten of eerst naar 150 mg Glomid of naar andere medicijnen omdat mijn slijmvlies ook niet goed opbouwt.
Ben blij dat ik afleiding heb met het plannen van de bruiloft anders werd ik stilletjes aan gek.
Lot en Nadia, lekker genieten van dat kleine frummeltje in je buik.. 2008 blijkt nu al een vruchtbaar jaar te zijn!

Leontine, ik snap je helemaal hoor! Je gunt t mij van harte maar je gunt het je zelf ook zo! En ik gun het jullie ook zo...

Het is, doordat ik al een jaar zo'n intensief traject doorloop, ook wel extra onwerkelijk hoor! Ik heb me net meteeeeen aangemeld voor Moeders voor Moeders omdat  uit mijn urine  het hormoon voor vruchtbaarheidsbehandelingen wordt gehaald. Daar wil ik dus erg graag mijn plasjes aan bijdragen!

Het is wel allemaal erg spannend hoor, en ook wel onzeker. Had/heb jij dat ook Nadia? Ik heb erg veel last van een opgeblazen maag, waardoor ik slecht slaap. Maar ja, alle kwaaltjes neem ik voor lief als ik zwanger mag zijn van een gezond kindje!

Lieve meiden, succes en ik blijf met jullie meeleven!

Hoi Lot

Echt super voor je maar dacht het wel aan je verhaal te horen leek erg veel op dat van mij.

Ja dat gevoel van onzekerheid en ongeloof ken ik zeker heb niet voor niets 6 testen gedana omdat ik het niet geloofde en bang ben ik zeker geweest en nu ook nog wel iets ondanks dat ik gezien heb dat er een kindej in mijn buik zit

hoop voor je alles goed gaat wanneer ben jij dan uitgerekend?? december???

liefs nadia

Lot, meid, ik ben zoooooo blij voor je!!!!! Eindelijk, het is je gegund hoor. Nu maar hopen dat alles goed gaat, maar daar moeten we maar niet te veel bij stil staan. Genieten!!!

Nadia, fijn dat alles goed was bij de echo. Het lijkt mij idd ook heel onwerkelijk om zo'n kleintje te zien in je buik terwijl je nog helemaal niks voelt.

Ik heb ook positief nieuws. Nee, nog niet zwanger  maar ik had vorige week vrijdag wel een positieve ovulatietest. Ik was helemaal door het dolle heen. De 50 gram heeft dus al wel z'n werk gedaan. Afgelopen weekend dus veel geklust en nu dus wachten. Ik verwacht niks maar hoop het stiekem natuurlijk wel. Als het goed is zou ik in het weekend van 12 april dan ong moeten worden, het liefst niet dan.
Want het is toch zo als een ovulatietest positief is dat je dan ook een eisprong hebt? Ik heb hem dan wel gevoeld dit weekend.
Spannend dus.

Verder alles goed met iedereen?

xxx

Hoi meiden,

Wow, dat is goed nieuws Lot. Van harte gefeliciteerd. Al het wachten wordt nu toch beloond. Spannend hoor die eerste echo. Ik zal voor je duimen dat alles ok is. Houd ons ook de hoogte alsjeblieft.

Ik hoop dat ik dit weekend ook wat meer weet, maar ik heb goede hoop moet ik zeggen. Zodra ik wat meer weet, zal ik het hier melden.

Leontine, ik weet hoe dat is hoor dat wachten. je gunt het iedereen maar inderdaad ook jezelf. Ik hoop dat de medicijnen aanslaan, want dat is de eerste stap. Als je eindelijk een eisprong hebt maak je echt een kans. Blijf hoop houden en focus je zoveel mogelijk op je bruiloft.

Taat, dat klopt hoor. Als je een positieve ovulatietest hebt, heb je binnen 1 of 2 dagen een eisprong. De positieve test zelf is dus niet meteen je eisprong, maar het duidt er wel op dat ie komt. Dan wordt het dus tijd om flink te klussen. Ik zal voor je duimen en probeer maar zoveel mogelijk glitters op te vangen van het forum.

groetjes,

Sas

Lot spannend hoor je eerste echo en bevestiging dat je zwanger bent!

Sas dank voor je lieve woorden. Weet dat ik geduld moet hebben, maar   af en toe wordt het ffe te veel. Mijn vriend en ik waren bij een vriendin die bevallen was van de 2e gezonde zoon. Zag mijn vriend met die kleine in zijn armen en schoot helemaal vol. Dat beeld doet me zo veel goeds en zo veel pijn. Wou dat die kleine van ons was.
MAAR ik blijf ook realisitsch hoor. Voor alles is een tijd en plaats. Mijn tijd komt nog.
Nu wachten op een menstruatie. Doordat mijn ei sprong zo onregelmatig is (zelfs met Glomid) is er geen peil op te trekken. Heb wel weer alle signalen dat het er aan zit te komen.. Zodra ik o.g. wordt, weer verder met Glomid 100 mg. Dan op de 10e dag een folikel meting en eens kijken wat er binnen allemaal gebeurd.  

Blijf voor iedereen duimen!

Terug
Bovenaan