uitblijven menstruatie

hallo allemaal

lot hoe is het met je? is het erg zwaar voor jullie? zelf moet ik morgen voor borstcontrole ivm dat gen.

nadia hopelijk is het drinkgedrag van   je zoon wat beter? geef je borstvoeding? en hoe is het om moeder te zijn?

taat, sas en leontine hoe is het met jullie? alles volgens het boekje?
leontine jij was toch met die spuiten begonnen? daar ben je toch zeg maar zwanger van geworden? of nog van de clomid?

kelly hoe is het met jou meid? ook aan het prikken toch? ik hoop dat het goed met je gaat!

liefs jahoe

Hallo allemaal.

Ik ben Jolanda en ik ben 22 jaar.
Ik ben getrouwd met Auke, en samen hebben we een dochtertje van bijna 4 jaar.
We hebben onlangs besloten dat we voor een 2e kindje willen gaan, dus mijn mirenaspiraaltje is verwijdert op 5 september.
Hierna ben ik netjes een week ongesteld geweest, maar nu ben ik al 10 dagen overtijd.
Ik heb afgelopen vrijdag een test gedaan maar die was negatief.
Ik voel me wel zwanger, mn buik zet wat op, gevoelige borsten, misselijk, veel plassen enz.

Vanmorgen ga ik om 20 over 11 naar de huisarts voor een test, en als ook die negatief uitpakt  gaan ze hopelijk een bloedtest doen.

Mijn lichaam moet me wel heel erg voor de gek houden, als ik niet zwanger ben 9 althans zou je denken)

Ik vind t wel spannend allemaal.

Groetjes Jolanda

Hoi meiden,

Lot ik ben ook erg benieuwd hoe het met je gaat, ben je de schrik weer een beetje te boven en kun je nog genieten van je zwangerschap? Moet vaak aan je denken en duim voor je. Laat je gauw even weten hoe het met je gaat?

Jahoe, met de zwangerschap gaat het goed! ben nu 11 weken en 5 dagen en begin al een aardig buikje te krijgen. Maar ja het zijn er natuurlijk 2 dus dat zal allemaal wel sneller gaan. Ik ben zwanger geworden via puregon en pregnyl spuiten en hard oefenen natuurlijk ;-) Het heeft al met al 2 jaar geduurd, maar het is gelukt!

Hoe gaat het met de andere zwangere meiden en de niet zwangere meiden?
Houden jullie de moed erin?? Veel succes voor iedereen die ze kan gebruiken, in wat voor situatie je ook zit!! Liefs Leontine

Hallo allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Nicole, 25 jaar, getrouwd en 2 kindjes.
We zijn druk bezig met nr 3. Het afgelopen jaar ben ik maar 2 keer ongesteld geweest, afgelopen dec. en juni. Van het geld die ik aan de testen heb uitgegeven, zou ik op vakantie kunnen gaan. Maar allemaal Neg. Nu ben ik naar de gyn. geweest, omdat ik dus niet weet of ik wel een eisprong krijg. Nu heb ik een kuur Provera en Clomid mee gekregen om de boel weer op te wekken.

Ik houdt jullie op de hoogte.

Liefs Nicole

hallo allemaal,

hoe is het met iedereen? Lot in het bijzonder met jou? ik hoop heel erg dat de chemos's  aanslaan en je van je baby kunt (gaan)  genieten!!!!  
en van de rest ook alweer een tijd niks gehoord, ben ook benieuwd hoe het met jullie gaat. en de nieuwe meiden ook welkom.
hier gaat het goed. nog ongeveer 7 weken te gaan... komt echt dichtbij nu! ben zo benieuwd naar ons kindje. Vind het nog altijd spannend of alles wel goed zal gaan en zijn met het kind.
nou dat was het weer even,
liefs jahoe

Hoi

Even een berichtje van mijn kant
met mij en luca alles goed tijd gaat zo snel alweer 11 weken oud over 3,5 week moet ik weer werken waar ik erg tegenopzie. zo erg hem weg moeten brengen en missen bah

jahoe dan schiet het al op ben benieuwd

hoe is het met de rest

groetjes nadia

Hoi lieve meiden,

Hoe is het met iedereen? We hebben elkaar al lang niet meer gesproken. Is er inmiddels al weer iemand de trotse moeder van een jongen / meisje? Ik weet alle datums niet meer hoor.

Lot, hoe is het met je? Ik kan begrijpen dat het ontzettend zwaar moet zijn, maar als het goed is zijn jullie nu wel omgeven door een lief klein mannetje! Ik snap het helemaal als je niet regeageert op onze berichtjes in deze tijd. Doe lekker rustig aan en haal alle kracht uit liefde die je krijgt van je kindje, je man, je familie en iedereen die je om je heen hebt. Heel erg veel sterkte en we denken allemaal aan je.

Jahoe, is alles nog rustig bij jou? Het komt nu wel heel erg dichtbij he? Gaat alles nog wel goed verder?

Nadia, wat gaat het inderdaad snel he? Ik ben blij dat het zo goed gaat met jou en met Luca. Dat is natuurlijk ook altijd een beetje afwachten hoe het gaat. Maar als ik je zo hoor dan bevalt het moederschap wel.

Met mij gaat ook alles nog goed. Volgende week zaterdag (20-12) is de uitgerekende datum. Alles is nog rustig al heb ik hier en daar al wel een paar voortekenen gehad dat het einde nu toch echt in zicht is. Ik houdt jullie op de hoogte als er iets geboren is.

Ik hoop dat het met de rest van de meiden ook goed gaat.

Tot snel.

Kus Taat

Terug
Bovenaan