Uitgerekend april 2019

<p>Heb net toch getest, twee dagen wachten staat op mijn kalender app. En een streepje! Wel lichter dan controle ( bij ovu test is dat nog niet) </p><p>Mijn uitgerekende zal 1 april zijn, mocht het goed gaan de komende dagen of weken. Ik heb in november een miskraam (missed abortion) gehad. Nu net binnen een jaar weer gelukt. dit is mijn derde zwangerschap. We hebben al een vrolijke jongen van bijna drie.</p><p>Zijn er meer pril zwangere?</p>

Gefeliciteerd! Hier nog een pril zwangere? ik ben 27 maart uitgerekend! Ik hoop natuurlijk ook dat alles goed blijft gaan. 11 augustus eerste echo. Ben zo benieuwd! We hebben al een dochter van 12, die vind het ook geweldig! 

Gefeliciteerd Shafalie. spannend het wachten op de echo, ik ga morgen bellen en ook nog een testje doen. Wat leuk dat je het zo kunt delen met je dochter!

Gefeliciteerd allemaal, afgelopen vrijdag heb ik een zwangerschapstest gedaan na het uitblijven van mn menstruatie. En wat bleek ik ben zwanger! Het was niet gepland dus een behoorlijke schok voor ons beide maar wel ontzettend welkom!  Volgens mijn kalender ben ik uitgerekend op 28 maart 2019. Ik ben sinds een paar dagen niet voorruit te branden en wil alleen maar op de  bank liggen. Zijn er meerdere die hier al last van hebben? Ook kan ik bepaalde luchtjes niet handelen zoals hondenbrokken ??.

Gefeliciteerd Gebr1008! Wat een verrassing dan! Nee ik ben nog niet zo moe, ik word juist vroeg wakker en moet dan naar de wc. Hondenbrokken stinken zowieso ? ik ruik niks door mijn verkoudheid maar bij bepaalde mensen zit toch een luchtje aan,?

Gefeliciteerd allemaal. Ook ik had gisteren een positieve test. Terwijl ik eigenlijk nog 5 dagen moest wachten om te kunnen testen. Durf nog niet goed blij te zijn omdat het al 3x eerder fout is gegaan. 2x in week 5 en 1x in week 7. 
Volgens berekeningen zou ik vandaag 3w5d zijn en de uitgerekende datum is dan 2april. 
Ik ben aan het twijfelen of ik de verloskundige al moet bellen morgen om een afspraak te maken of nog even moet wachten of ik volgende week ook nog zwanger ben. De laatste keer zei ze wel dat we nu eerder een afspraak gaan plannen voor een echo zodat ik niet zolang in spanning zou zitten. Ben zo bang dat het weer fout gaat. We willen graag een 2e erbij. Wat zouden jullie doen? 

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb voor de tweede dag op rij een (hele lichte) positieve test. Nog even afwachten of mijn menstruatie echt uit gaat blijven, maar dat gevoel heb ik wel. Net als Jaent zou ik uitgerekend zijn op 1 april 2019.
@Patric, ik ben ontzettend moe. Ik slaap elke middag op de bank. Niets voor mij. Ik stond van de week mie te koken en ik vond het zo stinken! Heb zelfs mijn man laten ruiken, omdat ik dacht dat er iets niet goed was met het eten. Hij rook niets bijzonders haha.

@BenB gefeliciteerd! 
@gebr902 ook gefeliciteerd, ik zou wel bellen en stel dat het misgaat dan kun je er over praten met haar. Ik heb nog niet gebeld morgen

Terug
Bovenaan