Uitgerekend april 2019

15 weken zwanger en gisteren de geslachtsecho gehad. We krijgen een dochter!! We zijn zo blij en gelukkig! We wilde beide het liefst een kleine meid!
We waren naar first sight in uden. Hele fijne praktijk en hele aardige vrouw. Goede uitleg en we hebben best lang gekeken. We hebben de hersentjes gezien, de maag en de blaas. Het hartje klopte goed en op een mooi ritme.
Super gelukkig hiermee! 

15 weken zwanger en gisteren de geslachtsecho gehad. We krijgen een dochter!! We zijn zo blij en gelukkig! We wilde beide het liefst een kleine meid!
We waren naar first sight in uden. Hele fijne praktijk en hele aardige vrouw. Goede uitleg en we hebben best lang gekeken. We hebben de hersentjes gezien, de maag en de blaas. Het hartje klopte goed en op een mooi ritme.

Hey dames 

Ben nu 15weken en 2dagen zwanger ik ben uitgerekent voor 2april 2019 het is mijn eerste kindje ik ben nog heel jongen maar 19 jaar maar had het al snel door doordat ik mij er in begin al heel misselijk en moe voelde en pijnlijke borsten had ook had ik een zeurend gevoel in mijn linkerzij wel blij dat die nu echt al goed geminderd is ik krijg een jongetje heb het laten testen met de nip test mijn vriend natuurlijk blij want hij wou graag een zoontje? Nu voel ik al 1week vaak plopjes in mijn buik zou het al kunnen dat ik mijn kindje al voel want het lijkt mij nog al vroeg? Heeft er iemand dit nog? 

Hoi!
Het heeft een tijdje geduurd maar ik ben ook zwanger van mijn eerste kindje! De uitslag van de nipt was goed. Het wordt wel een spannende zwangerschap; ik ben 41 en ik heb epilepsie en gebruik medicatie en heb dus bijna elke week een echo maar tot nu toe doet ons kindje het hartstikke goed! De gyneacloog had het over een voorbeeldbaby. Een tip: vraag of je tijdens de echo ook even mag filmen. We hebben nu 3 filmpjes en het is zalig om daar zo af en toe naar te kijken. Naast de echo foto's natuurlijk. Ik ben 12 april uitgerekend, een lentekindje. Zo blij! 
Gefeliciteerd allemaal!
Groetjes,
Susanne

@Tanita Gefeliciteerd met je zwangerschap ik ben ook uitgetekend op 2 april van ons tweede kindje?
het kan dat je wat plopjes voelt. Ik zelf vind het moeilijk is het de beeb of gewoon me darmen die omhoog worden geschoven ?

@Sasanne jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap 
wel heel fijn dat je elke week je kleine even kan zien ♥️

wil je lid worden van onze facebookgroep mail dan even na babysvanapril2019@outlook.com
Dan krijg je een uitnodiging voor de groep

Hoi hoi allemaal,
Normaal doe ik dit nooit zo via forums... maar hoorde van een vriendin dat ze het erg fijn vond om te praten met andere aanstaande moeders die hetzelfde doormaken als jij nu. 
Ik ben 14 april 2019 uitgerekend voor ons tweede kindje. ( een jongetje ) 
vorig jaar 25 december ben ik bevallen van onze kleine meid Noa. 
Nu weet ik dat je eerste zwangerschap niet kan of mag vergelijken met een tweede. Maar zijn er moeders die met een tweede zwangerschap ook al veel sneller last hebben van de onderrug? 
Bij Noa had ik het pas echt tegen het einde ( 30 wk + ) en nu al vanaf 16 wk en dat zal dus ook alleen nog maar erger worden ben ik bang.
hoe doen jullie het met tillen van je eerste kleintje? Noa loopt nog niet zonder begleiding dus ben er ook veel mee aan het tillen. 
Nu zeggen ze wel bij de controles toch dit met mate te doen, maarja. Helaas werkt dat voor mijn gevoel niet zo... 
hebben meer ouders dit? En iemand tips tegen deze rugpijn? Einde dag ben ik af en toe zo blij dat ik kan liggen... maar dan voel ik dat het alweer overbelast is geweest. 

Liefs Charelle

Terug
Bovenaan