@BenB alleen maar goed dat je wat extra controle krijgt toch☺️ zo super leuk dat het bij jou ook gelukt is deze maand! Ik heb al wel wat klachten, kotsmisselijk gisteren de hele dag en vandaag alleen vanmorgen en toen ik ging koken, die geuren?. M'n borsten zijn iets of wat gevoeliger maar niet pijnlijk ofzo, en ben wel wat sneller moe dan normaal. En heb vooral savonds een opgeblazen gevoel en wat krampjes(anders als menstruatiekrampen) laag onderin m'n buik.. Heb jij ook al klachten?
Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en hij is iets donkerder als die van gisteren, dus het loopt wel iets op. Had me eigenlijk voorgenomen om morgen een dagje over te slaan, maar hoe dichter ik bij morgen kom hoe graag ik weer wil testen? ik vind het zo ontzettend leuk en bijzonder! We willen het dit weekend ook gewoon al aan onze ouders vertellen. Ik merk gewoon dat ik wel met iemand erover wilt praten, nou kan ik natuurlijk met alles bij m'n vriend terecht maar soms is het ook is lekker om gewoon met je moeder of zus te kletsen over vrouwendingen?
Ik denk dat ik in de loop van volgende week een afspraak ga maken bij de verloskundige. Dat moet ik eigenlijk allemaal nog uitzoeken, misschien dat ik eerst wel even de huisarts bel misschien hebben die nog informatie. Neem aan dat die het ook moeten weten toch? (zooo nieuw allemaal, 1e kindje voor ons)
Leuk dat we zo lekker kunnen kletsen met elkaar en dingen kunnen delen! Kan hier echt m'n ei kwijt en vind 't fijn om ook jullie verhalen te lezen!