Uitgerekend april 2019

Gefeliciteerd allemaal!
Hier vanmorgen een heeel licht streepje. Ben nog een beetje voorzichtig 2x een miskraam gehad de laatste was januari 2018. Spannende tijd weer. 

Hoi allemaal,
Ik heb vanmorgen positief getest, een licht streepje. Ga morgenvroeg weer even testen alleen dan met een test van kruidvat 2v5. (had nu die van de action gebruikt). Ik heb alleen een heel onregelmatige cyclus dus ik heb totaal geen idee wanneer ik eventueel uitgerekend zou zijn?(mocht alles natuurlijk goed gaan) de eerste dag van m'n laatste menstruatie was 19 juni..
Hoe snel hebben jullie de verloskundige gebeld? Meteen nadat je een positieve test had of nog een tijdje gewacht?
Groetjes Lily

Hoi allemaal en gefeliciteerd!
Ik had vorige week vrijdagochtend een licht streepje. Kon het niet geloven, dus 's middags nog twee andere merken tests gebruikt en die waren beide duidelijk positief!
Uitgerekende datum is 28 maart. Vandaag de gynaecoloog gebeld. Ik heb vorig jaar een operatie ondergaan, omdat ik baarmoederhalskanker had. Vandaar dat ik meteen bij de gynaecoloog moet zijn. Dit maakt het ook extra bijzonder om nu vanzelf zwanger te zijn!
Vinden jullie het ook zo spannend of alles goed zal zijn/gaan? 

Goedemorgen!

Ik ben Gaby 33 jaar en ben zwanger! 
Ik had vorige week een positieve test en heb tm nod-23/7 doorgetest en de uitslag werd steeds donkerder. Ben heel blij maar vind het ook spannend. Het is mijn eerste zwangerschap. 1 maand gestopt met de pil.
uitgerekende datum 1 april 2019

Wauw, wat bijzonder Gebruiker10084733! Extra gefeliciteerd dan! Gaby, ook van harte natuurlijk! Hier ook de eerste zwangerschap en uitgerekend op 01 april 2019.
Eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet spannend ? Ik heb er zo lang naar uitgekeken, dat ik alleen maar geniet. Ik kan het niet uitleggen, maar ik voel dat er van alles gebeurt in mijn lichaam en dat het goed zit. Mijn testen lopen ook mooi op en mijn menstruatie blijft uit. Als ik dat allemaal niet had, dan zou ik het veel spannender vinden denk ik.
Hebben jullie (al) klachten?

En Lily, ik heb mij al aangemeld bij de verloskundige. Dat moest online en dan word ik vandaag of morgen gebeld. Omdat ik antidepressiva slik, ben ik ook al aangemeld bij de POP-poli. Dat is een speciale poli voor vrouwen met psychische klachten voor, tijdens of na de zwangerschap. Klinkt allemaal zwaar, maar in mijn geval gaat het met name om medicijngebruik en kijken hoe ik mij psychisch voel. Ik word ook extra voorbereid op de bevalling, dus dat is alleen maar heel fijn.

Hoi dames, 
Ik meld me ook aan, voorzichtig want mijn test was heeeeeel licht positief. Ik heb hiervoor in december een miskraam gehad en in februari een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waarmee ik 1 eileider ben kwijt geraakt omdat ik met spoed geopereerd moest worden. 
Mijn uitgerekende datum zal 1 of 2 april zijn. Ik heb nog niet echt veel klachten, voel alleen vanalles gebeuren in mn onderbuik. De vorige 2 keer voelde het echt heel anders allemaal, al had ik toen wel echt klachten als pijnlijke borsten, veel plassen en moe. 

@BenB alleen maar goed dat je wat extra controle krijgt toch☺️ zo super leuk dat het bij jou ook gelukt is deze maand! Ik heb al wel wat klachten, kotsmisselijk gisteren de hele dag en vandaag alleen vanmorgen en toen ik ging koken, die geuren?. M'n borsten zijn iets of wat gevoeliger maar niet pijnlijk ofzo, en ben wel wat sneller moe dan normaal. En heb vooral savonds een opgeblazen gevoel en wat krampjes(anders als menstruatiekrampen) laag onderin m'n buik.. Heb jij ook al klachten? 
Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en hij is iets donkerder als die van gisteren, dus het loopt wel iets op. Had me eigenlijk voorgenomen om morgen een dagje over te slaan, maar hoe dichter ik bij morgen kom hoe graag ik weer wil testen? ik vind het zo ontzettend leuk en bijzonder! We willen het dit weekend ook gewoon al aan onze ouders vertellen. Ik merk gewoon dat ik wel met iemand erover wilt praten, nou kan ik natuurlijk met alles bij m'n vriend terecht maar soms is het ook is lekker om gewoon met je moeder of zus te kletsen over vrouwendingen? 
Ik denk dat ik in de loop van volgende week een afspraak ga maken bij de verloskundige. Dat moet ik eigenlijk allemaal nog uitzoeken, misschien dat ik eerst wel even de huisarts bel misschien hebben die nog informatie. Neem aan dat die het ook moeten weten toch? (zooo nieuw allemaal, 1e kindje voor ons)
Leuk dat we zo lekker kunnen kletsen met elkaar en dingen kunnen delen! Kan hier echt m'n ei kwijt en vind 't fijn om ook jullie verhalen te lezen! 

Terug
Bovenaan