Uitgerekend april 2019

Bedankt ik heb gemaild. Heb helaas weer even een ‘terugval’ met de misselijkheid etc. Ben van week 5 tot en met ruim week 8 heel erg misselijk en zwak geweest en zomaar van de ene op de andere dag was dat helemaal over. Nu kregen we zaterdag een bericht dat we reden hebben om aan te kunnen nemen dat we misschien in juli ons huis uit moeten dus door die stress lig ik nu weer plat. Moet me ook niet zo druk maken dat is ruim na een eventuele bevalling als alles goed mag gaan dat komt ook echt wel weer goed. 

Woensdag de termijnecho, ben heel benieuwd

Gefeliciteerd Jaent!

Ik ben eind april uitgerekend. maar wat mij enorm boeit in jouw verhaal is dat jij ook een Missed Abortion hebt gehad. ik heb dat 6 maanden terug gehad en ben nu 9 weken zwanger. Dit wordt mijn eerste kind. maar waar ik benieuwd naar ben is hoe jij deze dagen doorkomt na je vorige zwangerschap.
Ik vind het namelijk erg moeilijk. Heb vorige week een goede echo gehad, maar dat had ik de vorige zwangerschap ook. Hoe blijf jij positief?
Liefs

Heyyy damesss! Al weer enkele weken geleden dat ik hier was. Eind augustus kreeg ik op 7 weken een miskraam. Heb alles ondertussen gewoon zijn natuurlijke gang laten gaan. Vandaag bij het opruimen kwam ik een doos ovulatietesten tegen, nooit gebruikt want was plots in verwachting.
Wie heeft ervaring met die dingen? Ik dacht ik ga ff testen en gaf licht positief aan maar ben nu dag 26 na mijn miskraam. Eisprong lijkt me wel heel erg laat maar zou dat kunnen dat er een ei zit aan te komen? Ik ben benieuwd! Ik vertrek woensdag naar Praag voor enkele dagen dus misschien krijg ik daar mijn ei wel. Lijkt me wel romantisch met mijn man daar gezellig in het prachtige Praag een beebje maken ??? hihi. Heb lichtjes hoop gekregen.
Ervaringen zijn altijd welkom!

Hooii MalinYannou
ik heb het gebruikt en het was gelijk raak en goed gelukt ? wij zijn nu 13-1 weken zwanger dus hier en positieve werking ♥️

Hey meljade,
Bedankt voor je reactie! Ik had voor ik naar Praag ging geprobeert maar gaf licht streepje aan en toen ik terug kwam na 4 dagen nog steeds een licht streepje.. maar eergisteren had ik ineens een knaller van een streep na enkele seconden. Ik had mijn maandstonden nog steeds niet gekregen dus vond het wel een heel erg late eisprong (mk 29 augustus). Vandaag naar de huisarts gegaan voor bloedafname want 2 september stond mijn hcg nog op 252 (Ik kwam van 2700 ongeveer) en was erna niet meer daar geweest.
Deze avond belde ik mijn HA voor de uitslag en rara.. mijn HCG stond op 3400. Vet zwanger dus ???
Ik ga me dus wel moeten verplaatsen naar het topic: uitgerekend juni 2019.
Hoop dat het dit keer wel goed loopt!! Veel succes alvast iedereen.

Terug
Bovenaan