Uitgerekend april 2019

Goedemorgen,
Ik zou graag lid worden van de FB pagina. Heb vorig weekend al een mailtje heen gestuurd naar  april2019babies@hotmail.com  
kan iemand mij vertellen waarom het lid worden nog niet gelukt is.

Groetjes

[quote quote=10118979]Goedemorgen, Ik zou graag lid worden van de FB pagina. Heb vorig weekend al een mailtje heen gestuurd naar april2019babies@hotmail.com kan iemand mij vertellen waarom het lid worden nog niet gelukt is. Groetjes[/quote]
Misschien je mailtje opnieuw sturen? En even adres goed checken. 

Hi Ladies, allereerst gefeliciteerd allemaal??
Hier een dame van 33, voor het eerst zwanger van mijn eerste kind en heb vrijwel bijna nergens last van. Lucky me hihi
Ben 19 April uitgerekend en vind het super spannend. Wel, ben ik een alleenstaande moeder, ik ben niet meer samen met de vader want hij heeft een nieuwe vriendin.
Maar nu komt het.... Ik heb last van vermoeidheid en tegelijkertijd ook een hoog libido ?
Hebben jullie dit ook? Hoe gaan jullie hiermee o? Zelfbevrediging werkt ook niet meer. Kan niet stoppen met denken eraan 

@malinyannou

wauw wat gaaf super leuk en gefeliciteerd ♥️

@MTBRJ
is het al gelukt?
zoniet dan stuur de het beheer van de email even een berichtje ☺️

Hier gaat alles goed trouwens ben nu 14-4 weken zwanger de bandenpijn word elke dag wat hefiger onze kleine gup is zeker lekker aan het groeien ♥️
Verder ben ik erg vermoeid en de pijn in me onderrug linker hup word ook steeds erger hoop dat het snel veranderd ?

de facebookgroep heeft en nieuwe email.
babysvanapril2019@outlook.com
stuur een mail en alles word geregeld om je lid te maken ♥️

Terug
Bovenaan