Uitgerekend april 2020

Hoi Tulpelientje,
Hier nog iemand die het niet zo handig via en vindt. 
Ik ben waarschijnlijk 4 a 5 weken zwanger  nu. Over 2 en halve week de echo.
Ik heb eerder een miskraam gehad. En nu best wat krampjes en lage rugpijn. Bang dat het weer opnieuw gebeurd. 
Ook gevoelige borsten en vaak plassen.
Erg spannend allemaal!

Hoe is het bij jou? Veel symptomen al?

Van mij hoeft het inderdaad ook niet via Facebook, hier vind ik prima. 
Ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger nadat ik in mei een miskraam heb gehad, heb een dochtertje van 20 maanden.
 Gevoelige borsten en vaak plassen heb ik ook last van net als lage rugpijn en kramp zo nu en dan.
2 september de 1e echo, vind het zo spannend allemaal!

Hi Meiden,
Leuk om hier wat bij te praten. Ik vind het ook nog een beetje eng op Facebook. Op dit moment lees ik een beetje mee op het maart 2020 topic maar vindt het leuker om hier mee te kletsen. 
Ik zie dat er een aantal zijn die ook een miskraam hebben gehad. Ook voor mij heel spannend. In december een vroege miskraam gehad en in mei een missed abortion. Volgens mijn berekeningen ben ik 9 april uitgerekend en ik heb 23 augustus de eerste echo. Ik hoop zo dat alles goed is! 
@annoniememama krijg je geen eerdere echo ivm eerdere miskraam?
Symptomen vallen mee. In vlagen een beetje misselijk, beetje buikpijn en gevoelige borsten maar soms denk ik ook dat ik vanalles wil voelen zodat ik weet dat het goed zit ?. 
Hebben jullie het al aan mensen vertelt?
grts!

Nee ik had wel gehoopt op een eerdere echo maar helaas, ze wilde toch echt wachten tot 8 weken.
Ik ben volgens eigen berekening 10 april uitgerekend.
Ik heb het alleen aan mijn beste vriendin verteld toen ik daar laatst was, ze woont ver weg dus zie haar niet vaak. Ik wil het wel zo graag vertellen maar we proberen toch te wachten tot na de echo om het aan de familie te vertellen en tot 12 weken ok het echt wereld kundig te maken. 

Nee ik had wel gehoopt op een eerdere echo maar helaas, ze wilde toch echt wachten tot 8 weken.
Ik ben volgens eigen berekening 10 april uitgerekend.
Ik heb het alleen aan mijn beste vriendin verteld toen ik daar laatst was, ze woont ver weg dus zie haar niet vaak. Ik wil het wel zo graag vertellen maar we proberen toch te wachten tot na de echo om het aan de familie te vertellen en tot 12 weken ok het echt wereld kundig te maken. 

Spannend hoor! Ik ben blij dat ik hem wat eerder heb maar anderzijds zijn er ook mensen die er bewust niet voor kiezen omdat het ook weer onzekerheid kan brengen zo vroeg. Geduld in dit stadium is hoe dan ook een dingetje haha.
Wij hebben het alleen mijn ouders verteld. De vorige keer moesten we vertellen dat is een curretage moest ondergaan want dat wilde ik niet stiekem doen. Nu maar besloten om het maar gelijk te vertellen dan hebben we ook steun als het niet goed zou zijn. Verder houden we het ook geheim voor iedereen. 

Geduld is absoluut een ding haha daar heb je helemaal gelijk in.
Afgelopen keer hebben we het voor iedereen geheim gehouden maar kwamen er met de 1e echo achter dat het gestopt was met groeien en geen kloppend hartje had, heb het toen wel gelijk aan ouders en zussen verteld want kon dat inderdaad ook niet voor me houden en stil voorbij laten gaan. We willen nu positief blijven denken en ik denk dat het wel mee helpt als je er met mensen over kan praten, dus het zou maar zo kunnen dat we het toch eerder verklappen.
De verloskundige zei bij de zwangerschap van mijn dochter dat je het eigenlijk moet vertellen aan de mensen met wie je het ook wil delen als het mis gaat.
Ik heb wel het idee dat het nu anders voelt dan afgelopen keer, ben wel wat zekerder van mn zaak (voor zover je dat kan zijn natuurlijk)

@ gebruiker10146546 spannend weer... Ik ben denk ik morgen 5 weken. Verder merk ik wel symptomen, maar heb er verder geen last van. Wat gevoelige borsten, iets meer plassen en tijdens sporten snel licht in mijn hoofd. Valt allemaal mee gelukkig haha. 
Goh wat komt een miskraam dan vaak voor eigenlijk als ik het zo lees bij iedereen.. ik probeer er niet aan te denken, maar ja soms vind ik het best eng allemaal. 
Wij hebben het nog niet verteld. 1 sept eerste echo, dus willen het daarna vertellen. 

Terug
Bovenaan