Uitgerekend april 2020

Haha wachten wachten wachten! Pfff en met een beetje geluk moeten we na de echo ook nog een week of 30 wachten hahaha!
Hier ook mijn buik opgezet maar ook last van Mn darmen haha. Ik heb de hele dag honger maar probeer me wel in te houden. Kan de extra onnodige kilo’s niet echt gebruiken dus als ik het enigzijds in bedwang kan houden ben ik blij. 

Wat leuk om zo te lezen hoe het bij anderen gaat! Ik ben nu 5 weken en 4 dagen. Heb alleen nog nergens last van, alleen een heel klein beetje gevoelige borsten. Mijn eerste echo is pas op vrijdag 13 september... ik zie dat jullie allemaal al veel eerder een echo hebben... 

[quote quote=10233610]
Wat leuk om zo te lezen hoe het bij anderen gaat! Ik ben nu 5 weken en 4 dagen. Heb alleen nog nergens last van, alleen een heel klein beetje gevoelige borsten. Mijn eerste echo is pas op vrijdag 13 september… ik zie dat jullie allemaal al veel eerder een echo hebben…
[/quote]

Wow, dacht dat mijn eerste echo al extreem laat was (9+1) maar het kan dus nog erger. Vreselijk dat we zo lang moeten wachten. Zelf probeer ik het positief te zien: des te meer we zien straks!

Dat is waar... toch had ik hem liever wat eerder. Ik voel me helemaal niet zwanger, dus dan zou het fijn zijn om al iets te zien  ?... toch wel spannend dat wachten

Haha ik wil hem ook het liefst nu hoor! Gewoon weten dat het goed gaat. Wou ook dat ik wat meer voelde, al is het maar 1x overgeven ;-) (daarna natuurlijk niet meer en denk ook dat we blij moeten zijn dat we nog geen ongemakken hebben) maar ik vraag me ook steeds af of het wel goed gaat daar in m’n buik

Hoi hoi, ik ben ook uitgerekend in april sn nu ongv 5 weken zwager. 
Ik klets graag met jullie mee.
ik heb veel steken in Mn onderbuik, heb begrepen dat het normaal is. Hebben jullie het ook? Ik voel me er toch een beetje onzeker over. 
Ik heb over 3 weken onze eerste echo, het duurt nog even voordat wel horen of alles wel goed is. 

Hoi
Ja heb ook steekjes hoor en ook beetje dat menstruatie achtige gevoel, weet niet of je dat ook hebt? Het is met vlagen. Zo 2 uur lang nergens last van en opeens is het er weer.
Zo zo spannend!

Ik had het aan de verloskundige gevraagd tijdens het maken van de afspraak voor de echo en ze vertelde dat krampjes en steken normaal zijn. Tenzij het niet te houden is natuurlijk!

Terug
Bovenaan