Uitgerekend april 2020

Hallo,
Ook ik mag hier meepraten? volgens mijn eigen berekening nu 6 weken en 1 dag zwanger van een 2de wondertje. Ik heb al een zoontje van 1.5.
Heb voor mijn zoontje een miskraam gehad bij 6 weken. En vorige maand een vroegd positieve test maar 3 dagen later toch ongesteld geworden. 
Maar owow wat ben ik onzeker? ik check iedere toiletbeurt alles volledig op evt bloed. Speur heel internet rond? lees veel te veel dat het fout gaat.
Maar wat is dit wondertje welkom! Ik heb pas 29 aug me eerste echo. Dit duurt nog zo lang! 
Ik heb wel wat kleine klachtjes. Gevoelige borsten,snel honger,veel afscheiding.
Leuk om hier te kletsen?

Wij hebben het ook nog niemand verteld verder. De eerste keer had ik er vanaf het begin een vreemd gevoel bij. Toen dus die miskraam gehad. 
Nu was ik eigenlijk meteen vol vertrouwen maar dan ineens slaat de paniek toe. Dan heb ik opeens even geen gevoelige borsten en dan denk ik oh het zal toch niet al gestopt zijn. Wij ook 29 augustus de echo!
Duurt heel erg lang voor mijn gevoel. Wil het liefst elke dag een test doen om te kijken of het streepje wel zo donker blijft. 

Wat dit keer wel anders is is dat ik meteen een knaltest had. De vorige keer toen het mis ging een streepje dat maar niet donkerder werd. Maargoed het kan natuurlijk als nog mis gaan.

Fijn om hier te kunnen praten!

Ik herken jullie onzekerheid helemaal. Iedere dag ben ik weer blij dat ik geen bloedverlies heb en iedere keer is het toch een beetje spannend als je op de wc zit. Voor mij voelt het dit keer ook anders. Heb het idee dat ik toch meer zwanger ben op een of andere manier. Ik denk dat ik er pas echt rust van heb na de eerste echo. Kan echt niet wachten!
Ik heb alleen een digitale test gedaan dit keer omdat ik die onzekerheid niet weer wilde. Hij zei op NOD 1-2 weken en 3 dagen later 2-3 weken en verder heb ik niet gekeken. Toch ben ik wel benieuwd wat een streepjestest had gedaan haha.
Echt leuk dat we hier kunnen bijkletsen! Vanaf volgende week zullen er steeds meer mensen op dit forum terugkomen met de uitslag van de echo. Zo leuk om met elkaar mee te leven.

Ik had inderdaad ook gelijk een knaltest al 4 dagen van te voren(kon niet langer wachten)
En ben ook vol van vertrouwen grootste deel van de tijd maar er hoeft maar iets te gebeuren een krampje voelen of iets ineens niet meer voelen en je begint toch te twijfelen van het zal toch niet weer fout gaan.
Ik had eerst een gewone simpele test gedaan en daarna de clear blue digital.
Het blijft allemaal spannend en wonderlijk, hopelijk hebben we over een paar weken allemaal goed nieuws gehoord als de echo's zijn geweest

Hier ook erg onzeker. Voel ook nagenoeg niets, alleen veel menstruatie krampen en bij elke wc beurt bang om bloed te zien maar gelukkig steeds niets. 
Verder heb ik wel na 6 weken het idee dat ik al een buikje heb en m’n broeken zitten nu al niet lekker. M’n vriend denkt dat dit komt omdat ik meer eet, maar zelf heb ik niet het idee dat ik nou echt meer eet dan voorheen. We hebben wel vakantie dus we zijn wel lekker aan het genieten maar daartegenover beweeg ik ook meer.
Eerste echo / bezoek verloskundige heb ik pas na 9 weken en 1 dag (super laat :-( baal ik wel van) maar aan de andere kant kan ik dan hopelijk wel meer zien. Nog 3 weekjes wachten! 
Pas als dit goed zit durf ik gerust te zijn. Daarna vertellen we het ook meteen tegen de ouders en broers/zussen en dat weekend meteen ook maar tegen de vrienden. Kans dat het fout gaat heb je altijd en kan me nu al zo slecht inhouden. Denk ook dat als mijn buik zo blijft groeien ik komende 3 weken al niets geheim kan houden ;-)

Hier zelfde 'probleem' kimmmm, zal vast niet door eten komen, zijn je darmen etc die allemaal n plekje zoeken. Bij mijn  eerste zwangerschap droeg ik ook al met 9 weken zwangerschapsbroeken, bij mijn miskraam 4 maanden geleden raade mensen met 8 weken zelf dat ik zwanger was omdat het al zichtbaar was en ook nu al wel weer n beetje buikje en ben pas 5weken en 4 dagen.
Hoort er allemaal bij en alleen maar leuk toch!

Bij mij is het vooral tegen het einde van de middag dat mijn buik weer erg opzet. Dan zie je het echt heel erg!
Ik heb ook wel een goede eetlust hoor van sommige zwangere dames dat ze dat niet Hadden in het begin.

Hooi! Nou ik heb de hele dag het gevoel dat ik te weinig eet haha. Ben steeds licht in mijn hoofd. Oo en ik word gek van mezelf. Ik heb zo weinig geduld hiermee haha. Ik wil dat het nu al 1 sept is.

Terug
Bovenaan