Uitgerekend april 2020

Hoi dames! Nou het gaat gelukkig weer de goede kant op!! Woehoeee. Ben alleen in de ochtend en eind middag misselijk en verder wat een weeïg gevoel. Het is wat haha. Heb ook al zitten janken haha. Niet best, schaam me dood. Mijn vriend mag dat ook nooit niet doorvertellen haha. Gek hoor, merk wel dat er veel verandert. Ik maak ook elke week een foto en ik zie dat mijn buik al een klein beetje groeit! Maar denk eerder dat het door opgeblazen buik komt. Kan toch niet al zo snel? Nu 6 weken en 2 dagen. Is het ook leuk als we hier ook een lijstje maken? Bijvoorbeeld: 
Tulpelientje - uitg. 14 april - 1e echo 2 sep. - 1e kindje

EveT, ik krijg een brok in mijn keel van je verhaal. Je beschrijft het heel beknopt, maar wat een moeilijke weg moet dat al zijn geweest! En dan nu dit wonder, dat is je ontzettend gegund! Gefeliciteerd, met een hele dikke vette G. 
Lijstje lijkt me handig, ik ben het overzicht in elk geval aardig kwijt. 
ManonBB, uitgerekend 2 april, volgende echo 4 september, 4de kindje, 1ste voor mijn vriend. 

ManonBB, uitgerekend 2 april, volgende echo 4 september, 4de kindje, 1ste voor mijn vriend.
Anky - uitgerekend 5 april - termijnecho 17 sept - 2e kindje
Tulpelientje – uitg. 14 april – 1e echo 2 sep. – 1e kindje
Heb het even onder elkaar gezet. Kopieer en plak jezelf erbij!

Ik was nog een heel verhaal aan het typen maar mijn app deed raar en ineens was het weg..
Anyway, ik loop bij de gyn en de vk dus ik ga as dinsdag alweer naar de vk en die gaf aan dat als ik nog een echo tussendoor wou (omdat de termijnecho 17 sept pas is bij de gyn) dat dat bij hun wel kon. Dus dat ga ik denk ik wel doen omdat ik graag wil zien dat het vruchtje groeit natuurlijk! Vond het toch jammer dat ie 4 a 5 dagen kleiner werd geschat omdat ik dan ergens toch denk wat als dat een verkeerd teken is? Al weet ik dat het onbetrouwbare metingen zijn. Vorige zwangerschap net voor de 8 weken eerste echo gehad en toen werd ie 2 dagen jonger geschat. Uiteindelijk met termijnecho klopte mijn datum wel. Dus daar ga ik nu ook wel vanuit maar toch. Je wilt zekerheid ofzo. 
Verder is mijn misselijkheid wel weer aardig kalm. Heb vooral last van opgeblazen darmen en nare buik enzo. Mijn buik is hierdoor echt al dikker. Ben er ook echt moe van en nog steeds snel chagerijnig en wat lusteloos ook. Weinig energie, niks aan. Hoe gaat het met de rest?

Ik doe mee:
Anky – uitgerekend 5 april – termijnecho 17 sept – 2e kindje
AprilBaby - uitgerekend 9 april - 1e echo 23 aug - 1e kindje

Ik doe ook mee!
Anky – uitgerekend 5 april – termijnecho 17 sept – 2e kindje
AprilBaby – uitgerekend 9 april – 1e echo 23 aug – 1e kindje
RyMiBaby - uitgerekend 10 april - 1e echo 26 aug - 1e kindje

Terug
Bovenaan