Uitgerekend april 2020

Allereerst gefeliciteerd voor alle zwangeren!

ik vind het zooo spannend. Mijn NOD is morgen pas maar kon me vanmorgen niet inhouden. Heb ontzettend lage rugpijn gehad vannacht en nu nog steeds en dat heb ik wel vaker als ik al een dag of 1-2 menstrueer maar nu is er nog niks doorgebroken en daarom een test gedaan met dit resultaat, een heel licht streepje! net nog een test met avondurine gedaan en zo’n zelfde streepje. Wat denken jullie??

Mali gefeliciteerd!! Bij mij vorige zwangerschap had ik ook in het begin zon lichte streep. Verloskundige en dokter zeiden allebei een streep is een streep hoe licht ook! Dit is voor mij duidelijk. Van harte gefeliciteerd!!!!

@mali gefeliciteerd ik heb ook een dag voor mijn NOD getest en die was net zo licht heb toen nog wel een digitale test gekocht en die gaf echt zwanger aan 2 dus dat streepje is gewoon dat je zwanger bent. Als je echt twijfelt doe dan over een paar dagen nog eens een test en met ochtendurine werkt het het beste. 

Dankjewel meiden! Zo spannend.. ook na 2 miskramen! Vanochtend weer een gedaan en die lijkt al wat donkerder!!

hoe gaat het met jullie?

Nou weet een nieuw stadium bereikt deze morgen.. ik was onderweg op de scooter naar het werk en ineens moest ik spugen! Kon het niet meer inhouden dus ik ben heel snel een steegje in gereden en in de bosjes gespuugd. Didn’t see that one coming! Gelukkig kon ik nog op tijd een steegje in voor t zelfde geld is het midden op een druk kruispunt haha. Hopelijk was het eenmalig.
Morgen de echo. Ben zo zenuwachtig!

Gefeliciteerd met jullie positieve testen!
Bij mij was de eerste ook heel licht en loopt langzaam op.
Me oogleden voelen de hele dag heeeel zwaar haha.
Nog 1,5 week voor de eerste echo op 3 september ben ook benieuwd

Terug
Bovenaan