Uitgerekend april 2020

Nail89, dit wordt voor jullie ook een extra spannende tijd dus. Probeer desondanks te genieten, het is bijzonder wat er gebeurt in je buik! 
Zeeuwsmeisje, fijn dat je je vandaag wat beter voelt! 

Nou, de kwaaltjes zijn nu bij iedereen wel duidelijk aanwezig :p
Ik ben zelf ook sinds eergisteren best wel misselijk. In de ochtend valt het nog mee, maar mijn eetlust is wel echt sterk gedaald. Soms heb ik wel heel erg honger maar als ik dan twee happen eet, is het wel weer genoeg. We moeten er maar doorheen... Gelukkig weten we waar we het voor doen. En het zijn allemaal tekenen dat er toch écht iets gebeurt binnen in ons buikje. 
Ik kijk zelf veel filmpjes over de ontwikkeling van de foetus, en lees er veel over. Echt heel interessant. Dus naast onze kwaaltjes mogen we zeker niet vergeten hoe bijzonder het allemaal is.
@ManonBB: wat fijn dat jullie goed nieuws hebben gekregen! Het blijft voorlopig nog wel even spannend, maar al het goede nieuws is natuurlijk welkom. 
Bedankt voor je woorden Manon, mijn zenuwen zijn vandaag wel redelijk gedaald en zoals iemand anders ook al zei, uiteindelijk moet je je er toch aan overgeven en kan je alleen maar afwachten. 
Wel fijn dat jullie binnenkort weer een echo krijgen. Dat geeft toch wel meer zekerheid. Ik krijg na de eerste echo (rond 7,5e week) ook nog een termijnecho. Dat is mij in ieder geval beloofd, dus daar ga ik wel voor pleiten.
@Danaaa: wat super leuk dat wij precies gelijk lopen! Dus jij bent ook op 17 april uitgerekend? Toevallig dat we zelfs de eerste echo op dezelfde dag hebben! Is dit jouw eerste zwangerschap?

Liefs,
Shona

Morgen 7 weken en op gevoelige borsten na, geen kwaaltje te bekennen... ik lees dat iedereen hier al kwaaltjes heeft, helaas nog drie en een halve week wachten op de eerste echo! 

Wow, jij moet helemaal nog lang wachten zeg!
vind het nu al niet meer uit te houden. Ik ben vandaag 7 weken en mag morgen over 2 weken eindelijk 

@shona Marilise: ik ben inderdaad ook 17 april uitgerekend. Echt super toevallig dat we onze eerste echo op dezelfde dag hebben.
ik ben nu zwanger van ons eerste kindje. En jij?
In februari heb ik mijn spiraal laten verwijderen. Doordat we een paar maanden later zouden trouwen toen niet heel serieus mee bezig geweest. Dit was de eerste serieuze ronde en meteen raak. Was dus best onverwachts, maar we zijn dolblij dat het is gelukt. Wij waren er stiekem vanuit gegaan dat we nog wel even bezig zouden zijn want tegenwoordig is het allemaal niet zo vanzelfsprekend.

Hoi allemaal, ik heb vandaag positief getest wel
2 testen. Na jaren geleden meerdere iui , ovulatie inducties en operatie te hebben
ondergaan. Een miskraam
door medicatie fout 5 jaar terug en nu na al die jaren niet meer durven hopen zwanger te worden... Vandaag toch echt 2 x een mooie 2 e streep
op de test! Hoe spannend allemaal!!! Groetjes Eveline

Wauw EveT wat een wonder dan!! Van harte gefeliciteerd! Ik ga voor jullie duimen dat alles goed gaat. Na 5 jaar zou dat een prachtige beloning zijn voor jullie ❤️

Terug
Bovenaan