Nou, de kwaaltjes zijn nu bij iedereen wel duidelijk aanwezig

Ik ben zelf ook sinds eergisteren best wel misselijk. In de ochtend valt het nog mee, maar mijn eetlust is wel echt sterk gedaald. Soms heb ik wel heel erg honger maar als ik dan twee happen eet, is het wel weer genoeg. We moeten er maar doorheen... Gelukkig weten we waar we het voor doen. En het zijn allemaal tekenen dat er toch écht iets gebeurt binnen in ons buikje.
Ik kijk zelf veel filmpjes over de ontwikkeling van de foetus, en lees er veel over. Echt heel interessant. Dus naast onze kwaaltjes mogen we zeker niet vergeten hoe bijzonder het allemaal is.
@ManonBB: wat fijn dat jullie goed nieuws hebben gekregen! Het blijft voorlopig nog wel even spannend, maar al het goede nieuws is natuurlijk welkom.
Bedankt voor je woorden Manon, mijn zenuwen zijn vandaag wel redelijk gedaald en zoals iemand anders ook al zei, uiteindelijk moet je je er toch aan overgeven en kan je alleen maar afwachten.
Wel fijn dat jullie binnenkort weer een echo krijgen. Dat geeft toch wel meer zekerheid. Ik krijg na de eerste echo (rond 7,5e week) ook nog een termijnecho. Dat is mij in ieder geval beloofd, dus daar ga ik wel voor pleiten.
@Danaaa: wat super leuk dat wij precies gelijk lopen! Dus jij bent ook op 17 april uitgerekend? Toevallig dat we zelfs de eerste echo op dezelfde dag hebben! Is dit jouw eerste zwangerschap?
Liefs,
Shona