Uitgerekend april 2020

AprilBaby heel veel succes bij de echo vandaag!
Happy Flower wij hebben beide de eerste echo maandag. Ben zo nerveus, tel al een week de dagen af haha.... 

@Aprilbaby en @happy F succes vandaag bij de echo hoop dat alles goed is ben benieuwd. 
En @Anky haha staat wel leuker zo inderdaad met de uitgerekende datums van begin tot eind

Dag dames,
Ik zet mijzelf er ook bij. Ik ben echt benieuwd hoe het ons allemaal zal verlopen, hopelijk heel veel goed nieuws :)
Ik zit vandaag weer nogal in de zenuwen, of alles nu wel goed gaat of niet. Ik heb wel kwaaltjes maar het schommelt een beetje heen en weer. Ik vind het echt heel lastig omdat je zelf niks kan vaststellen maar ik zou zo graag even in mijn buik willen spieken :(

Maar goed, we hebben wel echt een heel mooi rijtje zo met z'n allen. Leuk!
ManonBB - uitgerekend 2 april, volgende echo 4 september, 4de kindje, 1ste voor mijn vriend.
Anky – uitgerekend 5 april –termijnecho 17 sept – 2e kindje
Kim – uitgerekend 8 april – 1e echo 5 sep – 1e kindje
AprilBaby – uitgerekend 9 april – 1e echo 23 aug – 1e kindje
RyMiBaby – uitgerekend 10 april – 1e echo 26 aug – 1e kindje
Fv – uitg. 11 april- 1e echo 5 sept  – 1ste kindje
Edk – uitgerekend 12 april – 1 termijnecho 17 sept – 1e kindje
Happy F. – uitg. 12 april – 1ste echo 26 aug – 1ste kindje
Tulpelientje – uitg. 14 april – 1e echo 2 sep. – 1e kindje
Lieke- uitg. 15 April – 1e echo 4 Septmber -2e kindje
Danaaa – uitg. 17 april – 1 echo op 5 sept. – 1ste kindje
Shona - uitg. 17 april - 1e echo 5 sept. - 1ste kindje

Nail89– uitg. 24 apr- 1e echo 8 okt (ivm vakantie)- 2e kindje

@Danaaa, echt zo leuk dat wij precies gelijk lopen! Ik ben ook benieuwd of onze baby'tjes in hetzelfde tempo zullen groeien :) 
@AprilBaby, ik ben ook heel benieuwd hoe je echo is gegaan. Ik hoop echt op goed nieuws voor jullie! 

Oeps ik heb een foutje gemaakt, ik heb de echo op 4 september (Yes, een dagje eerder hahaha)
@shona Marilise: ja echt toevallig hè! De dag van de echo verschilt dus toch een dagje maar verder zouden we helemaal gelijk moeten lopen. Ik wou dat het al zover was, ben zo benieuwd naar ons kleine wonder!
succes bij de echo’s vandaag!

Hoi,
Vandaag de echo gehad. Was zo zenuwachtig en ze liepen uit dus pfff..
Maarr.. mooi nieuws! Ik ben 7 weken en 1 dag en via de echo was dit 7 weken. Een heel mooi kloppend hartje! ❤️
We zijn zoo blij! Na een miskraam en een MA durf je bijna niet meer blij te zijn en vooruit te denken. De verloskundige gaf ook aan dat de kans dat het nu nog mis gaat kleiner is. 
Wij gaan lekker een weekendje weg en samen genieten van dit mooie nieuws!

@AprilBaby wat een super nieuws! Er nu lekker van genieten :)
Ik hoop dat ik maandag hetzelfde kan zeggen, nog even een weekend vol zenuwen voor mij. 

Terug
Bovenaan