Uitgerekend april 2020

@ Danaaa, dat scheelt gelukkig weer een dag :) Ik ben ze nu al aan het aftellen hoor..

@AprilBaby, wat een goed nieuws! Ik ben super blij voor jullie. Geniet van het gevoel :)

Gebruiken jullie trouwens een app? Ik heb die van Ouders van nu gedownload, wel leuk dat het bijhoudt hoe lang je al zwanger bent én hoeveel dagen je nog moet.. Dat zijn er nog heel wat... haha

@aprilbaby fijn nieuws, geniet ervan en een fijn weekend! Voor de andere dames ook alvast veel succes!
Ik heb inmiddels ook een update. Mijn testen liepen niet op en dat zat me niet lekker. Gisteren moest ik bloed prikken voor mijn schildklier dus ik heb vooraf de doktersassistente gebeld of ik ook hcg mocht laten prikken. Vanmorgen gebeld voor de uitslag en helaas was mijn hcg waarde dusdanig twijfelachtig dat de huisarts dacht dat het wellicht nog van mijn vorige miskraam was. Dit is overigens uitgesloten omdat ik negatief testte na mijn miskraam, een echo heb gehad om te kijken of alles schoon was en ook duidelijk een eisprong heb gehad. Dus het is wel een nieuwe zwangerschap maar helaas eentje die ook weer gaat uitdraaien op een miskraam. Maandag heb ik een echo en over 2 weken nog eens opnieuw prikken. Hopelijk komt het vanzelf op gang en hoeft er geen medicatie en/of curretage aan te pas te komen. Voor mij mocht het helaas deze ronde weer niet zo zijn.
Desondanks wens ik jullie allemaal een fijne en voorspoedige zwangerschap. Ik kom er ook wel een keer ??

Hallo dames! 
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
Ik heb vanmiddag getest en zwanger! Zo blij! Mijn ‘uitgerekende datum’ is 1 mei. Leuk om lekker mee te lezen etc! Ik ben zwanger van de eerste en voel mij gelukkig goed! 

[quote quote=10237153]
@aprilbaby fijn nieuws, geniet ervan en een fijn weekend! Voor de andere dames ook alvast veel succes!
Ik heb inmiddels ook een update. Mijn testen liepen niet op en dat zat me niet lekker. Gisteren moest ik bloed prikken voor mijn schildklier dus ik heb vooraf de doktersassistente gebeld of ik ook hcg mocht laten prikken. Vanmorgen gebeld voor de uitslag en helaas was mijn hcg waarde dusdanig twijfelachtig dat de huisarts dacht dat het wellicht nog van mijn vorige miskraam was. Dit is overigens uitgesloten omdat ik negatief testte na mijn miskraam, een echo heb gehad om te kijken of alles schoon was en ook duidelijk een eisprong heb gehad. Dus het is wel een nieuwe zwangerschap maar helaas eentje die ook weer gaat uitdraaien op een miskraam. Maandag heb ik een echo en over 2 weken nog eens opnieuw prikken. Hopelijk komt het vanzelf op gang en hoeft er geen medicatie en/of curretage aan te pas te komen. Voor mij mocht het helaas deze ronde weer niet zo zijn.
Desondanks wens ik jullie allemaal een fijne en voorspoedige zwangerschap. Ik kom er ook wel een keer
[/quote]
Oh nee wat naar ?? He ik hoop toch zo dat je maandag alsnog goed nieuws krijgt.. laat je het nog even weten? Iig alvast een hele dikke virtuele knuffel

@aprilbaby wat fijn!! Mag ik vragen hoe ze de echo deden? Inwendig of op de buik? Ik zie een beetje tegen inwendig op... 

@zeeuwsmeisje he wat naar... super sneu voor je.. kan je schildklier hier iets mee te maken hebben? Hoop dat het snel lukt, het is je gegund!!

@Aprilbaby wat leuk en goed om te horen geniet er lekker van heb je hierna nog een echo over een paar weken of gaan ze dan alleen naar het hartje luisteren ? 
@zeeuwsmeisje ach wat erg sterkte zeg en vervelend hoor hoop dat het allemaal snel gaat lukken

@Zeeuws-meisje, ik miste je al in ons lijstje maar durfde er nog niet naar te vragen. Wat een ontzettend vervelend nieuws. Maar is het al zeker dat het op een miskraam uitloopt of is er nog hoop?
Toen ik mijn miskraam had, las ik dat je de eerste 3 maanden na de miskraam extra vruchtbaar bent. En een week nadat mijn bloeding gestopt was, had ik een echo ook om te checken of alles eruit en schoon was. De echoscopist kon op dat moment alweer rijpe eitjes zien dus zo snel kan het gewoon gaan. Ik ben toen helaas niet meteen weer zwanger geworden, 'pas' na 6 maanden is het gelukt. Ik vond het heel moeilijk in het begin. Ik wilde graag zo snel mogelijk weer zwanger worden om alles te vergeten, maar na veel gesprekken (met anderen én mezelf ;) ) kon ik het wel laten rusten. 
De boodschap die voor mij het beste werkte was dat het echt wel komt, maar wel op een moment dat je er klaar voor bent en vooral je lichaam natuurlijk. Een zwangerschap is en blijft een zeer ingewikkeld proces en daarom ook een wereldwonder. 
Ik hoop dat er nog ruimte is voor goed nieuws, maar anders als het nu niet komt, dan later wel. Echt waar. Houd je sterk!

Terug
Bovenaan