Uitgerekend april 2020

RyMiBaby ook ik!! Ben al aan het aftellen al vanaf het telefoontje. En wil zo graag mijn ouders en schoonouders inlichten 
Iemand vroeg over de inwendig echo? Ik heb er verschillende gehad ivm uitblijven van onze kinderwens ( we zijn voor half jaar naar huis gestuurd en volgende maand was als nog raak) 
Maar bij mij waren ze gevoelig, omdat ze mijn eierstokken niet konden vinden dus moesten ze  behoorlijk zoeken.  Over het algemeen hoor ik dat deze onderzoeken geen tot bijna geen pijn doen.  Maar met vroege echo nog wel eens gedaan worden , omdat ze het dan beter kunnen zien?! Maar dat is wat ik in mijn omgeving hoor. 
De misselijkheid is hier ook en gisteren mega duizelig. Gisteren met een vriendin wezen shoppen en wilde graag hapje eten... wat een drama om meeruit te praten want na 3 happen ben ik mega beroerd en hoef ik niks meer. 

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik laat het even weten ? mijn schildklier uitslag was gelukkig goed. Vorige keer was hij iets afwijkend (niet schokkend), vandaar dat ik nu opnieuw moest prikken. 
@shona, je hebt helemaal gelijk hoor! Bedankt voor je lieve woorden! Ik heb 8 juli een miskraam gehad en 6 weken later dus alweer zwanger. Wat op zich best bijzonder is omdat ik pcos heb en dus lange cyclussen. Ik geloof ook echt wel dat mijn tijd een keer komt ?. Ik vind het al bijzonder dat het deze 2 keren gewoon op de natuurlijke manier gelukt is! Drie keer is scheepsrecht toch? ?
Ik ga wel uit van een miskraam. Vorige week donderdag testte ik al positief dus inmiddels had ik al een knaltest moeten hebben. Hcg was echt te laag volgens dokter. Ik zag net dat ik al een beetje begin te bloeden. Achja we bekijken het positief! Deze timing was ook niet helemaal perfect omdat ik 6 weken voor onze bruiloft uitgerekend zou zijn ? al hadden we natuurlijk met alle liefde de bruiloft dan verplaatst.

@Zeeuwsmeisje wat ontzettend rot zeg! Hopelijk komt het gauw op gang en kun je het een plekje geven. ik hoop dat je gauw (blijvend) zwanger mag zijn!

Bedankt voor de felicitaties! We zijn helemaal blij.
@tulpelientje bij mijn VK proberen ze het altijd eerst op de normale manier lukt dat niet dan inwendig. Toevallig was er nu iemand anders en zij gaf aan dat ze tot 10 weken altijd inwendig doet. T hangt er dus wel een beetje vanaf wie de echo maakt.. Overigens heb ik de afgelopen periode wel een aantal inwendige echo’s gehad en t is de eerste keer onwennig maar uiteindelijk wil je het zelf ook liever goed zien. Pijn deed het in ieder geval eigenlijk nooit. En hun kijken nergens van op doen er zoveel ;-). Ik had trouwens de eerste keer wel een man en heb daarna om een vrouw gevraagd. Tot nu toe alle inwendige bij een vrouw dat is toch minder ongemakkelijk.
@zeeuwsmeisje heel erg vervelend. Sterkte. Ik denk indd dat je gedachtegang goed is. Zo dacht ik ook toen het fout was.. Mijn tijd komt nog wel. Ik geloof er ook in dat het gebeurd als het moment juist is. Volgende keer komt het hopelijk goed ❤️

Jullie zijn allemaal erg actief hier op het forum. Ik kan helaas niet op alles reageren dus ik doe het even algemeen. Dat wachten op de eerste echo is en blijft spannend. Zeker als er angst voor herhaling bij komt kijken of wanneer je erg lang op een kindje moet wachten. Ik weet er helaas alles van. Misschien geldt dit niet voor iedereen maar mij troost het wel dat ik al een geweldig kind mag hebben. Als het mis gaat, heb ik mijn oudste nog. Toch zal ik verdrietig zijn als het mis gaat maar ik sta er iets relaxter in. Misschien ook door wat ik met de eerste bevalling heb meegemaakt en de therapie (EMDR voor PTSS) heeft goed geholpen. Ooit zei een moeder die ook miskramen heeft gehad en nu 3 gezonde dochters tegen mij; hou vol! En ik als Christen had een steen met een tekst erop wat mij bemoedigde; Wees moedig en sterk! Ik weet niet of hier ook Christenen zijn maar misschien kan het je helpen. Ook voor niet Christenen. En het is ook oké om boos en verdrietig te zijn. Dat hoort bij een verwerkings proces. Gelukkig gaat het in de meeste gevallen goed en je kunt niet meer doen dan afwachten. Dit is iets wat je niet in de hand hebt. 
Iets anders: ik vind het super moeilijk om mijn mond te houden tegen mijn peuter dat ze misschien een Bro or sis krijgt. Ze heeft mij al regelmatig gevraagd wanneer zij dit krijgt. Ik wil wachten tot er 1; meer zekerheid is (echo) en 2; ze is nog zo klein, dan moet ze nog super lang wachten tot het uiteindelijk zo ver is! 
Van de week had ik een plofbuik en ik deed Mn broeksknoop los, zag ze dit en vroeg ze; heb jij een beebje in buik?! Oeps!! Ik zei maar dat ik te veel had gegeten.. 
Anyone tips??

Ik ben bang dat het hier foute boel is... gevoelige borsten zijn verdwenen en sinds vanavond bloedverlies. Baal er zo enorm van :(. Hopelijk gaat bij jullie alles goed!!! Maar moest het toch even kwijt. 

[quote quote=10237261]Ik ben bang dat het hier foute boel is… gevoelige borsten zijn verdwenen en sinds vanavond bloedverlies. Baal er zo enorm van :(. Hopelijk gaat bij jullie alles goed!!! Maar moest het toch even kwijt.[/quote]
Oh nee, wat sh*t! De gevoelige borsten kunnen ook gewoon soms minder zijn en dan weer meer....   is het bloedverlies veel?

Terug
Bovenaan