Uitgerekend april 2020

Gefeliciteerd Anky!
alles goed gegaan (en nu nog natuurlijk haha) met jou en de kleine meid?
ik ben nu 38+3 en de kleine man ligt helaas in stuit (draaipogingen hebben niks uitgehaald) dus gebonden om in het ziekenhuis te bevallen :)

groetjes!

Gefeliciteerd Anky!
Hier inmiddels 39.4, heb het gevoel op het wachtbankje te zitten haha, van mij mag de kleine man wel komen.
Maar verder gaat alles goed, voel me ook nog goed. Vandaag nog controle gehad. Volgende week weer controle, mocht ik dan wat ontsluiting hebben dan gaan we strippen. Ook maken we vast een afspraak voor inleiden als het strippen zn werk niet doet. Maar hoop dat ik tegen die tijd al bevallen ben!
Succes iedereen met de laatse lootjes! En ben benieuwd of er naast Anky nog meer dames al zijn bevallen?

Gefeliciteerd Anky geniet van je dochter. Ik ben morgen 38 weken maar heb al een week lang flinke voorweeen en zaterdag heeft ze gekeken ik heb nu 1,5 cm ontsluiting is nog niet verder door gaan zetten. Dus ben heel benieuwd wanneer het echt door gaat zetten. Heb mij wel de hele week beroerd gevoeld slecht geslapen en afgelopen nacht een hele goede nachtrust gehad ik voel mij vandaag ook de hele dag echt heel goed dus als het vandaag doorzet zou ik dat stiekem wel heel leuk vinden want zo een dag als deze wil ik vaker haha 

Gefeliciteerd Anky!
Ik ben vorige week bevallen van onze dochter met 39+1. Lekker thuis en alles ging zo snel dat het bad nog niet klaar stond. Het laten vollopen was nog niet klaar en toen mocht ik al persen. 

De kleine doet het super goed. Ik heb sinds 2 dagen onwijs last van naweeen dus ik voel me helaas minder goed dan een paar dagen eerder :-( we moeten er toch even doorheen.. 

Degenen die nog moeten: succes allemaal!

Jij ook gefeliciteerd Kimmmm!
Alles gaat goed hier. Ik vond de kraamweek wel heftiger dan ik had verwacht. Zoveel hormonen en vermoeidheid en een dwarse peuter. Maar gelukkig stabiliseert alles zich weer. Vermoeidheid blijft nog wel even natuurlijk haha

Gefeliciteerd voor wie bevallen is! I’m still waiting! Wel veel oefenweeen maar helaas zet het maar niet door. Nu 40+1 weken. Als ze dinsdag nog niet op eigen kracht eruit komt wordt er een afspraak gemaakt voor inleiding. 

Spannend Nail89! Ik heb vandaag inmiddels de 41 weken aangetikt. Ben benieuwd of deze baby er ooit nog uit komt, haha. Morgen naar de verloskundige voor strippoging. Verder wachten we geduldig af :) 

Terug
Bovenaan