Uitgerekend april 2020

Ik heb ernstige zwangerschapsvergiftiging en daardoor vroeggeboorte gehad bij mijn zoontje dus word er nu ws met 38 wkn ingeleid. Het gaat gelukkig tot nu toe goed, de vorige zwangerschap lag ik nu al in t zkhs en beviel ik over 2 dagen al. Gaan we dit keer hopelijk voorbij!
Ik heb het meeste al wel gewassen en in de kast liggen. Heb niet echt poets of opruimdrang maar had wel drang om alles voor de baby klaar te hebben liggen haha. De babykamer gebruiken we nu nog om mn zoontje te verschonen maar hij slaapt inmiddels al op zn nieuwe kamer. We moeten de babykamer nog wel poetsen en ik heb mn geboorteplan wel al een beetje opgesteld inmiddels maar mn vluchtkoffer heb ik op 1 of andere manier gewoon geen zin in om klaar te maken haha maar wil het toch echt wel gauw klaar hebben staan ook.

Ik heb 3 maart gesprek over de bevalling dan zorg ik ook dat ik het geboorteplan klaar heb. Ze wilde eerst vandaag maar mijn man was er niet bij en vond het wel fijn als hij er ook bij was met bespreken. 18 maart echo. 

verder zit ik sinds 3 weken in de ziektewet ben 7 weken voor mijn verlof gestopt met werken werd mij te zwaar ik kreeg veel last van harde buiken en had thuis helemaal geen energie meer om iets te doen. Dus samen met de verloskundige overleg gehad om toch eerder te stoppen nu 3 weken merk ik dat het stukken beter gaat ja ik heb wel last van harde buiken en moe en maagzuur en noem maar op maar ik merk wel dat ik ook wel mijn rust kan nemen en ook buiten dat om energie heb voor mijn dochter. Zo bizar dat het nu echt aftellen is over 2 maanden is hij er gewoon gaat nu echt snel 

Nog 3 weekjes en dan word ik waarschijnlijk ingeleid! Mijn bloeddruk begint nu wel wat op te lopen dus ik vind het doodeng. Hopelijk halen we de 38 weken of iig de 37 weken. Ben nu 35+1. Hoe gaat het bij jullie?

Hier gaat het best goed! Ik ben nu 33,5 week en moet nog 2 dagen werken en dan verlof. Zin in! Ik ben nog vaak misselijk maar spuug nu al 6 weken niet meer. Niet verwacht maar heel fijn! Mijn bekkenklachten zijn minder sinds ik magnesium slik. Ook geen last meer van kramp en rusteloze benen. Bevalplan besproken en over 2 weken de groeiecho en bevalling bespreken. Ondanks een traumatische 1e bevalling kijk ik er naar uit om onze 2e in onze armen te sluiten! 
Mijn vluchttas staat ook al klaar en ons bed staat omhoog. Iets met nesteldrang..

Hoi allemaal,
Fijn dat het met jullie goed gaat en dat je al een poos rustiger aan kon gaan doen, LiekeJill! Spannend, Anky!
Met mij gaat het ook goed. Voel wel dat het allemaal wat zwaarder wordt maar dat is logisch. Heb soms wel dagen waarop ik erg moe ben en niet veel kan doen. Ik heb deze week bij de verloskundige een liggings/groeiecho gehad. Ons kindje was 2 weken geleden al ingedaald en ligt ook nu nog met het hoofje in mijn bekken, dus dat is fijn om te weten. Groeit verder gelukkig ook goed. Ik ben nu 34,5 week. 

Zijn er inmiddels al vrouwen bevallen en die al lekker in deze thuis isolatie kunnen knuffelen met hun kleintje? 
aangezien we verder toch geen kant op kunnen/mogen mag die kleine van mij wel komen!
vandaag precies 38 weken, lichamelijk gaat het goed. Had m'n verlof wel iets anders voorgesteld maar gelukkig schijnt de zon en is het niet meer extra deprimerend door die regen elke dag ;-)

hoe gaat het verder met iedereen? Houdt iedereen het nog een beetje uit?

Ja het is echt een vreemde tijd maar dat heerlijke weer en het hebben van een tuin helpt wel om er door te komen!
Ik word morgen ingeleid! ? zo spannend he. Ik ben ook benieuwd of er al een aantal dames bevallen zijn?
Ik laat het weten als de kleine geboren is.

Terug
Bovenaan