Uitgerekend april 2020

Hoi allemaal, 
Volgens mij sluit ik me wat later aan dan de rest, maar klets graag gezellig met jullie mee. 
Heb me zojuist aangemeld op fb de groep :) 
Ik ben 22 April uitgerekend en benieuwd naar jullie ervaringen. 

Oh jeetje Moonsky wat spannend! Hopelijk kan ie nog mooi een tijdje blijven zitten!
Ik ben nu 28+5, vorige zwangerschap begon nu zo'n beetje mijn extreem vocht vasthouden en hoge bloeddruk en was het nog maar 3 weekjes voor ik in het ziekenhuis lag en mn zoontje werd geboren. Ik vind het nu dus erg spannend maar het gaat gelukkig goed tot nu toe.
De intake kraamzorg komt hier volgens mij na week 30 dus daar hoor ik vast gauw wat van.

Oh Moonsky dat is wel even schrikken. Hopelijk blijft de kleine man nog even zitten! 

Hier moeten er nog 2 avonden in de babykamer worden geschilderd en dan kan ik eindelijk de spullen erin doen.
Verder voel ik mij op dit moment goed. Maandag weer controle bij de VK. Morgen ben ik 27 weken. 

Ik vind de weken nu toch wel sneller gaan dan in het begin van de zwangerschap, maar het zal wel weer langzamer gaan als we dichter bij de uitgerekende datum komen haha. 

Hoi hoe gaat het hier met iedereen?
Ik vind de tijd eindelijk snel gaan en ik voel me gelukkig ook eindelijk aardig goed. Ik kan niet wachten tot ik 37 weken ben en dan mag de kleine meteen komen van mij. Anders word ik ws ingeleid met 38 weken dus liever uit zichzelf.
We kunnen aftellen.  En ik ga binnenkort eens bezig met de vluchtkoffer en geboorteplan.

Hier gaat alles goed. Inmiddels is mn stage voorbij dus zit al lekker thuis. Vind de tijd ook heeel snel gaan... Wil met 'n nesteldrang nog vanalles opruimen en schoonmaken dus moet ook niet te snel gaan haha. Geboorteplan hebben wij bij de 30 weken controle besproken met de verloskundige. Waarom wordt je met 38 week ingeleid? Ik wordt ook het liefst niet ingeleid maar we hebben afgesproken bij 41 weken in te leiden ivm die nieuwe onderzoeksresultaten waarbij baby's stierven in de 42e week.
Succes allemaal met de laatste weekjes! 

Voor bijna iedereen gaan de laatste 10 weken in? Bizar hoe snel het gaat. Wij hebben dan ook nog een koter van 3,5 lopen en ik werk 4 dagen dus de weken vliegen voorbij. Hoe bijzonder het ook is en ik moet Mn best doen om te genieten, kijk ik uit naar de bevalling. Dit is echt een pittige zwangerschap (misselijkheid, emoties en bekkenklachten) 
We zijn ontzettend dankbaar dat we dit nog een keer mogen meemaken maar dit is echt de laatste keer (tenzij we ooit nog worden verrast) 
Ik moet nog 4,5 week werken, ik kijk enorm uit naar Mn verlof. 
We hebben wel al bijna alles (weer) in orde behalve dat de commode en ledikant opnieuw geverfd moeten worden. En natuurlijk alle kleertjes en textiel wassen. Ik zet mijn vluchttas wel al klaar bij week 32 omdat ik bij de eerste bij week 34 al weeen had en 2cm ontsluiting. Moest man lief ineens alles verzamelen. Hij staat toch niet in de weg! 

Ja echt bizar ik dacht ook al van de laatste 10 weken zijn begonnen (officiëel morgen). Echt heel gek! Kan eerder kan later komen je weet het niet maar over 7 weken mogen ze al komen. Komt zo dichtbij nu! Wij zijn druk bezig met de babykamer inrichten en dat kan mij niet snel genoeg moet al zo lang wachten hahah. Kleren wassen enzo doe ik volgende maand pas, want het gaat anders zo muf ruiken als het zo lang nog in de kast ligt. 

Over 2/3 weken komt de wagen en we moeten nog het een en ander aanschaffen dus we zijn er nog maar druk mee. Hopelijk snel een sessie van de geboortekaartjes. Die worden ontworpen nav onze ideeen. 

Wil wel alles netjes en opgeruimd hebben maar de hele dag poetsen kwa nesteldrang valt mee. Meer het opruimen van van alles. Moet zeggen dat dat aardig lukt! Je moet wat te doen hebben hè :).
Nierstuwing speelt weer erg op dat is echt niet grappig en dat maagzuur blijft ook een ding, maar verder mag ik wat dat betreft niet klagen kwa andere problemen zoals bekken instabiliteit etc. 

Volgende week een groei echo en gesprek voor de bevalling etc. Wordt toch wel een beetje spannend nu het dichterbij begint te komen allemaal ?.. 

Terug
Bovenaan