Zo ik heb even tijd om inhoudelijk te reageren
Welkom Zonnekruid! De derde alweer. Je krijgt ze wel snel op elkaar zeg. Leuk, maar ook wel zwaar denk ik? Ben je wel sneller door de vele tropenjaren heen. Ik zie mezelf stiekem ook wel met 3 kleintjes. Maar zwanger worden ging hier niet vanzelf, en ik ben inmiddels 38, dus ik prijs mezelf al heel gelukkig met 2. Super leuk dat jullie alweer de 3e krijgen. Groot gezin straks. Hoe gaat het verder met zwanger zijn en al twee kleine druktemakers thuis?
We kunnen elkaar de hand schudden. Ik krijg ook groeiecho's omdat de baby rond P90-P95 was, en het was niet duidelijk of er sprake is van een voorliggende placenta. Ik maak me er geen zorgen over want mijn dochter was ook erg groot, en wij ook. De placenta groeit meestal nog mee omhoog. Kun je wel lekker extra kijken
Milu, fijn dat de verbouwing gewoon door kon gaan. Bedoel je dat je nu zelf nog een maand of 2 aan de slag moet?
Mijn man is nu ook aan het klussen. Grote verschuiving op zolder om een peuterkamer vrij te maken. Als het goed is gaat over een week of 2 het door mij gekozen behangetje erop en is het daarna alleen nog verder inrichten, wat ik weer erg leuk vind!
Hij wil ook nog een nieuw badkamermeubel plaatsen en beneden een speelhoek bouwen. Leuk, veel plezier haha! Ik moet op mijn gat de rest van de zwangerschap. Maar ik zal goed aanmoedigen en af en toe eten brengen
Iemand vroeg nog naar fietsstoeltjes. Ik ben geen fietser en ik doe juist veel lopend. Mijn man fietst wel graag en die is nu net aan het kijken naar het eerste fietsstoeltje voor onze dochter van 1,5. ons was juist afgeraden om te gaan fietsen met een baby onder de 3-6 maanden. Omdat het zelfs in de maxicosi in een bakfiets erg veel gerammel is voor zo'n teer hoopje baby. Daar wil ik me ook wel weer aan houden tot deze dame groot genoeg is. Mijn schoonzus wil misschien van haar electrische bakfiets af, kids zijn al groter en hebben een eigen fiets. Dus wij hopen daarop. Maar anders zal baby 2 ook pas met 9 maanden in een gewoon fietszitje gaan.
Ik heb inmiddels bijna mijn 3 werkdagen erop zitten met een combi van thuis en op kantoor werken. Vind het maar lastig. Mijn buik blijft erg rommelen, maar niet meer zo erg dat ik er weeen van krijg of heel veel harde buiken. Ik probeer echt zo min mogelijk inspanning en stress te hebben, maar na een krappe week voel ik me al zo'n couch potato. Vrijdag over een week weer naar de verloskundige en dan hebben we het verder over alles. Ik hoop zo dat deze wel blijft zitten tot de volledige termijn.
Gelukkig voel ik de baby wel echt heel goed en ook van buiten. vanmorgen 5.30 lagen zowel mijn dochter als de baby te feesten. Jeeej! Haha! Vroege ochtend. Maar voelde wel gezellig ofzo?
Ik ben nu toch aan het verdiepen in een tweede ledikant, zodat mijn dochter naar haar nieuwe kamer kan in haar eigen bedje. Ze is een ondernemend typje, en dat zie ik helemaal in haar eentje op zolder, in een nieuwe kamer, nog niet zo zitten. Zo kan ze toch nog wat langer gewoon veilig in haar ledikant blijven. Even MP afstruinen. Ik blijf wel twijfelen hoor, want volgens mij vind ze een grote meiden bed met zelf controle over in en uit stappen geweldig.