Uitgerekend April 2022

<p>Joehoeeeeee. 1,5 week na verwijderen spiraal blijk ik zwanger van nr 2. Wat een cadeautje zo snel. Rond 2 april uitgerekend. Wie sluit zich aan? ?</p>

Ik waarschijnlijk! Nu 1 dag voor de NOD en al vier dagen op rij een licht streepje op de early zwangerschapstest van de action. Ik begin het dus voorzichtig te gaan geloven!
Hoe en wanneer heb jij getest? 

Gefeliciteerd NorahEs!
Ik sluit mij graag aan! Hier ook zwanger van nr. 2. Zaterdag voor het eerst getest en toen een licht, maar toch duidelijk streepje. Vandaag nog een keer met CB digitaal en die gaf Zwanger 1-2 weken aan! Helemaal blij! Dit was voor ons de 2e ronde! Vind het wel spannend weer of alles goed gaat! Eerste berekening is tussen 4 en 9 april uitgerekend.

Hoi meiden!

Hier afgelopen vrijdag positief getest en zaterdag met de digitale clearblue! Ben zwanger van mijn 2de kindje en weer mega dankbaar dat het weer zo snel is gelukt!

Zal mezelf even voorstellen, Ben 26 jaar en woon samen met mijn man en dochter(bijna 2)

21 augustus hebben wij de eerste echo staan en ben denk ik rond 1 april uitgerekend?

Hallo dames,
Ik meld me voorzichtig. Test al ruim een week positief. Uitgerekende datum zou 2 april 2022 zijn. 

Echter heb ik vanmiddag 2 maal beetje roze verlies gehad na het plassen. Heb daarbij sinds vorige week wat krampen in de rug en heel af en toe in de buik. Maar niet heftig aanwezig. Net uit onzekerheid toch nog een clear blue digital gedaan. Die zegt nog altijd zwanger 1-2. Zit op lijn met wat het zou moeten aangeven. Beetje onzeker nog dus :( 

Hallo meiden! 
Ook ik mag me hier melden! Vorige week woensdag voor het eerst licht positief getest, donderdag ochtend ook nog licht positief. En toen zaterdag een normale test en de clearblue digitaal (2-3 gaf deze zelfs al aan) positief. Toen durfde ik het wel te geloven ;). Mijn eigen uitgerekende datum zou 2 april 2022 zijn. 
Ik had eigenlijk woensdag ongesteld moeten worden en ik had in de ochtend een paar druppels bloed in mn onderbroek. Aangezien ik het raar vond dat het niet erger werd en ik steeds meer ging twijfelen, wilde ik eigenlijk bij mezelf die "gekke" gedachtes weghalen, door een test te doen. Dan zag ik tenminste dat hij wit was en dat ik tenminste niet meer hoefde te blijven hopen. Deze test was dus echter niet wit xD. 
Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 30 jaar en ik zou eigenlijk afgelopen april getrouwd zijn met mijn vriend. Door corona kon dit jammer genoeg niet doorgaan en hebben we dit naar juli 2022 verplaatst. We hadden gezegd dat we na het trouwen zouden gaan proberen voor een kindje, maar we wilde nu niet meer wachten tot volgend jaar en zijn er nu al voor gegaan. Ik had mezelf t/m augustus gegeven (dit was de 6e ronde), omdat ik niet met een dikke buik wilde trouwen. En blijkbaar is het ons (tot nu toe dan) toch nog gegund :)
Morgen heb ik een telefonische afspraak met de huisarts en krijg ik meer te horen over hoe en wat. 

Gefeliciteerd allemaal!!
Geheel onverwachts mag ik mij ook hier melden, zo ontzettend blij!! Ik had al vanaf woensdag bruin verlies, echt heel weinig maar toch was het er tot gister ochtend. Dus ik dacht echt dat ik ongesteld zou worden. Maar ik werd toch wat misselijk en een test gedaan en die was toch positief!! CB zelfs al 2-3 weken. Mijn ei was altijd erg laat in m'n cyclus en had soms maar 6 a 7 dagen en werd dan al ongesteld, dus ik dacht dat t sws moeilijk zou worden. 
Echt een geschenk dat t zo snel mocht lukken. 
Morgen afspraak maken voor eerste echo, toch spannend!
Ik ben trouwens Merel, 29 jaar en heb een man en een zoontje Sem van 2,5:) 

Ik heb vandaag een digitale CB gedaan. Vandeweek al 2 vd Action. De CB geeft aan 2-3wk zwanger. Zou dus eind maart, begin april uitgerekend zijn.
Hoor dus of hier, of bij de Maart club.
Ben 30jaar, dit is ons 2e kindje. De 1e is helaas na 18wk zwangerschap geboren en daardoor overleden. Dit was op 1april ’21. Heel bijzonder om nu rond die periode uitgerekend te zijn.
We waren niet bewust bezig zwanger te worden, maar is wel gebeurd nu. En daar zijn we heel gelukkig mee♡

Ik ga morgen ook bellen voor een afspraak. Zal een medisch traject worden waarsch met meer metingen en medicatie, dit ivm de vorige zwangerschap

Terug
Bovenaan