Heb je ook veel fysieke activiteit tijdens je werk Tanja? Lastig hoor, dat er al zoveel uitval is. Toch zullen ze er wel naartoe moeten werken, want over een maand of 3 ben jij er hoe dan ook een paar maandjes uit. Denk om je kindje in je buik. Lekker veel rust pakken als je niet werkt. Met bandenpijn helpt een warme douche of kruik en gewoon op mijn zij liggen met een kussentje onder mijn buik erg goed.
Ik wil best een nieuw topic starten. Alleen wordt het dan wel een opsomming lijstje. Dit forum heeft geen optie om tabellen te maken. En met gekunstel buiten het forum om vind ik een beetje gedoe. Of nou ja, ik kan een excel tabel maken en een screenshot in de opening post plaatsen. Is misschien zelfs wel makkelijker met bijhouden.
Dusss: wie wil in de tabel? En welke info moet erin? ?
Ik wil best een nieuw topic starten. Alleen wordt het dan wel een opsomming lijstje. Dit forum heeft geen optie om tabellen te maken. En met gekunstel buiten het forum om vind ik een beetje gedoe. Of nou ja, ik kan een excel tabel maken en een screenshot in de opening post plaatsen. Is misschien zelfs wel makkelijker met bijhouden.
Dusss: wie wil in de tabel? En welke info moet erin? ?